וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לחיים

8.3.2004 / 20:38

עם הרבה מזל הצליחה אשדוד לחזור מפיגור ל-2:2 מול מכבי פ"ת. עכשיו היא רחוקה 4 נק' מהקו האדום לקראת החזרה של רביבו

מ.ס. אשדוד קיבלה הערב הרבה אוויר לנשימה. היא אמנם לא הצליחה לנצח, אך תיקו 2:2 מול מכבי פ"ת עדיפה שכבר היתה ביתרון עד הדקה ה-81 ויתרון 4 נקודות ממכבי נתניה הממוקמת מתחת לקו האדום, יכולים לתת למאמן יוסי מזרחי הרבה נחת. אחרי הכל, בשבוע הבא חיים רביבו חוזר להתאמן.

מהלך המשחק (אשר גולדברג, הארץ)

המשחק החל בקצב מהיר וכבר בדקה החמישית כבש אילן בכר את השער הראשון במשחק לאשדוד אחרי שנגח מקרוב כדור עונשין שהגביה דוד רביבו לתוך הרחבה.

המשחק התאזן בדקה ה-15. התקפה מתוכנן של מכבי פתח תקוה, גל אלברמן שפתח אחרי שהחלים מפציעה בעט לרחבה, סלים טועמה פגש את הכדור בבעיטת יעף מהאוויר ולא הותיר סיכוי ליאני ויאנדר.

במחצית השנייה הובקעו שני שערים נוספים. עומר גולן בדקה ה-62 במבצע אישי מבריק פרץ לרחבת אשדוד והכניע את ויאנדר. בדקה ה-80 הגיע השיוויון של אשדוד אחרי ששי הולצמן ניצל היטב כדור עונשין מ-11 מ'.

מוראד מגמדוב עוד בעט למשקוף בשניות האחרונות של המשחק. תיקו בפתח תקוה, אשדוד התרחקה עד ארבע נקודות ממכבי נתניה שמתחת לקו האדום.

"עכשיו אנחנו במצב שהכל תלוי בנו"

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון אמר בסיום המשחק לערוץ 10: "חבל שספגנו שער בלי הזדמנות. אם יש דבר מעודד הוא שחזרנו מפיגור לחובתנו ייאמר שלא שמרנו על היתרון. על טעויות של חוסר ריכוז משלמים. סלים ועומר עשו שערים גדולים וחבל שזה לא בא לידי ביטוי".

שי הולצמן, כובש שער השיוויון עבור אשדוד: "הגעתי להזדמנות טובה, הייתי צריך לעשות שער ולא עשיתי. עצם זה שחזרנו מפיגור זה טוב והתוצאה משקפת. כל נקודה שעושים בדרך היא מאוד משמעותית. למרות שלפני שבוע הורידו אותנו ליגה, אז עכשיו אנחנו במצב שהכל תלוי בנו. מקווה שבתור קבוצה נפנים את מצבנו ושהנקודות יותר חשובות מהיופי, אם נעשה את זה אז מצבנו יהיה טוב".

הרכב מ.ס. אשדוד: יאני ויאנדר, משה אבוטבול, עמנואל פאפו, אילן בכר, שוקי נגר, אדיר טובול, דוד רביבו, יוסי אופיר, בלסינג קאקו, לאיוש טריאק, שי הולצמן.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, אלעד ג'אן, תומר בן-יוסף, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, אסי משיח, גל אלברמן, סלים טועמה, עומר גולן, סטניסלב דוברובין, אנגוי אנסומבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully