וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הולך להיות גמר פתוח"

12.4.2004 / 18:26

גם בריאל מדריד וגם בירושלים נותנים ריספקט ליריבה בגמר היול"ב (שלישי, 21:30, ערוץ 1). דרוקר מודה שאמנם ריאל היא מועדון גדול יותר, אבל ירושלים באה לנצח

הפועל ירושלים יחד עם 500 מאוהדיה שכבר הגיעו לבלגיה, מתחילה להתרגל לאווירה בשרלואה, שכולה גמר היול"ב. האווירה בהיכל שיתקיים בו המשחק, חדרי הכושר והאוהדים ששוטפים את העיר מעידים על ההיסטוריה.

"בשביל הפועל ירושלים זהו רגע היסטורי" פתח שרון דרוקר את מסיבת העיתונאים המשותפת בין שתי הקבוצות. "אנחנו רוצים להודות למארגנים על האירוח ועל התנאים שאנחנו מקבלים. אנחנו מתכוננים לגמר שהולך להיות פתוח ומתכוונים לעשות הכל בשביל לנצח.

ריאל מדריד קבוצה חזקה עם 10 שחקנים טובים. יש להם, מסה, יכולת קליעה והם רצים מצויין. הם קבוצה מצויינת, באמת. אבל אני רוצה להאמין שנמצא דרך לנצח אותם".

ארז כץ שגם השתתף במסיבת העיתונאים: " בשבילנו זה רגע גדול. גם בשביל האוהדים, גם בשביל המועדון וגם בשביל השחקנים. יש לנו ביטחון בעצמנו ואנחנו רוצים להוציא מכאן תוצאה טובה. אני חושב שאנחנו מוכנים".

וויל סלומון סיכם: "מדובר בהיסטוריה להפועל ירושלים ואני מתכוון לקחת אחריות על הקטע שלי. אני חושב שהקבוצה שתהיה יותר מרוכזת תיקח את הגמר הזה. שתי הקבוצות תהיינה בלחץ, אבל אם אנחנו נדע להיות מפוקסים במשך 40 דקות, נוכל לעשות את זה. שהקבוצה הטובה יותר תנצח".

מהצד השני הפגינו ביטחון

חוליו לאמס מאמנה של ריאל מדריד פתח את דבריו באומרו: " אני לא חושב שיש לאחת משתי הקבוצות יתרון. גמר הוא תמיד משחק פתוח. ברור שריאל מדריד באה עם אחריות לכך שהיא חייבת לנצח ואנחנו מתכוונים לעמוד באחריות הזו".

לגבי הפועל ירושלים אמר המאמן: "ממה שראיתי מהפועל ירושלים, מדובר בקבוצה עם הרבה כימיה. השחקנים שם עובדים אחד בשביל השני ואני מודאג בעיקר משפר וסולומון שיכולים לשנות משחקים. וכמובן שמתחת לסל יש את טוננג'י אוואג'ובי שצריך לחשוש ממנו. אבל קבוצה שהגיעה לגמר, הגיעה קודם כל בזכות העובדה שהיא קבוצה".

אלמר בנט, הגארד של ריאל אמר: "יכול להיות שלהפועל ירושלים אין את העומק שיש לנו, אבל הם משחקים בצורה טובה כקבוצה. ראיתי קלטות של וויל סלומון והוא שחקן מצויין. אבל שוב, ברגע שקבוצה מגיעה לגמר היא מגיעה כקבוצה ולא צריכים להסתכל על שחקן יחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully