וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל זאת נמני

3.4.2004 / 20:32

הכוכב המדובר כבש את השער החשוב ביותר של בית"ר העונה ב-1:1 בנתניה. עטר לשחקניו: "להרים את הראש, אפשר לעשות את זה"

שש נקודות, זה מה שהפריד בין שתי קבוצות התחתית בפתיחת המשחק ב'קופסא', וזה גם ההפרש ביניהן אחריו. מכבי נתניה היתה טובה יותר ואף הובילה, אבל נמני דאג לשוויון של בית"ר ולחלוקת הנקודות.

נתניה נשארת במקום הלפני אחרון עם 24 נק', 4 בלבד מעל נצרת שבמקום האחרון. בית"ר, לעומתה, מצליחה לעקוף את אשדוד וסכנין ולטפס למקום השמיני עם 30 נק'.

תקציר המשחק

לפני המשחק החליט אוחנה ללמד את ארביטמן לקח על איחוריו השבוע והושיבו ליד תורג'מן. חנן פדידה, שפתח במקומו, היה לא רע והגיע למצב טוב אחד בדקה ה-12, אלא שגיא סלומון הקדים אותו ביציאה ומנע שער. בדקה ה-15 לירון וילנר עצר כדור עם הגב לשער, הקפיץ באין מפריע ובעט מספרת קשתית יפהפיה שאילצה את קורנפיין להדוף לקרן בזינוק אקרובטי.

אח"כ (26) הגיעה התקפה מצויינת של בית"ר, שמצאה את מליחי בועט חזק מרחוק. סלומון הדף והכדור חזר למליחי, שהפעם רץ לאגף ימין והגביה. נמני הניף את רגל שמאל ובבעיטה מהאוויר מצא שוב את סלומון. רק בדקה ה-41 הגיע השער הראשון. הגבהת קרן של גיא צרפתי, נחתה על הראש של הבלם מלאדן קובאצ'יץ'. קורנפיין תפס אוויר. 0:1 לנתניה.

הכניסות של ארביטמן ומליקסון במחצית השניה הביאו עימן לחץ, אבל מי שבנה את שער השיוויון היה דווקא הבלם אינדיו, שרץ את כל המגרש (ברזילאי או לא?) והרים מצויין לברק יצחקי. אלא שאז, משום מקום, בא אבי נמני וגנב ליצחקי את נגיחת השיוויון. 1:1. אדו עוד נכנס במקום צרפתי וגרם לבלבול בהגנת בית"ר, אבל נתניה לא ניצלה זאת להבקעת שער ניצחון.

מכבי נתניה: סולומון, שלח, אוזן, וסיהון (גניש 46), בוארון, גזל (טגה 68), זביטי, קובאצ'יץ', צרפתי (אדו 80), וילנר, לוברסקי.

בית"ר י-ם: קורנפיין, טלקר, פריירה, קאפונה, אמסלם, מליחי, ששון (ארבייטמן 46), קלדיירה, נמני, יצחקי (היידמן 81), פדידה (מליקסון 59).

"הורדנו היום את נתניה" (איציק גניש, חדשות נתניה)

אחרי המשחק נכנס מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר לחדר ההלבשה השפוף של שחקני קבוצתו. "תרימו את הראש. יש עוד 21 נק' בקופה ואנחנו צריכים 13, אפשר לעשות את זה". גם קובי בלדב המנכ"ל, שאסר על השחקנים להתראיין אמר: "יש עדיין סיכוי, נילחם עד הדקה האחרונה". אשר אלון, מבעלי הקבוצה, שהודיע שהעונה כבר לא יגיע למשחקים בשל אירוע הלב האחרון שעבר, היה היום בקופסא ועזב במחצית בגלל הלחץ הנפשי.

בסיום המשחק, עשה ארביטמן תנועות מגונות לעבר קהל אוהדי נתניה. ישראל זביטי, שראה את המתרחש, רץ לעברו במהירות וצעק עליו: "למה אתה עושה את זה, אתה לא מתבייש?" הקהל הנתנייתי החזיר בקללות ודרש בסיום התנצלות, אבל ארביטמן ענה להם: "אני לא יודע מה אתם רוצים ממני, לא קיללתי אף אחד". מאוחר יותר אוהד של נתניה זרק לעבר אוחנה שירד מהמגרש בסיום: "היית שחקן גדול, אבל כמאמן אתה זבל". אוחנה לא הגיב, אבל אמר במסיבת העיתונאים הביע אכזבה בלשון המעטה מהאוהדים המקומיים. אברהם לוי נשמע אומר למקורב בסיום: "הורדנו את נתניה היום. אין להם סיכוי להישאר".

עטר המשיך אח"כ לשדר אופטימיות: "כמו שאנחנו משחקים בחודשיים האחרונים, אנחנו יכולים לעשות את זה ולהישאר. למרות שהיום הפכנו את המשימה הזאת לקשה יותר" ואוחנה דיבר על ההתלהבות של שחקניו: "אצל כולם, בלי יוצא מן הכלל, ראינו היום לחימה, מוטיבציה ואת השאיפה לא להפסיד קודם כל. אני יוצא עם הרגשה טובה". לפני המשחק היה עימות בין אוהדי שתי הקבוצות כשאוטובוס השחקנים של בית"ר ירושלים הגיע לאיצטדיון. ניידת משטרה שנכנסה בין שני המחנות (ראה בתמונה) על מנת לצנן את האווירה הרגיע בסופו של דבר את העניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully