וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורזיץ סיימה רביעית באליפות העולם

17.4.2004 / 17:49

לאחר שהיום לא התקיימו שיוטים, לא הצליחה קורזיץ להשיג את המדליה. גור שטיינברג: "היא תסיים בין שש הראשונות באתונה"

אליפות העולם במיסטרל שהסתיימה היום בטורקיה, התאפיינה בעיקר באירגון קלוקל ובהעדר רוחות ובחוסר מזל לישראלים.

היום התקיים שיוט אחד בלבד שגם הוא הופסק בשל רוחות חלשות והמארגנים החליטו לסיים את התחרות. משמעות הדבר שלי קורזיץ נשארת במקום הרביעי, מרחק שלוש נקודות מהארד. סאנסיני, האיטלקיה שהתאמנה עם קורזיץ בארץ ומדליסטית הזהב מאוסטרליה, סיימה במקום הראשון.

גל פרידמן סיים במקום ה-20. אתמול הוא סיים במקומות ה-40 וה-30 במה שנראה כאליפות העולם הגרועה שלו בקריירה. אגב כל הפייבוריטים לא מצליחים לעבוד כמו שצריך, כמו לדוגמא ניקוס קאקלמינאקיס, היווני שמועמד לזהב באתונה סיים במקום ה-15.

אלכס חבנר הישראלי הצעיר סיים במקום ה-26 ושירי רון סיימה במקום ה-37.

מאמן הנבחרת גור שטיינברג: " לפני התחרות הנוכחית לא פיתחנו ציפיות גבוהות בכל הקשור ללי באולימפיאדה, בשל העובדה שחשבנו שהיא עדיין צעירה ועדיין לא יציבה. ציפינו שתסיים בין ה-12 הראשונות באתונה. לאחר ההופעה שלה באליפות העולם, בה היא הוכיחה בגרות ואופי, אנחנו מצפים שהיא תסיים בין ה-6 הראשונות באולימפיאדה".

לגבי ההופעה של פרידמן אמר המאמן: "לא תחרות מוצלחת במיוחד לגל, אבל האחריות שלי היא לגרום לכך שהוא ישתפר ויביא מדליה באולימפיאדה".

גל פרידמן עצמו הגיב: "אתמול נשבר לי הגלשן, היום לא היו שיוטים וטוב שכך. בגדול לא תחרות טובה שלי, אבל מחר נחזור קצת לרכב על אופניים וננקה את הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully