וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך את רביבו? אולי סכנין

23.3.2004 / 19:12

אשדוד נראית מצויין גם בלעדיו, והיא כבר במקום השמיני אחרי 1:4 על סכנין, שפתחה טוב את העונה אבל ממשיכה להידרדר

מ.ס. אשדוד ממשיכה לרוץ כלפי מעלה בטבלה, ואחרי הניצחון הגדול על בית"ר בטדי בשבת (0:3), הביסו החבר'ה של יוסי מזרחי 1:4 את סכנין במשחק ההשלמה מהמחזור ה-24, שנדחה בגלל הפיגוע שהיה בשבוע שעבר בנמל אשדוד. לפי התצוגה של האשדודים בשני המשחקים האחרונים, חיים רביבו יכול לפרוש בשקט, הקבוצה שלו מסתדרת יופי גם בלעדיו, ונראה כי היא תישאר בליגה.

בעקבות הניצחון עולה אשדוד למקום השמיני עם 30 נק', כשהיא מחליפה את סכנין (שיורדת למקום ה-9 עם 29 נק') ועוברת בדרך גם את בית"ר ירושלים (מקום 10, 29 נק', 6 מעל נתניה והקו האדום).

מהלך המשחק והרכבים (אשר גולדברג, 'הארץ')

המשחק החל בעצבנות רבה מצד שתי הקבוצות. עבאס סואן ונידאל חוג'ראת ספגו כרטיסים צהובים בעשר הדקות הראשונות. חוג'יראת היה גם זה שהחל במהלך שהוביל לשער יתרון של סכנין. חוג'יראת חילץ כדור במרכז המגרש ושלח מסירת עומק לגבריאל לימה. לימה, שלא הבקיע מאז המחזור ה-15, פרץ לרחבה וניצל מיקום לא טוב של יאני ויאנדר כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-14.

כעבור שתי דקות הגיע השיוויון. משה אוחיון בעט לשער כדור אותו הדף חלש וקדימה קומוקו קמארה, שוער סכנין. הכדור הגיע לאורן נסים שמקרוב דחק וקבע 1:1 כבר בדקה ה-16.

המשחק נרגע במהלך המחצית הראשונה, כשאשדוד תקפה יותר אבל לא הייתה מדויקת מול קמארה.

בדקה ה-58 הפכה אשדוד את התוצאה. יציאה לא טובה לנבדל של הגנת סכנין (נידאל שלעאטה) הותירה את שי הולצמן חופשי. שני שחקנים נוספים של אשדוד פרצו לרחבה, הולצמן מסר מסירת רוחב ובלסינג קאקו עם העקב בזינוק בעט פנימה את היתרון 1:2 לאשדוד.

סכנין ניסתה להשוות. ליאור אסולין נכנס לחוד. אילן בכר, מגן אשדוד, חילץ מהקו אבל נסים נכנס שוב לפעולה. בדקה ה-69 הוא פרץ לרחבה ובעט החוצה. כעבור דקה נשלח נסים לבדו לרחבה ונגח פנימה את השני שלו במשחק והשלישי של אשדוד.

בדקה ה-80 פרץ שוב נסים לרחבה. קומוקו קמארה שוער סכנין יצא לקראתו ושלח רגל לכיוון צווארו של נסים. יעקב בן חמו הרחיק את קמארה (המורחק השמיני של סכנין העונה) וליאור אסולין נאלץ להיכנס לשער. אלון חזן כבש את הפנדל, 1:4 לאשדוד.

הרכבים:

אשדוד: ויאנדר, דומב, פאפו, בכר, טובול, רביבו (חזן 71), אוחיון (טלסניקוב 71), אופיר (זוהר 84), קאקו, נסים, הולצמן.

סכנין: קמארה, שלאעטה, אטצ'י (אסולין 66), דנן, בסאם גנאים, סואן, אליהו, עבאס, חוג'יראת (מועמר גנאים 56), יאצ'קביץ', לימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully