וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "היתה התמוטטות כללית של השחקנים"

אתר ספורט 5, בשיתוף

3.4.2004 / 18:37

מכבי פ"ת יצאה מווסרמיל עם ניצחון 1:3 מרשים. עומר גולן כבש צמד שהשאיר את הבאר שבעים המומים והוריד אותם למקום הרביעי

במכבי פ"ת, אחרי התוצאות הרעות במחזורים האחרונים ובגביע, התחילו לדבר על פרידה מלוזון זה או אחר ועל אכזבה גדולה מהיכולת של השחקנים. אבל החבר'ה של גיא לוזון הגיעו היום לאיצטדיון 'וסרמיל' בבאר שבע, והוכיחו לכולם שהם עדיין פה עם ניצחון חוץ על השנייה בטבלה ערב המחזור, ניצחון שמעלה אותם למקום החמישי.

בבאר שבע החתימו את אלי גוטמן כמאמן לעוד עונה, אבל על הדשא השחקנים כנראה שכחו את כל ההוראות הטקטיות של המאמן. ב"ש, אחרי משחק ביתי חמישי ללא ניצחון, ירדה למקום השלישי, כשמכבי ת"א יכולה עדיין לעקוף אותה.

תקציר המשחק

המארחים פתחו את המשחק בצורה טובה יותר, כשניסו למצוא את היתרון כבר בדקות הראשונות. אלון מזרחי, שכבש צמד במשחק הליגה הקודם נגד בני יהודה, רצה להתבודד בפסגת מלכות השערים כבר במשחק הנוכחי. דווקא הלחץ של באר שבע יצר תוצאה הפוכה. מתפרצת מצוינת של אבי תקווה מצאה את עומר גולן ברחבת באר שבע. גולן לא טעה ומול אסי רחמים מצא את הרשת והעלה את האורחים ליתרון 0:1.

היתרון של הלוזונים לא גרם ללחץ אצל באר שבע והמארחים חזרו ללחוץ והגיעו למספר הזדמנויות ליד השער של כהן. הלחץ של גוטמן כמעט נשא פרי בדקה ה-22 כששילוב מצוין בין מזרחי ואופיר חיים השאיר את האחרון מול שוער מכבי פתח תקווה. חיים בעט כדור טוב שהלך למסגרת, אך אוהד כהן התעופף והדף לקרן. המשחק של באר שבע המשיך להיות מבריק והיה נראה שזה רק עניין של זמן עד שהקבוצה מהדרום תשווה. חצי שעה מפתיחת המשחק הגיע השיוויון הצודק של באר שבע. כדור חפשי קצת מוזר של אליהו עבר מתחת לגופו של שוער פתח תקווה, אוהד כהן, והגיע אל אופיר חיים, שמקרוב גלגל פנימה והשווה ל-1:1. ברבע השעה האחרונה הרפתה באר שבע מהלחץ והקבוצות ירדו למחצית בשיוויון.

המחצית השנייה נפתחה בעוד רגע נהדר של אבי תקווה. הקשר של פתח תקווה השאיר את משיח מול רחמים, אבל למזלם של המארחים הבעיטה של משיח פגעה בקורה וניתזה אל מחוץ לשער. מכבי פתח תקוה החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-58. תקוה מסר לעומר גולן, שכדרר מעט ומ-17 מטר בעט שטוח כדור שקיפץ מטר מהשער וחדר פנימה, 1:2 למכבי פ"ת. פ"ת הגדילה את התוצאה בפנדל בדקה ה-70. סטניסלב דוברובין הוכשל ברחבה. אסי משיח כבש את כדור העונשין מ-11 מטרים.

הפועל באר שבע פשוט לא הגיעה למחצית השנייה בוסרמיל, ומכבי פתח תקווה היתה יכולה להבקיע שערים נוספים. באר שבע איבדה את הכח ו-20 הדקות האחרונות היו לפרוטוקול בלבד ללא שערים נוספים.

הפועל ב"ש: רחמים, אלול, וייס (ברדה 74), יפרח, בן-דיין, אלימלך, אליהו, סיסטון (חוגג 78), יז'רסקי, חיים, מזרחי.

מכבי פ"ת: כהן, בנאי, מגמאדוב, בן-יוסף, גנון, צמח, אלברמן (ז'אן 34), משיח, תקוה, דוברובין, גולן (סרסור 63).

גיא לוזון: "עשינו את העבודה"

מאמן הפועל באר שבע, אלי גוטמן: "עד ה-1:2 שיחקנו טוב, אבל מאז היתה התמוטטות כללית של השחקנים על המגרש. חבל. אני לא מתכוון לנתח למה ולומר למה. העובדות מדברות בעד עצמן".

מאמן מכבי פתח תקווה, גיא לוזון: "אני והשחקנים היינו בתחושה של מועקה גדולה אחרי ההפסד להפועל חיפה. בחצי הראשון היינו לא טובים, אבל בחצי השני היתה מכבי פתח תקווה התקפית. אני שמח שכבשנו שלושה שערים בבאר שבע, זה לא דבר פשוט. עשינו את העבודה. אבי תקווה מבחינתי עשה משחק טוב מאוד היום, אני מצפה ממנו לזה כל העונה. אני מודע ליכולות שלו. הוא צריך לגלות יציבות ולשמור עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully