וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייע: "אנחנו רוצים להגיע לאיצטדיון רמת-גן"

דני בורשבסקי וליאור וייץ

27.3.2004 / 18:19

אחי נצרת עברה בקושי את הפועל עכו (2:3 לאחר ההארכה) אבל שייע והמנכ"ל שלו כבר מפנטזים על חצי הגמר

"סינדרלה לא עליי" אמר בסיום המשחק שייע פייגנבוים. אחי נצרת עלתה בהרכב חסר למשחק מול הפועל עכו מוליכת הארצית, אבל ניצחה בסופו של דבר 2:3 והיא כבר ברבע הגמר.

ללא חאלד סולימאן,דודי אוקנגו ועבד טיטי עלתה נצרת ליתרון בדקה ה-47 לאחר מבצע מצויין של גוסטבו בוקולי שהשאיר את אסי טובי לבד מול השוער והוא כבש. 12 דקות לאחר מכן עכו שנתנה משחק מצויין השיוותה בפנדל של משה גולדברג.

נצרת הצליחה לסחוב את המשחק לההארכה לאחר שעכו הייתה טובה יותר, אבל בהארכה זה כבר היה משחק של נצרת. בדקה ה-99 לקח בוקולי את הכדור, עבר שני עכואים ומ-25 מטרים סובב לחיבור ופנימה-אחד משערי העונה.

שלוש דקות לאחר מכן אסי טובי כבש את השני שלו וסיים את המשחק. יניב עופרי הסימפטי והוותיק רק צימצם בדקה ה-120.

המאמן המנצח שייע פייגנבוים: "לא הייתי מרוצה מחלקים מסויימים במשחק שלנו, אבל בהארכה היינו פנטסטים. נחכה ונראה מי מקבוצות ליגת העל עולות לרבע הגמר ואז נראה את מי אנחנו רוצים כיריבה. המטרה שלנו היא להגיע לאיצטדיון רמת גן".

מנכ"ל הקבוצה, טהא סולימן: "זה היה משחק מאד מאד קשה. ידענו מראש שלא נלקק דבש מול הפועל עכו שמוליכה את הליגה הארצית. זו קבוצה מצויינת עם שחקנים מצויינים שראויה להיות אפילו בליגת העל. הכי חשוב שעלינו בסופו של דבר לרבע הגמר ואם לא הולך לנו השנה בליגה, אולי יילך לנו בגביע. אם הפועל ר"ג יכולה אז למה אנחנו לא יכולים. נשקיע מעתה הכל כדי לקחת את הגביע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully