וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה נראה בחלומות של ג'קי

20.3.2004 / 22:41

מ.ס אשדוד נתנה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה וניצחה 0:3 בטדי את בית"ר. בן-זקן: "הניצחון מוקדש לתושבי העיר"

בשבוע הזה לא כל כך דיברו על כדורגל באשדוד, אבל מהשבוע יש לקוות שידברו שם על קבוצת הכדורגל של העיר שנתנה משחק ענק בטדי מול בית"ר ירושלים האומללה וניצחה 0:3.

ביום שלישי תארח אשדוד את בני סכנין ובעוד שבועיים נתניה מארחת את בית"ר, ואשדוד מארחת את אחי נצרת. חם,חם שם למטה.

מהלך המשחק (מאת שמרית ברמן,הארץ)

בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד נפגשו היום בטדי כששתי הקבוצות מנסות לברוח מהתחתית. בסיום היתה זאת אשדוד שחגגה אחרי ניצחון 0:3 בטדי. ניצחון ביום שלישי במשחק ההשלמה מול סכנין יעלה אותה למקום השביעי בטבלה.

אשדוד הגיעה למשחק הזה אחרי שהפער בינה לבין מכבי נתניה צומק לנקודה אחת בלבד. בית"ק ירושלים תקפה יותר אבל נאלצה להוציא את הכדור מהרשת בדקה ה-23. אילן בכר התנהל ללא מפריע עם הכדור והגביה לרחבה, משה אוחיון לא מצא שומרים לצידו ונגח פנימה מקרוב 0:1 לאשדוד.

בית"ר ירושלים ניסתה להשוות אבל ההתקפות שלה לא צלחו. גם במחצית השנייה פתחה בית"ר בהתקפות אבל אשדוד הגדילה את היתרון בדקה ה-56. התקפה מהירה, משה אוחיון במסירת עומק מצויינת מצא אתשי הולצמן שכבש את השני.

בדקה ה-60 נותרה בית"ר ירושלים בעשרה שחקנים אחרי שאייל צור הרחיק את אינדיו פריירה אחרי שזה דחף את אורן נסים.

בדקה ה-81 דחק שי הולצמן מקרוב את השער השלישי לאשדוד. בית"ר ירושלים מושפלת בטדי, התחתית היא עדיין חלק מבית"ר ירושלים.

תגובות והרכבים

מאמן מ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי" לשבת של כדורגל": אנחנו קבוצת תחתית לכל דבר, אמרתי את זה גם במשחקים האחרונים שהפסדנו. אנחנו משחקים כדורגל הרבה יותר טוב מהמיקום שלנו. לאט לאט חזרנו לשיגרה אחרי הפיגוע. אני כל כך וותיק בכדורגל בשביל להבין שמה שהיה היום נגמר ואנחנו רחוקים מאד בכדי לצאת מהבוץ הזה שנקרא תחתית. יש עוד הרבה קבוצות טובות שנלחמות מולנו".

יו"ר מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן: "יש לנו קצת נחת. אני רוצה להקדיש את הניצחון לתושבי העיר אשדוד, ואחרי שבוע קשה כמו שעברנו, זה עושה לנו טוב בלב. הניצחון הזה היה במקום, בעיקר אחרי שנתניה ניצחו".

מאמן בית"ר ירושלים, אלי אוחנה: "היום התפרקנו, עד השער של אשדוד דווקא די שלטנו במשחק ויצרנו מצבים. במקום שאשדוד תשחק בלחץ ובחוסר ביטחון, אנחנו התפרקנו. אני לא כועס על השחקנים, הם רצו מאד והשתדלו מאד. יש ימים כאלה וצריך להרים את הראש ולחשוב על המשחק הבא. היום הפער הצטמצם לשש נקודות וזה צריך להדליק נקודה. אנחנו לא כובשים. יש ימים שחורים, אבל לא צריך להוריד את הראש יותר מדי. בעשרה המשחקים האחרונים זה ההפסד השני, ושוב נגד אשדוד, אחרי שהפסדנו להם באשדוד. התחתית בוערת. אבל צריך לזכור שלפני עשרה מחזורים היינו מתחת לקו האדום. עבדנו קשה בשביל ליצור פער מבטיח למקרה שיהיה פנצ'רים, והיום זה היה פנצ'ר בארבעה גלגלים".

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, פריירה (הורחק 60), קאפונה, עופר טלקר, דוד אמסלם (אלירן דנין 66), עידן מליחי, קלדיירה, מאור מליקסון, ברק יצחקי, אופיר עזו (עמיר תורג'מן 58), שלומי ארבייטמן.

אשדוד: יאני ויאנדר, אילן בכר, עמנואל פאפו, אסי דומב, אדיר טובול, יוסי אופיר (ז'אן טלסניקוב 71), בלאסינג קאקו, משה אוחיון, דוד רביבו (אשרי אלפסי 84), אורן נסים (אלון חזן 69), שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully