וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל עליון ומכבי ת"א בחצי גמר הגביע

15.4.2004 / 20:43

גליל ניצחה את לאומית השרון 81:91 ותפגוש בחצי הגמר ביום שני את מכבי ת"א, שטיילה עם 77:117 על קרית אתא

הפועל גליל עליון ומכבי ת"א השלימו הערב את תמונת חצאי גמר גביע המדינה בכדורסל, שיתקיימו ביום שני הקרוב בהיכל נוקיה. גליל ניצחה הערב את לאומית השרון מהליגה הלאומית 81:91 במשחק הראשון בערב רבעי הגמר, שמתקיים באולם בקיבוץ מזרע. המשחק השני בין מכבי ת"א לקרית אתא היה הרבה יותר חד צדדי, והסתיים ב-77:117 לצהובים.

לאומית השרון, שסיימה את העונה בליגה הלאומית במקום ה-6, עשתה חיים קשים לגליל עם פתיחת המשחק והובילה ברבע הראשון. ברבע השני גליל התעוררה, וירדה להפסקה ביתרון מינימלי של 40:44. המחצית השניה כבר הייתה בשליטתם של השחקנים של ארז ביטמן, שפתחו פער של 12 נקודות והבטיחו לעצמם את הנצחון כבר ברבע השלישי. בסיום, 81:91 לגליל. סם הוסקין, שבלט במיוחד בסדרת הפלייאוף מול הפועל ת"א הוביל את הגליל עם 24 נקודות. תורג'מן ופו הוסיפו 21 נקודות כ"א ולמונט ג'ונס הסתפק ב-12 נקודות. שי מולנר קלע 24 ללאומית השרון והזר מייקל ג'קסון הוסיף 22.

המשחק בין מכבי ת"א לקרית אתא היה בעיקר חגיגת כדורסל לתושבי הצפון, אלו שלא גרים בקירבת היכל נוקיה, ורוצים לראות את הצהובים לפחות בפעם בשנה, גם אם היא משחקת מול יריבה נחותה בהרבה ומנצח אותה ב-40 נקודות הפרש.

נראה שגם משחק חצי גמר הגביע ביום שני מול הגליל יהיה טיול קליל עבור מכבי ת"א, בעוד שעיקר תשומת הלב תהיה סביב החצי השני שיפגיש את הפועל ירושלים והפועל ת"א. בכל מקרה, במכבי ת"א מעוניינים לשמור על כושר לקראת הפיינל פור הממשמש ובא, וביום רביעי הבא תצא הקבוצה למשחק אימון מול אריס סלוניקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully