וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון מזרחי יכול לפתוח את השמפניות

10.4.2004 / 14:59

האווירון סידר לב"ש שער ניצחון על סכנין בקרית אליעזר, העלה את מאזנו ל-197, ונותר בודד בפסגת מלכות השערים בכל הזמנים

סכנין ממשיכה להסתבך בתחתית אחרי הפסד נוסף במשחק שפתח את המחזור ה-27, 1:0 להפועל ב"ש בקרית אליעזר. שער של אלון מזרחי בדקה ה-85 העניק את כל שלוש הנקודות להפועל באר שבע, שחוזרת למקום השני, ולאווירון את ההתבודדות בפסגת מלכות השערים עם 197 כיבושים. בני סכנין הסתבכה עוד יותר, והיא צריכה לקוות שחברותיה לתחתית הטבלה יאבדו גם הן נקודות.

תקציר המשחק

המחצית הראשונה בקריית אליעזר היתה חלשה וחסרת הזדמנויות ממשיות ליד אף אחד מהשערים. שחקני שתי הקבוצות לא היו מדויקים והמשחק התנהל בעיקר במרכז השדה. בדקה ה-23, לאחר מאבק בין שחקני ב"ש וסכנין על סף הרחבה של ב"ש, הכדור הגיע לאסולין שבעט מקרוב, אבל אסי רחמים הדף לקרן. כדור הקרן הוגבה לרחבה, והגיע מנגיחה של שחקן סכנין לכיוונו של עבאס, שבעט על סף הרחבה החוצה. בדקה ה-28 יז'רסקי ניסה בעיטה מרחוק, אבל יצא לו כדור חלש ואיטי שהתגלגל החוצה. שתי דקות עברו, ואסולין התנהל על סף הרחבה ובעט בשמאל לכיוון השער, היישר לידיו של רחמים. לאחר שלוש דקות נוספות, סיסטון קיבל כדור עומק מצויין מאלון מזרחי על סף הרחבה, אבל בעט חלש לידיים של שטראוס. הקהל שבא לעודד את הקבוצות בקריית אליעזר קיווה לתוצרת רבה וטובה הרבה יותר במחצית השנייה.

המחצית השנייה נפתחה בקצב טוב יותר מאשר הראשונה. גבריאל לימה, חלוצה הברזילאי של בני סכנין, החל לעשות צרות להגנת הפועל באר שבע אך לא מצא את השער של אסי רחמים. מצד שני, לאופיר חיים היתה הזדמנות לעלות את האורחים ליתרון, אך הכדור שבעט נעצר במשקוף של שגיא שטראוס, שוער בני סכנין.

הרגע הדרמטי ביותר במשחק הגיע בדקה ה-85, אז נפל שער הניצחון. מי אם לא אלון מזרחי, שמכיר את המגרש בקריית אליעזר יותר טוב מכל אחד אחר על הדשא, היה זה שכבש את שער הניצחון של באר שבע, והפך למלך השערים הבלעדי של כל הזמנים. בני סכנין לא הצליחה להשוות והאורחים מהנגב רשמו ניצחון 0:1 וחזרו למאבק על המקום השני בטבלה.

הרכב סכנין: שגיא שטראוס, נידאל שלאעטה, ארנסט אצ'יטי, בסאם גנאים, מהארן אבו רייא, עבאס סואן, תומר אליהו, וואסים עבאס, סאמר מיעארי (עמי טיאר 64'), ליאור אסולין (רפי כהן 84'), גבריאל לימה.

הרכב הפועל ב"ש: אסי רחמים, מירוסלב וייס, עוז יפרח, דדי בן-דיין, סתיו אלימלך, תומר חליבה (ינון ברדה 79'), דיוגו סיסטון, רמי אליהו, רמיק יז'רסקי (זוהר חוגג 75'), אלון מזרחי, אופיר חיים.

מזרחי: "תם עידן עודד מכנס"

"כשכבשתי במשחק הקודם מול בני-יהודה, זה היה במגרש שגדלתי בו. הפעם זה היה בקרית-אליעזר, מגרש שבו שיחקתי עם מכבי חיפה ועשיתי ימים יפים", אמר האווירון בסיום המשחק. "זה גול מתוק, גול של ניצחון. תפקידי הוא לשחק כדורגל ולהבקיע כמה שיותר. הוכחתי את עצמי גם בנבחרת וגם בליגה, ברמות הכי גבוהות".

"אני רוצה להודות לקהל של ב"ש, לשחקנים, לאלי גוטמן ולאלי זינו", המשיך האווירון, "עודד מכנס היה שחקן גדול. זה שעברתי אותו זה לא אומר ששכחו אותו". "תם עידן עודד מכנס. אני עוד אבקיע לפני שאפרוש", הבטיח, "מה שחשוב הם המספרים ליד השם של אלון מזרחי ולא מה שאלון מזרחי אומר".

כשנשאל על שערו היפה ביותר, אמר מזרחי: "זה היה השער של היום". מזרחי אמר עוד כי ימשיך לשחק עד שלא יוכל יותר: "ברגע שלא אהיה נייד אפרוש. המטרה שלי היא להמשיך עוד שנתיים שלוש, עד שלא אוכל יותר לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully