וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקסם של התלתלים הלך לאיבוד

13.3.2004 / 20:35

לפני שבועיים עטר היה על גג העולם. עכשיו הוא אחרי הפסד שני ברציפות, 3:0 למכבי פ"ת: "אני רוצה שהשחקנים ירימו את הראש"

המשחק הקודם בקופסא לפני שבועיים, הסתיים בנצחון 3:4 למכבי נתניה על מכבי חיפה במשחק הבכורה של ראובן עטר. מאז הגיע הפסד החוץ לבני יהודה, והערב, מכבי פ"ת עשתה טוב מאד את מה שמוליכת הטבלה לא הצליחה לעשות בקופסא.

מכבי פ"ת וגיא לוזון עדיין חולמים על אירופה, ולמזלם, הם קיבלו בדקות הראשונות את מכבי נתניה שראינו ברוב שלבי העונה. זה הספיק להם כדי לעלות ליתרון מהיר של 0:2, ולסגור עניין, למרות השיפור של המארחים במחצית השניה. הרבה כמעטים היו לנתנייתים במשחק הזה, אבל בקצה הזה, נראה שהכמעטים האלה יובילו אותם לליגה הלאומית בסוף העונה. המשחק הקודם בקופסא הסתיים בנצחון 3:4 לנתניה על מכבי חיפה במשחק הבכורה של ראובן עטר. הערב, הלוזונים החזירו אותם לקרקע.

תיאור המשחק

מהלך קבוצתי יפהפה של התקפת מכבי פ"ת בדקה השלישית, הסתיים בבעיטה מסוכנת מרחוק של סלים טועמה. גיא סלומון, שפתח בשער במקום ניקולס טאובר החלש, הדף לקרן אותה רץ טועמה להרים. אסף בן מוחה התמקם טוב והגיע לכדור הקרן לפני עומר גולן, אבל נגח מצויין לשערו הוא. 0:1 מהיר לאורחים מפתח תקווה.

לא חלפו שתי דקות וסלומון הוציא כדור שני מהרשת. שוב הגבהה של טועמה, הפעם מצד ימין, שוב פעם לעברו של עומר גולן שנשמר ע"י בן מוחה. הפעם הבלם העדיף לא לגעת בכדור וגולן הגיע לפניו בכדי להעלות את הלוזונים ל-0:2. בדקה ה-25 טועמה הפגיז מרחוק בבעיטה חופשית את המשקוף ומיד לאחר מכן יכול היה בן מוחה להשוות עם נגיחה טובה מהגבהה של גיא צרפתי.

נתניה לחצה והגיעה לחצאי מצבים, אבל לכולם היה ברור שהיום היא כבר לא תצליח להבקיע שער. בין לבין טועמה עוד הספיק לעבור את סלומון ולהחמיץ מזווית קשה, עד שהוחלף בדקה ה-67 ע"י אבי תקווה. גם האח הקטן של שלום הספיק להותיר את חותמו על המשחק, כשבדקה ה-86 מצא בכדור נייח מבריק את גלברמן לא מכוסה וזה כבש ללא הרבה בעיות את השלישי של הלוזונים. נתניה של עטר ספגה את הפסדה השני ברציפות בתקופתו ותצפה להפסד של אשדוד מול סכנין ביום שני, בכדי לשמור על סיכויי ההינצלות שלה.

הרכב מכבי נתניה: גיא סולומון, אורי אוזן, אסף בן מוחה (מאלדן קובצ'יץ' 46), אמיר שלח, אילן בוארון, אבי אלפסי (קובי חסן 60), רביד גזל, אסי וסיהון, גיא צרפתי, רוסלן לוברסקי, לירון וילנר.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, קובי גנון, תומר בן יוסף, מוראד מגאמדוב, שי בנאי, אסי משיח, סולי צמח, גל אלברמן, סלים טועמה (אבי תקוה 68), סטניסלב דוברובין (אנגוי אנסומבו 90), עומר גולן (רוביל סרסור 89).

"רואים שיש מוראל בקבוצה" (איציק גניש, חדשות נתניה)

ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה: "אמרתי עכשיו לשחקנים שאני רוצה שביום שני הם יבואו עם הראש מורם. שנראה על הפנים שלהם שהם מוכנים להמשיך את המאבק לחזור לליגה למרות שזה נהיה קשה יותר. אף אחד לא ציפה שנספוג שני שערים בתוך חמש דקות אבל זה חלק מהמשחק. אבל רואים שיש מוראל בקבוצה לפי איך שהקבוצה משחקת הגענו למצבים במחצית הראשונה שלא נוצלו ואחרי זה השחקנים התיאשו בגלל שהם לא הצליחו לחזור למשחק ולאט לאט המשחק ניהיה משעמם לקהל בגלל זה".

על גיא סלומון, "זו לא היתה טעות לתת לגיא לשחק, הוא לא היה אשם היום בשערים ולדעתי הוא היה טוב, הוא לקח מספר כדורים קשים. אלו ששיחקו היום הם היו הכי טובים שיש לנו הייתי מרוצה מגיא ולגבי מי יעמוד שבוע הבא אני יחליט במשך השבוע כמו לגבי כל השחקנים".

בסיום המשחק התעמתו שחקני פ"ת לאוהדי נתניה. הצופים שישבו ביציע הכבוד בקופסא, זכו לצפות במראות לא נעימים במיוחד במהלך המשחק. שחקנה של מכבי פ"ת שי בנאי תפס את איבר מינו וניענע אותו מול הקהל, בתגובה לקללות מצד אוהדי מכבי נתניה. בנאי אמר בסיום: "ביציע הכבוד קיללו אותי אז עשיתי תנועה מזלזלת, לא מגונה. בנתניה עושים פרבוקציות".

עם שריקת הסיום נרשמו עוד כמה עימותים בין שחקני פ"ת לקהל. אוהד נתניה טוען כי סולי צמח ממכבי פ"ת ירק עליו, ומוראד מגמאדוב צעק לעוד כמה אוהדים "אפסים". צמח אמר בתגובה: "שיגידו מה רוצים, אני לא ירקתי על אף אחד".

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון לוואלה! ספורט: "אני לא יודע שום דבר על האירועים שאתה מדבר עליהם. באמת שלא שמעתי על זה כלום". לגבי המשחק אמר לוזון: "באנו מוכנים מאוד מבחינה מנטלית וטקטית. ביטלנו את נתניה מהתחלה והוצאנו להם את העוקץ".

מכבי נתניה: סולומון; אוזן, בן מוחה (מאלדן קובצ'יץ' 46), שלח, בוארון; אלפסי (קובי חסן 60), גזל, וסיהון, צרפתי; לוברסקי, וילנר

מכבי פ"ת: כהן; גנון, בן יוסף, מגאמדוב, בנאי; משיח, צמח, אלברמן, טועמה (תקווה, 68); דוברובין (אנסומבו, 90), גולן (רוביל סרסור 89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully