וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך דחה את חופשת הקיץ של האדומים

14.4.2004 / 22:09

הפועל ת"א כבר פיגרה 2:1 מול מכבי חיפה שדהרה לדאבל אבל אוגבונה השווה ושביט אלימלך, שעצר פנדל של קייסי, שלחו את האדומים לחצי הגמר

לאחר שבני סכנין, מ.ס אשדוד והפועל חיפה הבטיחו את עלייתן לחצי הגמר, הגיעו היום מכבי חיפה והפועל ת"א לבלומפילד לחפש את הכרטיס הרביעי והאחרון. לאחר 120 דקות מצויינות התוצאה הייתה תיקו 2:2. עידן טל ואדורם קייסי החטיאו פנדלים כדי לשלוח את הפועל ת"א לחצי הגמר לאחר ניצחון 2:4 בבעיטות הכרעה.

תקציר המשחק

שתי הקבוצות פתחו באיטיות את המשחק, בדקו את המערכים והניעו את הכדור בעיקר במרכז השדה. ההזדמנות הממשית הראשונה הגיעה בדקה התשיעית לאדומים, יוסי רוזן סיים התקפה יפה בבעיטה מ- 20 מטרים, דוידוביץ' קלט ללא קושי. אחרי חמש דקות הגיעה ההזדמנות מן העבר השני, מיכאל זנדברג פרץ ובעט משמאל, כדור שחלף ליד קורת שערו של אלימלך. הפועל ת"א הייתה טובה יותר ולחצה את החיפאים בחלק המגרש שלהם.

חיפה לא הצליחה לפתח משחק מסודר ובדקה ה-27, כדור שהורחק מהגנת חיפה לאחר כדור קרן הגיע ליוסי אבוקסיס, שבעט חלש כדור שעבר את כל הגנת חיפה והשוער דוידוביץ'. 0:1 להפועל ת"א. שלוש דקות חלפו וקינגסטון החמיץ הזדמנות מצוינת לעלות ליתרון של שני שערים, כשבעט מקרוב החוצה. זנדברג עוד החמיץ הזדמנות טובה בבעיטה מ-1 6 מטרים, הפועל ת”א יורדת למחצית ביתרון שער וביכולת מבטיחה.

מכבי חיפה פתחה בסערה את המחצית השנייה וחיפשה את שער השיוויון בכל מחיר, ג'ובאני רוסו ויניב קטן התעוררו והחלו ללחוץ על מחזיקי הכדור של תל-אביב. בדקה ה-54 הגיע השער המיוחל, עידן טל בעט מדויק כדור עונשין מ-20 מטרים שנעצר רק מאחורי שביט אלימלך, 1:1.

חיפה המשיכה להיות טובה יותר כאשר שחקני הפועל רודפים אחרי מובילי הכדור החיפאיים. לרוסו וקטן היו הזדמנויות טובות בדקות ה- 63 ו- 64, אבל הגנת ת"א הייתה במקום כדי להדוף. המשחק המשיך להיות קצבי ומהיר, שתי הקבוצות פתחו את מרכז המגרש והכדור עבר במהירות מרחבה לרחבה, אלימלך עוד זינק והציל כדור מרגלי קטן הדוהר בדקה ה-70 לפני שמיכאל זנדברג השתלט על כדור בקצה הרחבה ושלח טיל מדהים אל חיבורי הקורות, לאלימלך ההמום לא היה סיכוי, 1:2 לחיפה.

שלוש דקות עוברות, ערבוביה ברחבת חיפה, חליס בעט כדור חלש ואוגבונה המחליף היה במקום כדי להרשית מקרוב, 2:2. הקצב המדהים נמשך, המשחק שטף מצד לצד ושתי הקבוצות היו שותפות למשחק הטוב ביותר שנראה העונה בליגה הישראלית, ללא ספק. מכבי חיפה הייתה מעט טובה יותר וניסתה להכניע את אלימלך לפני תום תשעים הדקות. זנדברג ניסה שוב בבעיטה מרחוק בדקה האחרונה, אבל הפעם אלימלך היה במקום. המשחק נכנס להארכה.

בהארכה כבר החלו לתת את אותותיהם סימני העייפות. השחקנים הניעו כדור לאט, שמרו שטח ולא הזכירו את המשחק המהיר והטוב מהמחצית השנייה. זנדברג היה בין היחידים שרצו והמשיך להיות פעלתן וחדר יפה לרחבה בדקה ה- 95, הכדור שמסר נהדף לקרן. בדקה ה- 103 יוסי אבוקסיס בעט חזק מרחוק דוידוביץ' רק הדף וקינגסטון לא השתלט טוב על הריבאונד ובעט חלש לידי השוער.

בחלק השני של ההארכה היה כבר נראה ששתי הקבוצות חושבות קודם כל על איך לא לספוג מאשר לנסות להבקיע שער ניצחון, השחקנים היו עייפים והתנהלו באיטיות. קטן עוד ניסה להפתיע מרחוק בדקה ה- 110, הבעיטה שלו הייתה חלשה מדי. השחקנים החלו לבצע טעויות כתוצאה מהעייפות. אנטבי לא היה עייף מדי בדקה ה-114 כדי לשלוח בעיטה חזקה ממרחק, אבל הכדור שלו חלף בסמוך למשקוף. עד הסיום לא נרשמו אירועים מיוחדים והמשחק יוכרע בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

בעיטות הכרעה:

מכבי חיפה: עידן טל בעט למשקוף.0:0
הפועל ת"א: שמעון גרשון בעט חזק ומדויק לפינה השמאלית 0:1 להפועל ת"א.
מכבי חיפה: אדורם קייסי בעט לפינה הימנית ואלימלך קלט נהדר. 0:1 להפועל ת"א
הפועל ת"א: רמי אבו-לבן הפציץ את הפינה השמאלית. 0:2 להפועל ת"א
מכבי חיפה: אבישי ז'אנו בעט לפינה הימנית. 1:2 להפועל ת"א
הפועל ת"א: יוסי רוזן בעט גבוה לפינה השמאלית. 1:3 להפועל ת"א
מכבי חיפה: אליניב ברדה בעט לפינה הימנית 2:3 להפועל ת"א
הפועל ת"א: יגאל אנטבי הפציץ למרכז השער. 2:4 להפועל ת"א והיא בחצי הגמר

"זה קורה"

עידן טל, שהחציץ את הפנדל הראשון, אמר ל'חדשות הספורט': "אין מה לעשות, זה קורה ויכול לקרות לכל אחד. הכדור הלך טיפה גבוה מדי וזה מה שהכריע. חוץ מזה כל הכבוד לשחקנים ששיחקו היום משחק קשה מאד לאורך כל ה-120 דקות".

רוני לוי, מאמן חיפה: "זה שטויות שלא הולך בפנדלים באופן קבוע. זה האכזריות של המשחק הזה וצריך להשלים עם זה. זה היה משחק פתוח לחלוטין כמו שמשחק גביע צריך להיות. כבשנו שערים יפים וחבל שלא שמרנו על היתרון".

שביט אלימך, שוער הפועל ת"א: "זה הרבה עניין של מזל אבל גם הנסיון שיחק כאן. אסור לזלזל בשאר הקבוצות שהעפילו לחצי הגמר אבל נעשה הכל כדי לתת שקשטן מתנת פרידה מתוקה בצורת גביע".

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, אלון חלפון, שמעון גרשון, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, רמי חליס (קלמי סבן 96), לאריה קינגסטון, כפיר אדרי, אבי כנפו (רמי אבו-לבן 106), יוסי רוזן, שי אבוטבול (איבזיטו אוגבונה 66).

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, אריק בנאדו, אריק אג'יפור (אבישי ז'אנו 46), אדורם קייסי, מרכוס אלבס, ואליד באדיר (פאבל זבדיל 71), עידן טל, ג'ובאני רוסו, יניב קטן, מיכאל זנדברג (אליניב ברדה 99).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully