וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פ"ת חושבים ברצינות על אופ"א

ליאור וייץ

10.4.2004 / 20:36

אחרי חמישה משחקים ללא נצחון, הבחורים של פרדי התפרקו על נצרת עם 1:4. טומאסיץ', שנכנס כמחליף, היה המצטיין במגרש

מכבי אחי נצרת , אחרי רצף משחקים מצויין, כולל ה-0:3 במחזור הקודם מול אשדוד, שוב חזרה לסורה והתקרבה עוד צעד לעבר הליגה הארצית לאחר שקיבלה רביעייה בחוץ מול הפועל פ"ת. בנצרת, כמו בנתניה, עדיין לא מוכנים לומר שהם מרימים ידיים אבל עם פער של 9 נק' מסכנין, 6 מחזורים לסיום, זה נראה דיי אבוד. בפ"ת, מנגד, כבר חושבים על אופ"א ועל ארבעת המקומות הראשונים.

תקציר המשחק

עוד לפני מבול השערים שהגיע בפ"ת, המהלך המשמעותי ביותר במשחק היה דווקא פציעה של לירון זרקו, שחקן פ"ת. פרדי דוד נאלץ להכניס במקומו בדקה ה-15 את איגור טומאסיץ' ותיפקד אותו כקשר אחורי. עד אז בעצם פ"ת היתה נראית מבולבלת אבל אז הנגיע השינוי הרצוי.

בדקה ה-24 נפל השער הראשון של פ"ת. הרמה של ברק בכר לרחבה מאגף ימין מצא את הראש של אוסיבוב שנגח לאחור. הגנת נצרת לא מצאה את עצמה וארצג, מחמישה מטר, לא התקשה לדחוק פנימה ולהקפיץ את הכחולים.

אחי נצרת חזרה למשחק בדקה ה-37 כשעבד טיטימ שווה לזכותה. הגבהה מצד ימין מצאה את טיטי חופשי לחלוטין ומשם החלוץ הכשרוני נגח פנימה מעל ידיו של רפי כהן. אבל המצטיין במשחק ומי שפתח על הספסל לא איפשר לנצרתיים לחגוג יותר מדי. בדקה ה-43 טומאסיץ', שנכנס כמחליף במקום זרקו, התחיל את ההתקפה עם נגיחה שלו למשקוף, שחקני נצרת לא הצליחו להרחיק והריבאונד הגיע שוב לרגליו ומשם פנימה.

גם במחצית השנייה המשיכה השליטה המוחלטת של פ"ת במשחק. חסן נפל בתוך הרחבה אבל השופט לא שרק. נצרת שלחה הרבה שחקנים למעלה ומנור חסן, בדקה ה-59, כבש את השלישי לפ"ת בבעיטה שטוחה לפינה. בדקה ה-89, דקה לסיום, הגיע השער היפה במשחק. יניב לוזון, עוד שחקן שנכנס כמחליף, בעט מפינת רחבת ה-16 כדור חזק אל החיבורים של מאיר כהן כדי לקבוע 1:4 ונצחון ראשון אחרי חמישה משחקיים ללא נצחון.

הרכבים ותגובות

מנכ"ל הפועל פ"ת, אבי סמובסקי, אמר בסיום המשחק: "אנחנו רוצים להגיע לאופ"א דרך המקום הרביעי וחושבים רק על זה כעת. על הנייר יש לנו משחקים קלים עד סייום העונה אבל כבר למדנו שאין משחקים קלים בליגה הזו. הדרבי בעוד שבועיים יהיה המשחק הכי קשה. שיחקנו היום מצויין ולא רק בגלל היריבה. אין ספק שהחילוף של המאמן, שהכניס את טומאסיץ' כקשר אחורי, עשה את ההבדל במשחק. מעתה הכל תלוי בנו".

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, ברק בכר, מריו אוסיבוב, אבי יחיאל, נג'ואן גרייב, לירון זרקו (טומאשיץ' 15), מנור חסן, יוסי שבחון (יניב לוזון), מילנקו קובאצ'יץ', עבד רבאח, ארצג.

הרכב נצרת: מאיר כהן, אשרף סולימן, פבריציו בנטו, עלוש, משה גלאם, דמיטרי אוליאנוב, דנדי אוקוגו, עבד מועד, גוסטבו בוקולי, אסי טובי, עבד טיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully