וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת קיבלה את ההגרלה הכי נוחה בגביע

3.4.2004 / 14:59

כבשה השנה 10 שערים מול אשדוד, והיום קרעה אותה 0:3 בדרך לקרב מאסף על ההישארות. עוד שבוע הן נפגשות ברבע הגמר

בנצרת לא מוותרים. פשוט ככה. זה אמנם נראה רחוק וכרגע הם תשע נקודות מהמקום בו נשארים בליגה, אבל לכו תדעו. בכל מקרה בעוד 10 ימים אשדוד תחזור למגרש בעילוט ותנסה לשם שינוי לעשות משהו מול הכבשה השחורה מנצרת. כפי זה נראה כרגע, שייע יכול להכין את החליפה, הוא בדרך לאיצטדיון רמת גן.

תיאור המשחק (מאת הארץ)

המשחק בעילוט החל במתקפה של אחי נצרת שכבשה שני שערים כבר בשמונה הדקות הראשונות. השער הראשון הגיע בדקה הרביעית. גוסטאבו בוקולי העביר כדור לאשרף סולימן שהכדור שבעט פגע בשני שחקני אשדוד וחדר לרשת.

חלפו ארבע דקות והגנת אשדוד העניקה שער נוסף לנצרת. אילן בכר הסתבך ניסה למסור לבלגיוה מילסבקי אבל מצא את אסי טובי שהבעיטה האלכסונית שלו פגעה בקורה וחדרה פנימה. 0:2 לנצרת.

אשדוד איבדה במחצית השנייה את מילסבסקי שספג צהוב שני אחרי שהכשיל את בוקולי כשזה היה בדרך לשער. בדקה ה-77 הוענקה לנצרת בעיטת עונשין מ-11 מ' אחרי שטיטי ספק הוכשל ברחבה על ידי שוער אשדוד ויאנדר. טובי עצמו הבקיע מהנקודה הלבנה.

מ.ס. אשדוד: יאני ויאנדר, אסי דומב, בלגויה מילבסקי, אילן בכר, אדיר טובול (שוקי נגר, 30), דוד רביבו, משה אוחיון (אלון חזן, 46), יוסי אופיר (איציק זוהר, 55), בלסינג קאקו, אורן נסים, שי הולצמן.

אחי-נצרת: מאיר כהן, אשרף סולימן, פבריציו בנטו, חמודי עלוש, משה גלאם (איימן חלאילה, 77), דנדי אוקוגו, עבד מועד, דמיטרי אוליאנוב (דודי חודדה, 46), גוסטבו בוקולי, אסי טובי, עבד טיטי (חאלד סולימן, 77).

"עשינו מה שרצינו במגרש"

שייע פייגנבוים היה רגוע יחסית בסיום המשחק: "עשינו מה שרצינו במגרש. החמצנו הרבה מאד שערים, אבל אני מעודד מהיכולת ומהרצון. אני מצדיע לשחקנים שבמצב שהם נמצאים הם עושים מה שהם עושים.

לגבי המפגש הרביעי העונה עם אשדוד בגביע: "בגביע זה ראש בראש, אנחנו לא הולכים להרים ידיים. נעשה את הכל לעלות לחצי הגמר ולהביא את הכבוד הזה למועדון הקטן של נצרת. עם הצורה שאנחנו משחקים זה יהיה כבוד גדול בשבילנו לעלות להגיע לאיצטדיון בחצי הגמר".

יוסי מזרחי: "אנחנו בתחתית ונישאר שם עד הסוף. מי שלא מבין את זה לא קורא את המפה נכון. יש לנו עוד משחקים קשים מול קבוצות גדולות והולך להיות לנו קשה מאד. אנחנו חזק בתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully