וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל זאת, יונייטד

רון שוורץ, אתר ספורט 5 בשיתוף

3.4.2004 / 19:02

היא נלחמה, בקושי תקפה ובסוף ניצחה 0:1 את ארסנל בחצי גמר הגביע ותחכה למילוול או סנדרלנד. בליגה: צ'לסי-טוטנהאם 0:1

הימור כושל של ארסן ונגר בפתיחת המשחק, עלה לו ולארסנל בזכייה שלישית ברציפות בגביע האנגלי ובחלום הטרבל, כאשר קבוצתו הפסידה היום 1:0 למנצ'סטר יונייטד, ששיחקה ללא רוד ואן ניסטלרוי הפצוע, בחצי גמר הגביע ב'וילה פארק'. ההימור הכושל, למתעניינים, הוא השארתם של תיירי הנרי וחוזה אנטוניו רייס על הספסל בפתיחת המשחק, מתוך מגמה להעניק להם מנוחה לקראת רבע גמר האלופות ביום שלישי ומשחקי הפרמייר ליג הבאים.

בדקה ה-57 התעורר המנג'ר הצרפתי והכניס את השניים, אך זה היה מאוחר מדי, כאשר היונייטד הייתה ביתרון 0:1 משער של פול סקולס בדקה ה-32, ובעיקר היות וההגנה של השדים האדומים צברה ביטחון עצמי ולא התכוונה לוותר על הניצחון ועל ההעפלה לגמר. בגמר, שיערך ב-22 למאי באצטדיון המילניום בקרדיף, תפגוש היונייטד את המנצחת בין שתי הסינדרלות מהליגה הראשונה, מילוול וסנדרלנד, שייפגשו מחר (14:00, ספורט 5+). עבור ארסנל זהו הפסד ראשון בגביע מאז הגמר ב-2001 מול ליברפול, אחרי 18 ניצחונות רצופים שכללו כאמור שתי זכיות רצופות.

גם בפרמיירליג נערכו השבת מספר משחקים, כשבמרכזי שבהם ניצחה צ'לסי את טוטנהאם 0:1 בחוץ וצימקה את הפער מארסנל ל-4 נק' (כשלארסנל משחק חסר).

ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 1:0

ארסנל פתחה את המשחק בסערה וכבר בדקה השלישית היה זה דניס ברגקאמפ עם שתי הזדמנויות מצוינות להבקיע. בראשונה הוא נעצר על ידי השוער המחליף, רוי קרול, בשנייה היה זה ווס בראון לנגוח את הכדור מקו השער לאחר שקרול כבר נכנע. פחות מדקה עברה ועוד הזדמנות ענקית של התותחנים, כשהפעם היה זה אדו הברזילאי להדביק כדור למשקוף של קרול מטווח 16 מטרים, כאשר על הריבאונד קפץ קולו טורה שנגח משני מטרים לעבר השער, אך קרול בהתעופפות נדירה הציל את האלופה מקו השער.

היונייטד נרגעה קלות והשתלטה על כר הדשא בעשרים הדקות הבאות, אך חסרה את המחץ של רוד ואן ניסטלרוי, שלא נכלל בסגל למשחק היות וספג פציעה בברך במשחק החוץ בהייבורי ביום ראשון, ואת זה של לואיס סאהה, שלא יכול לשחק במפעל לאחר שכבר ייצג את פולהאם בסיבובים המוקדמים. בדקה העשירית היה זה ריאן גיגס לאיים לראשונה על להמן בשער של התותחנים, אך השוער הגרמני קלט. בדקה ה-15 כריסטיאנו רונאלדו מצא את אולה גונאר סולשאייר בכדור חכם בתוך הרחבה, אך המחליף הניצחי עדיין חלוד ולא השתלט על הכדור. למרות השליטה של היונייטד, ארסנל הייתה שוב מסוכנת יותר, הפעם עם מהלך כדורגל מצוין שהתחיל סול קמפבל, שעלה לעזרת ההתקפה. הבלם האנגלי מצא את ברקגאמפ בצד ימין וזה הגביה מצוין לעברו של רובר פירס, שעמד לא מכוסה חמישה מטרים מקרול. אך התוצאה נשארה מאופסת, לאחר שהצרפתי נגח ברשלנות לא אופיינית מעל לשער.

בדקה ה-32 הרגע הגדול של היונייטד הגיע. ריאן גיגס החליף מקומות ועבר לאגף ימין בשביל לבלבל את הגנת התותחנים, לקבל כדור מגארי נביל, ובשביל למצוא בכדור רוחב נפלא את פול סקולס בתוך הרחבה של להמן. הג'ינג'י האנגלי הבינלאומי אמר יפה תודה ונעץ טיל ברגל ימין לרשת של להמן, 0:1 למנצ'סטר יונייטד. ארסנל השתלטה על כר הדשא, אך שילוב של משחק פיזי מאד של היונייטד בראשות רוי קין, והיעדר חלוץ מטרה מהיר בדמותו של הנרי או רייס, לא אפשרו את השוויון עד להפסקה. 0:1 ליונייטד במחצית.

בדקה ה-57 הפנים ארסן ונגר את העובדה שללא תיירי הנרי וחוזה אנטוניו רייס בחוד, אין לו סיכוי לצאת עם ניצחון מהמשחק ולהשאיר את חלום הטרבל בחיים, והכניס את השניים במקומם של הצרפתי הצעיר ג'רמי אליאדירה ובמקום צרפתי אחר, רובר פירס, שנראה עייף היום.

עשרים דקות של אפס הזדמנויות מול השער של רוי קרול והגנת הפלדה של היונייטד, שכנעו את ונגר ללכת על כל הקופה ולהכניס חלוץ נוסף, את הניגרי קאנו במקומו של אדו, וכך בעצם עברו התותחנים לשחק עם ארבעה חלוצים טבעיים בהרכב ברבע השעה האחרונה של המשחק. פרגוסון, מנגד, הוציא את סושלאייר והכניס את פיל נביל במגמה ברורה של עיבוי החלק האחורי. המשחק הפך פיזי מאד עם צהובים של לאורן (עבירה על גיגס), להמן (עצבנות) טורה (עבירה על סקולס), וסקולס (עבירה על רייס). בסיום, ההגנה של היונייטד החזיקה מעמד ושמרה על שער היתרון בכדי להשיג את הניצחון היקר על ארסנל.

מחזור 31 בפרמיירליג: צ'לסי כבר 4 נק' מארסנל

טוטנהאם- צ'לסי 1:0

דרבי לונדוני ב"וייט הארט ליין", אוהדי צ'לסי וטוטנהאם שרו שירי הלל למנצ'סטר יונייטד שהדיחה את ארסנל, הקבוצה הלונדונית הבכירה, מהגביע. צ'לסי לא ויתרה על חלום האליפות, וג'ימי פלויד האסלבנק, שנמצא בכושר פנטסטי בשבועות האחרונים, כבש בדקה ה-38. צ'לסי שמרה על היתרון עד לסיום והפער מארסנל עומד על ארבע נקודות בלבד, כשלארסנל משחק חסר. בצ'לסי מאמינים כי לניצחון שלהם היום מול ההפסד של ארסנל בגביע תהיה משמעות לקראת המפגש בין השתיים ביום שלישי במשחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות.

ניוקאסל- אברטון 2:4

ניוקאסל רוצה מקום בליגת האלופות בשנה הבאה וזה אומר מקום רביעי בליגה. קרייג בלאמי הבקיע שער יתרון מוקדם לניוקאסל אבל תומס גרבסן השווה עבור אברטון בדקה ה- 12. אברטון עדיין שקועה בתחתית ויכולה למצוא עצמה בסכנת ירידה. קירון דייר העלה שוב את ניוקאסל ליתרון בדקה ה- 21. במחצית השנייה אלן שירר הותיק הוסיף צמד (90,52) ג'וזף יובו רק צימצם זמנית לאברטון בדקה ה- 81. ניוקאסל רביעית עם 48 נק', ליברפול תארח מחר את בלקבורן ותוכל חזור למקום הרביעי עם ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פולהאם- בירמינגהאם סיטי 0:0

הרבה עבירות, הרבה צהובים ואין שער לרפואה. שתי הקבוצות מאבדות הזדמנות פז לאיים על המקום הרביעי הנכסף. בירמינגהאם שישית בטבלה. פולהאם במקום התשיעי.

מידלסבורו- בולטון 0:2

מידלסבורו מתרחקת מהתחתית ונמצאת כרגע במקום ה-11. היא נעזרה בשער עצמי של קווין נולאן בדקה השמינית, ג'ונתן גרינינג חתם את הניצחון בדקה ה-51. בולטון עדיין לא הבטיחה לעצמה מקום בליגה בעונה הבאה והיא תמשיך להיאבק בתחתית.

וולבס- סאות'המפטון 4:1

וולבס זכתה במחמאות על ההקרבה והלחימה של שחקניה לאורך העונה אבל עדיין היא הראשונה בדרך לליגה הראשונה. תבוסה ביתית במשחק חשוב והקבוצה מוולברהמפטון עדיין מאיישת את המקום האחרון, שש נקודות מהצד הטוב של הקו האדום. ג'יימס ביטי כבש את הראשון לאורחים בדקה ה- 25, קלאוס לונדקוואם המשיך בדקה ה- 58. הנרי קאמרה צימצם בדקה ה- 72 אבל קווין פיליפס, בצמד מהיר (90,89), קבע 1:4 בסיום.

יתר המשחקים בפרמיירליג

יום ראשון:
אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי (15:00)
ליברפול - בלקבורן (16:00)

יום שני:
לידס - לסטר (21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully