וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי ונשארתי מקצוען"

20.3.2004 / 20:43

שחקני הפועל ת"א פיגרו כבר 0:2 בדקה ה-80 בפתח תקווה, אבל אז הם התעוררו וכפו 2:2. קשטן דיבר לראשונה על הפרידה

זה נגמר בזה שאוהדי הפועל פתח תקווה שרו לפרדי דוד להתפטר. רבע שעה לפני זה צעקו 500 אוהדי הפועל ת"א שהגיעו למשחק שקשטן הורס את הקבוצה. זה הכדורגל זה היופי שבו. הפועל ת"א והפועל פ"ת מסיימות בתיקו 2:2.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בקצב מצויין וכבר אחרי חמש דקות בהתקפה מצויינת מצא קובציץ' את חסן לבד ברחבה וזה נגח חזק פנימה 0:1 מחמישה מטרים.

בדקה ה-24 הזדמנות מצויינת לאוגבונה החלש אך מחמישה מטרים כרגיל הוא מתבלבל עם הרגלים. בדקה ה-29 פנדל לפתח תקוה אחרי נגיעת יד טיפשית של אדרי ברחבה. מאיר לוי (חלש) לא שם לב שאלימלך לא מוכן, שרק ומנור חסן כבש בקלילות שאלימלך אפילו לא מבין מה קורה. 0:2 לפתח תקוואים מצמד של חסן.

מחצית שניה

במחצית השניה קצב משחק מצויין ממש כמו בפתיחת המשחק. בדקה ה-65 פריצה מצוינת של שבחון לרחבה ובלם הפועל ת"א, טל חן, חילץ לקרן בשנייה האחרונה עם גליץ' מהסרטים.

בדקה ה-80 מתבלבלים טומאסיץ' והשוער רפי כהן שהיה טוב עד לאותו הרגע והכדור מגיע לאבי כנפו שמגלגל מ-20 מטר לשער החשוף וזה כבר 1:2. שלוש דקות עברו ובעיטה מצוינת של אדרי המחליף למשקוף שערו של אלימלך. פתח תקווה תשלם על ההחטאה הגדולה הזו.

בדקה ה-85 פצצה מ- 20 מטרים של כנפו והצלה גדולה של רפי כהן שהדף לקרן בקצות האצבעות. הפועל ת"א המשיכה לרוץ במטרה לחפש את השיוויון. בדקה ה- 8 טעות ענקית של רבאח שפיספס כדור גובה שהגיע לאוגבונה שמול השוער כהן בעט החוצה. בדקה ה-90 הגיע השיוויון, טיל של רמי חליס מ-20 מטר, לאחר הדיפה גרועה של כהן, נותנת לאדומים נקודה צודקת שמשאירה את הקבוצה של קשטן במאבק על המקום השני שמוביל לליגת האלופות.

הרכבים ותגובה

דרור קשטן אמר בסיום המשחק לשבת של כדורגל: "נכון, השבוע נפל דבר בהפועל ת"א, אבל לא נפל דבר אצל דרור קשטן. אני אשאר מקצוען והעונה עוד לא נגמרה. זה המסר שצריך לעבור גם לשחקנים".

הפועל פתח תקווה: רפי כהן; ברק בכר, מריו אוסיבוב, איגור טומסיץ', עבד רבאח; נג'ואן גרייב (יניב לוזון, 70), לירון זרקו, מילנקו קובאצ'יץ', יוסי שבחון (שלומי אדרי, 77), מנור חסן; טומיסלב ארצג.



הפועל תל אביב: שביט אלימלך, טל חן, שמעון גרשון, קלמי סבן (רמי חאליס, 58), יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, שי אבוטבול, לאריה קינגסטון (אורי קרגולה, 76), כפיר אדרי, איביזיטו אוגבונה, אבי כנפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully