וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחדשו

1.3.2004 / 22:39

חזי מגן הגיע לשכונה בכדי לצפות בקבוצתו יוצאת ממשבר ארוך לדרך חדשה עם 0:2 דרמטי על אחי נצרת. המחליפים קלשצ'נקו (שער בכורה כתום) ובלדוט כבשו בתוספת הזמן

המחזור ה-22 הושלם הערב בשכונת התקוה בניצחון 0:2 הדרמטי של בני יהודה על אחי נצרת, במשחק שקבע סופית את לוח המשחקים בסיבוב השלישי עם קפיצתם של הזהובים למקום השישי. אגב, כמו במשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין, גם כאן התעמתו מחנות שני האוהדים במהלך המשחק, הפעם ללא נפגעים.

חילופים מנצחים

המחצית הראשונה היתה בשליטת בני יהודה שהיתה חסרה מחץ ליד השער (כבשה רק שער אחד בשבעה משחקים רצופים בהם לא ניצחה). חזי שירזי, שהועדף בהרכב על פניו של סרגיי קלשצ'נקו המאכזב, לא הורגש. לעומתו, כפיר אודי הגיע לשני מצבים בתוך הרחבה. בדקה ה-13 הוא בעט לידיו של השוער מאיר כהן ובדקה ה-21 נגח לידיו של השוער. בדקה ה-43 הגיע אירוע מעורר מחלוקת כשאיבן מרוסלאבץ בעט מקרוב כדור שנהדף מהקו בידו של אוליאנוב. השופט לירן וקסברגבר ראה את המתרחש, אך החליט שהכדור שיחק ביד וסימן להמשיך.

המחצית השניה התחילה במגמה דומה לזו הראשונה, כשקובי דג'אני הפצוע הוחלף באלי אברבנאל (46) וחזי שירזי בקלשצ'נקו (55) - שני שחקנים טריים והתקפיים יותר. ההזדמנות הטובה ביותר במשחק הגיעה בדקה ה-59, כשאודי פרץ משמאל לתוך הרחבה והעביר כדור רוחב מצויין, אלא שקלשצ'נקו לא הצליח לדחוק אותו פנימה בכדי לכבוש את שער הבכורה שלו העונה.

נצרת התעוררה לאחר ההתקפה המסוכנת של הזהובים והגיעה לשני מצבים טובים שהוחמצו ע"י אסי טובי. בפעם הראשונה (62) והבה מנע ממנו הבקעה ובפעם השניה (67), היתה זו הקורה. שירזי לא וויתר והכניס את אסי בלדוט (65) במקומו של הבלם אזולאי, חילוף שהשתלם בסופו של דבר. בדקה ה-80 הכניס קלשצ'נקו כדור גדול פנימה לבטורינה, אבל זה בעט חלש לפינה הקרובה במקום להעביר כדור רוחב לאודי הפנוי.

בדקה ה-91 הצליח בטורינה לחדור לרחבה מהאגף הימני ולהוציא כדור רוחב מצויין. אודי החמיץ מספרת והכדור נחת לרגליו של קלשצ'נקו. כאילו בכדי לכפר על המהלך הקודם, הצליח המולדבי לכבוש שער יקר ומוצדק עבור בני יהודה. דקה מאוחר יותר מסר אודי לבלדוט שהגיח בריצה מהירה מאחור, זה חלף על פני ההגנה ובעט חזק ושטוח. מאיר כהן הצליח רק לגעת בכדור שחדר בקשתיות פנימה. איזה סיום.

"לא שיחקנו היום"

ניצן שירזי, מאמן בני יהודה, אמר ל'חדשות הספורט': "היה חשוב לנו לעצור את לעצור כדור השלג הזה ואת הרצף של שבעה משחקים ללא ניצחון. רצינו לעשות משחק בלי לספוג וכשהשערים הגיעו זה היה מורט עצבים. הגיע לנו לנצח ועשינו את זה".

כובש השער הראשון לזכות בני יהודה, סרגיי קלשצ'נקו: "היה לי קצת קשה והייתי בלחץ. זו פתיחה טובה לדרך חדשה".

שייע פייגנבוים, מאמן אחי נצרת: "שיחקנו לא טוב, אבל עם כל הכבוד לבני יהודה, היו לנו מצבים טובים יותר. לא איבדנו שלוש נקודות, לא היינו טובים ל-3 נקודות, אבל בהחלט איבדנו נקודה. לא צריך להשתגע, איבדנו נקודה במשחק לא קל בשכונת התקווה. לא שיחקנו היום ובסופו של דבר בני יהודה זכתה בנקודות".

מאיר כהן, שוער אחי נצרת, דווקא היה חם על המלים שזרק לעברו טל בנין: "טל אמר לי 'יא מוכר משחקים' ודיבר בצורה לא יפה. זו בושה שיש שחקן כזה בכדורגל הישראלי. לגבי המשחק, אז יש עוד הרבה נקודות בקופה וננסה לצאת מזה."

טל בנין הגיב לדבריו של מאיר כהן, "יש הרבה טראש טוק, זה חלק מהמשחק. אם אני אגיד מה אומרים לי בכל משחק, אז אפשר יהיה לכתוב על זה ספר".

בני יהודה: והבה; ששון, אזולאי (בלדוט, 65), גמאן, גפני; בנין, מרוסלבץ', דג'אני (אברבנאל, 45), בטורינה; אודי, שירזי (קלשצ'נקו, 55)

נצרת: כהן; סולימן, בנטו, סולימן, גלאם; עלוש, בוקולי, אוקוגו, אוליאנוב; טיטי (צביאלי, 75), טובי (מועד, 85)

חזי מגן כבר כאן

יובל גפני, היו"ר היוצא של בני יהודה, יעביר מחר את הערבויות והצ'קים לחזי מגן, שיסדיר את העניינים בהתאחדות ויסלק את החוב של הקבוצה בבנק. לאחר מכן יחתום גפני על העברת בני יהודה לחזי מגן, שגם הגיע לשכונה בכדי לצפות במשחקה של קבוצתו החדשה.

בעוד יומיים, יכנס יובל גפני מסיבת עיתונאים בבית דני, שבשכונת התקווה. במסיבת העיתונאים יציג גפני את מגן כיו"ר החדש של בני יהודה. גפני על פי הדיווחים, קיבל הצעות לנהל כמה קבוצות בליגת העל וביניהן הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully