וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד שלקריית שמונה נגמר האויר

27.3.2004 / 16:28

מחצית ראשונה מצויינת של קרית שמונה ועשרה שחקנים של מכבי ת"א, לא הספיקו לעצור את הצהובים עם 0:4 בדרך לשמינית הגמר


הקלישאה הגדולה ביותר בכדורגל היא ש"התוצאה משקרת". בקרית שמונה, עם הפנטזיות לעלות לליגת העל בעונה הבאה, ישננו טוב טוב את האימרה הזו. אין ספור הזדמנויות במחצית הראשונה ופתחית המחצית השניה לא הניבו כלום ומנגד, מכבי ת"א, ב-4התקפות, עשתה 4 גולים וממשיכה הלאה לשמינית הגמר ולהותיר את הצפוניים עם הרבה מאד מחמאות אבל התעסקות רק במאבקי הליגה מעתה.

תקציר המשחק


המשחק נפתח בבליץ של קרית שמונה כשכבר בדקה השלישית חיים סילבס בעט כדור אלכסוני שהפתיע את כל ההגנה של מכבי וגם את שטראובר אבל החמיץ את המסגרת. אלא שבדקה השביעית, מכבי ת"א, בהתקפה ראשונה במשחק, משיגה את שער היתרון מנגיחה של אבי סטרול שעולה הכי גבוה לכדור קרן ונוגח מצויין פנימה.

מכאן והלאה עד סיום המחצית הראשונה היתה רק קבוצה אחת על המגרש - זו בכחול: דקה 14: דמירוביץ' קיבל כדור רוחב בתוך הרחבה ובעט כדור אדיר שהיה רחוק סנטימטרים מעמוד השער של שטראובר. דקה 25: איבוד כדור של מכבי בחלק המגרש שלה אבל קוז'וק מסר רע מאד ומאבד הזדמנות. דקה 28: ההזדמנות הטובה ביותר של קרית שמונה. שחקן כחול בעט כדור אדיר מ-16 מטר אבל לצערו הכדור פגע דווקא בשחקן קבוצתו חמישה מטר מהשער של שטראובר. דקה 29: עוד הזדמנות גדולה לקרית שמונה אבל שטרובר מוציא את הכדור מתוך הרגליים של סילבס ודקה 43: איזו החמצה!!! חיים סילבס סובב כדור קרן ונותן נשיקה למשקוף של שטראובר.

בדקה 44 התקוות של האורחים רק הלכו וגדלו כשאבי סטרול, כובש השער, ביצע עבירה גסה וספג כרטיס צהוב שני שמותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

אלא שמכבי ת"א היא קבוצה מספיק מנוסה וכבר יודעת איך להסתדר מחצית שלמה בעשרה שחקנים. תמיר כהן, בדקה ה-52, בבעיטה מ-20 מטר, מכניע שוב את שוער קרית שמונה ומעניק לקבוצתו יתרון שני לא מוצדק.

קרית שמונה עוד המשיכה לתקוף אבל לקראת הסוף כבר נגמר לה האויר ואנדג'י קוביקה, עם שני שערים בשתי התקפות בודדות בדקות ה-85, וה-89, כבר עושה 0:4 שהופך את התוצאה כבר לתבוסה לאורחים.

"מגיע לקרית שמונה להיות בליגת העל"

מאמן מכבי ת"א, ניר קלינגר, אמר בסיום ל'שבת של כדורגל': "ראשית חם מאד והיה קשה לשחק כדורגל חם ודינמי כמו שאנחנו מכירים. השעה שתיים ועשרים וקצת מוזר לשחק כדורגל בשעה. ההרחקה של סטרול הייתה מאד מיותרת, למרות שאני חייב לפרגן לו לפני שאני נותן לו בראש. אבל הוא צריך להבין שזה לא יכול להמשך. במחצית השנייה, הכושר הגופני שלנו ואולי חוכמת המשחק, סגרו את הפער של השחקן. האווירה בקריית שמונה מצוינת והקבוצה טובה ואני מאחל לה מכל הלב שהיא תעפיל לליגת העל".

קשר קריית שמונה, חיים סילבס: "ברור שאכזבה, קיבלנו תבוסה בבית. זו קבוצה שרוצה לעלות לליגת העל. שיחקנו כדורגל טוב, סימפטי ונאיבי וכל הקלישאות שאפשר להגיד על קבוצה נחמדה. אנחנו נאיביים. ברמות האלו, על טעויות של נאיביות משלמים 'קאש'. אני מאמין שאם נעלה לליגת העל בשנה הבאה, מכבי ת"א תצטרך לשחק הרבה יותר טוב בשביל לנצח אותנו 0:4 בבית".

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, אבי סטרול, ליאור ז'אן, טל בן-חיים, סלאם אבו-סיאם, תמיר כהן, אורן זיתוני, ברוך דגו, אלדו אדורנו, ארז מסיקה, אנדרס פרוחננקובס.

הרכב הפועל קרית-שמונה: אייל וקראט, רן קוז'וך, יניב לביא, ווהאב ברכאת, אייל בן-עמי, גז'גוז' ודז'ינסקי, עקיבא מגרלשוילי, חיים סילבס, אנש דמירוביץ', ניקולאס ולנסי, מילוסלוב קאוסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully