וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחצית השנייה, הפועל ת"א נזכרה לשחק כדורגל

אתר ספורט 5, בשיתוף

3.4.2004 / 16:46

אחרי מחצית משעממת בבלומפילד, הצליחו האדומים להבקיע שני שערים מול אחד בלבד של בני יהודה, ולעלות זמנית למקום השני

באווירת סוף עונה (למרות שהפועל תל אביב עדיין חולמת על המקום השני) גברו בצהריים האדומים על בני יהודה 1:2 בבלומפילד. המחצית הראשונה היתה זוועתית ומשעממת, השנייה סתם גרועה, אבל לפחות קיבלנו בה 3 שערים.

הפועל תל אביב עלתה זמנית למקום השני, כאשר גם על הגביע מותר לה לחלום. בני יהודה כבר חולמת על העונה הבאה, עם הפסד חוץ חמישי ברציפות.

תקציר המשחק

המחצית הראשונה של המשחק היתה צמודה וללא אירועים רבים. האדומים ידעו כי להם יש מה להפסיד, אך לא הצליחו להכניע את ההגנה הכתומה. גם חניכיו של ניצן שירזי לא היו מסוכנים יותר מידי, ואחרי 45 דקות של משחק ירדו הקבוצות להפסקה כשהתוצאה היתה מאופסת.

שלוש דקות בלבד מפתיחת המחצית השנייה נכבש השער הראשון במשחק. שי אבוטבול שלח כדור ללאריה קינגסטון קצת אחרי קו מחצית המגרש, קינגסטון מסר מהאוויר לאוגבונה, שהמשיך את המהלך פנימה לתוך הרחבה לאבי כנפו. כנפו בעט חלש, והבה הדף, כנפו השתלט על הריבאונד ובעט שוב, ואוגבונה נגע בכדור על קו השער ופנימה מעמדת נבדל, אך הקוון מני עזוז והשופט אסף קינן לא ראו את הנבדל הברור - 0:1 לאדומים. מאז השער של אוגבונה המשחק החל להיות פתוח יותר ונע מצד לצד, כששתי הקבוצות מצאו עצמן קרובות להגנת יריבתן.

בדקה ה-66 התקפה מתפרצת של הפועל תל אביב - לאריה קינגסטון מסר לאבי כנפו על קו ה-16, שמהאוויר הכניס את הכדור לקרבליו. ששון הקדים את קרבליו וניסה להרחיק, אך הכדור לא יצא החוצה ויניב והבה נאלץ להדוף את הכדור, שהגיע לכפיר אדרי, והאחרון הבקיע את השער השני של הפועל תל אביב במשחק והעלה את קבוצתו ליתרון 0:2.

בני יהודה כמעט חזרה למשחק 13 דקות לסיום כשסרגי קלשצ'נקו הרים מצוין לכפיר אודי, שנגח לעבר שערו של שביט אלימלך, שוער הפועל תל אביב. הכדור של אודי הכניע את אלימלך אך פגע בקורה ויצא החוצה.

דקה לסיום המשחק, כשהכל היה נראה גמור, היה זה מטה בטורינה שהצליח להחזיר קצת תקווה לכתומים. בטורינה הצליח להתגבר על שני מגנים של הפועל תל אביב ומקרוב הכניע את אלימלך וצימק ל-1:2. הכתומים לא הצליחו לכבוש את שער השיוויון בתוספת הזמן והפועל תל אביב הצליחה זמנית לעלות למקום השני בטבלה.

הפועל ת"א: אלימלך, חליס, גרשון (סבן 48), חלפון, אנטבי, קארבליו, אבוטבול, קינגסטון, רוזן (אוגבונה 46), אדרי, כנפו (אבולבן 81).

בני-יהודה: והבה, עזוז, אזולאי, דן-גמאן, גפני, ששון, מרוסלבץ', בטורינה, גולן (דג'אני 70), קלשצ'נקו, בלדוט.

"נראינו בסדר אבל זה לא תורגם לנקודות"

ניצן שירזי, מאמן בני יהודה, אמר ל"שבת של כדורגל": "השחקנים שלי התאמצו היום. זה שהודחנו מהגביע זאת עובדה. לצערי, נראינו בסדר אבל זה לא תורגם לנקודות. אני מקווה שנעשה את זה במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully