וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד המאמנים של הגולש ניקרבוקר

16.4.2004 / 19:45

הרבה תגובות מאלפות רצות פה במדור, אבל אחת - בה מדרג החבר ניקבוקר את העונה של האנשים על הקווים, תפסה אותנו במיוחד

1. ג'רי סלואן - בחירה קשה מאוד אבל הסגל של הג'אז לא עולה על זה של קבוצת יורוליג טובה. בלי אף שחקן שעושה נקודות בפוסט, בלי אף אחד שמייצר לעצמו מצב זריקה, עם רכזים שהגיעו משום מקום ובסה"כ סגל שהיה אמור להיות הקבוצה הגרועה בהיסטוריה סלואן מגרד פלייאוף, ועוד במערב, עם מאזן שהיה נותן לו מקום רביעי במזרח.

2. יובי - יצר קבוצה עמוקה ומוכשרת. ממפיס של היום רחוקה טרייד טוב אחד (ובזכות יובי יש להם הרבה חומר לטרייד) מאיום על האליפות.

3. ריק קרלייל - עם סגל פחות טוב מזה שהיה לאייזיאה (בלי בראד מילר, פציעות של כל הרכזים, רג'י מילר הזדקן בעוד שנה) שיפר את מאזן הפייסרס ב- 13 נצחונות.

4. סטן ואן גנדי - עבודה נהדרת עם סגל קצר של רוקים מפתיעים (ווייד והאסלם), כוכבים שכבר התייאשו מהם (אודום וג'ונס) ובלי אף סנטר אחד לרפואה. אולי הרוטציה הקצרה בליגה (משהו כמו 7 וחצי שחקנים). לפחות לא יהיה להם כאב ראש באקספנשן דרפאט.

5. ג'ף בזדליק - חיבר קבוצה חדשה למעשה, נתן במה לרוקי מדהים שהשתפר ככל שהעונה התקדמה והשיג פלייאוף.

6. גרג פופביץ' - בסה"כ משחק אחד אחרי מינסוטה, למרות שדנאקן החמיץ 13 משחקים. שילב מצויין את השחקנים החדשים ואחראי לאחד המהלכים המבריקים של העונה - הידו לחמישייה ומאנו לספסל. עשה עבודה לא פחות טובה מבשנה שעברה, ואז הוא זכה.

7. פליפ סונדרס - מקום ראשון במערב. לא משנה כמה חזק הסגל שלך, מקום ראשון במערב זה הישג. בתחילת העונה אמרו שלמינסוטה אין ספסל והיא מסיימת אותה כקבוצה העמוקה בליגה.

8. לארי בראון - פתיחה מהוססת אבל הצליח לגבש את החזון שלו ולהעמיד הגנה מפחידה.

9. ריק אדלמן - עבודה נהדרת בהיעדרו של וובר, אבל איבד הרבה גובה בשבועות האחרונים עד למצב שבו קבוצתו מועמדת לעוף בסיבוב הראשון.

10. טרי פורטר - הישגים במזרח פחות מרשימים אותי אבל פורטר עשה עבודה יפה בשנתו הראשונה בקבוצה שלא ממש ספרו אותה.
11. אריק מסלמן - גרם לקבוצה פצועה ולא יותר מדי מוכשרת לשחק נפלא. עם סגל מלא היה מאיים על הפלייאוף ובמערב זה אומר לא מעט. צריך לזכור שאיבד את שני כוכביו בקיץ והיה מועמד למקום האחרון בליגה.

12. ג'ון קארול - הצליח איכשהו להחדיר מוטיבציה בשחקניו והשיג פלייאוף, כשהוא עוקף בדרך את הקאבס המוכשרים והמתוקשרים.
13. כריס פורד - אולי הפסיד את אייברסון אבל הרוויח קבוצה. הסיקסרס שיחקו יוצא מן הכלל בלי התשובה.

14. לורנס פרנק - הפך את העונה של ניו ג'רזי, למרות הטענות שזה היה קשור יותר בביירון סקוט מאשר בו.

15. פיל ג'קסון - קשה לשפוט כמה פיל ג'קסון מאמן וכמה הוא פשוט נותן לדברים לזרום ולכוכבים שלו לנצח. בעונה הרגילה הוא לא הבריק אבל לא בטוח שזה מעניין אותו. הרוויח ספסל בזכות הפציעות.

16. קווין אוניל - עשה עבודה מצויינת בתחילת העונה בטורונטו אבל נכנע לפציעות הרבות ולחוסר הבשר מתחת לסל.

17. ג'ף ואן גנדי - בסה"כ הצליח במשימתו והפך את יוסטון לקבוצה בצלמו ובדמותו - שומרת חזק ודוחפת כדורים פנימה. היה צריך להוציא יותר מסטיב פרנסיס.

18. טים פלויד - נקטל יותר מכל מאמן אחר שאני זוכר אבל ניו אורלינס נראו בתחילת העונה לא פחות טוב מאשר תחת פול סיילאס. העונה נגמרה אחרי שאיבד את שני כוכביו לפציעות. מה לעשות, ג'רי סלואן יש רק אחד.

19. לני ווילקינס - הניקס סוף סוף נראיים כאילו יש להם כיוון ועתיד אבל עדיין רחוקים מלהרשים. על הנייר הם צריכים להיות מינימום ברביעייה הראשונה.

20. דון נלסון - כשמסתכלים על דאלאס הדבר הראשון שחושבים הוא "מה רצה המשורר להגיד?". האם נלסון באמת חושב שככה הוא יזכה באליפות? למרות הכל, דאלאס מגיעה לפלייאוף בכושר טוב ותקבל יריבה נוחה יחסית.

21. נייט מקמילן - בעמדות 4 ו- 5 הקבוצה שלו היא הכי גרועה בליגה. העבירו עוד עונה בסבבה. פינטזו על פלייאוף לזמן קצר. מאמן יותר טוב לא בהכרח היה עושה עבודה יותר טובה ומאמן פחות טוב לא בהכרח היה עושה עבודה יותר גרועה. מה עם איזה טרייד?
22. פול סיילאס - יש לי כבוד אליו, לעבודה שעשה עם ג'יימס, עם בוזר, עם מקגיניס ועם ביג זי, אבל דחיל ראבק לא לא יכולתם לעבור את בוסטון?

23. מוריס צ'יקס - זה פשע שסגל כזה לא בפלייאוף אבל לא בטוח שצ'יקס אשם. כל הכבוד על פרוייקט דאריוס מיילס. צל"ג על הייבוש של עבדור ראחים.

24. טרי סטוטס - די בטעות אטלנטה היא הקבוצה שהיה הכי כיף לראות בשבועות האחרונים של העונה. היו צריכים לפחות לאיים על הפלייאוף במזרח החלש בתחילת העונה עם שאריף וראטליף בקו הקדמי אבל מהר מאוד ביססו את מעמדם בתחתית.

25. מייק דאנליבי - נתן לקליפרס צורה של קבוצה בתחילת העונה אבל העסק התפרק מהר מאוד בעקבות הפציעות והמסורת הקליפרית ששום מאמן לא יוכל לה.

26. סקוט סקיילס - הוביל את הבולס לאליפות הגארבג' טיים שנה שנייה ברציפות. מי אמר שאין חיים אחרי מייקל?

27. אדי ג'ורדן - הייתה לו את הקבוצה הכי פצועה בליגה כך שקשה לשפוט. עבודה טובה הוא בטח לא עשה שם. נקווה שבשנה הבאה נוכל לדעת מה באמת הוא יודע. עם ארינאס, סטקהאוז, יוז, קפיצת מדרגה של קוומי ואיזה בחירת דרפאט מוצלחת אל תתפלאו אם פתאום הוויזארדס יאיימו לכבוש את המזרח.

28. מייק ד'אנטוני - קיבל את הקבוצה כשהעונה במצב של מוות קליני. דני איינג' קיבל את הסאנס במצד גרוע מזה בעונת 97 והוביל אותם לפלייאוף. עם הסגל הזה שהסאנס לא יגיעו ל-30 נצחונות?

29. ג'וני דיוויס - לא הצליח אפילו להביא את הזעזוע של מאמן מחליף. ולחשוב שבאורלנדו דיברו על לעבור סיבוב פלייאוף...

30. המאמנים שפוטרו במהלך העונה - בקיץ היו כמה פיטורים תמוהים אבל לגבי המאמנים שפוטרו במהלך העונה - הגיע להם.

31. אשכרה קראתם עד הסוף?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully