וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמל"ח של לוזון

28.2.2004 / 21:25

מכבי פ"ת ראתה צמרת לפניה ואת התחתית מתחתיה, שלפה את דוברובין וגולן וניצחה 1:2 את הפועל ת"א. אבוקסיס עלה כמחליף

הפועל תל אביב קיוותה לסיים את הסיבוב השני בניצחון שהיה מבטיח לה את המקום השני, אך חניכיו של קשטן חזרו להראות את היכולת החלשה והמוכרת ממשחקי החוץ והפסידו גם ללוזונים ב'אורווה' של פ"ת 2:1. הפתח תקוואים היו עדיפים והצליחו להתרחק סופית מקרבות התחתית במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה במיוחד. מי יודע, בליגה משוגעת כמו שלנו, הלוזונים עוד יכולים לגנוב את אחד מהמקומות לאירופה.

אבוקסיס חזר ולא עזר

עוד לפני המשחק, החליט גיא לוזון שנמאס לו מכל הדיבורים של טועמה על רצונו לחזור לשחק בהפועל ת"א (שהגיעו לשיאם בראיון שנתן בסוף השבוע לאחד המקומונים), והשאיר את הכוכב על הספסל דווקא במשחק החשוב נגד האקסית שלו. את הבלם מוראד מגמאדוב הצליחו בפ"ת להכשיר בזמן, אבל לא את איסמעיל עמאר וגל אלברמן, מה שלא הפריע ללוזון ג'וניור לשחרר הצהרת "פציעות לא יהוו תירוץ" לפני המשחק. בהפועל תל אביב החליט קשטן להושיב את יוסי אבוקסיס מסיבות אחרות, מאחר והקשר האחורי שלו עדיין לא החלים באופן מלא מהפציעה שלו.

פתח תקווה פתחה את המשחק בסערה כשכבר בדקה ה-7 היתל סטניסלב דוברובין בטל חן, אנטבי ובשמעון גרשון על מטר מרובע, ומתוך הרחבה שיחרר טיל אותו שביט אלימלך לא יכול היה לעצור. 0:1 ללוזונים. בדקה ה-14 הפועל ת"א היתה קרובה לשיוויון: בעיטה חופשית מסובבת מזווית קשה של יוסי רוזן, 20 מטר אלכסונית משערו של אוהד כהן, פגעה במשקוף, נחתה על הקו והיתה בדרכה לחדור פנימה. אממה - הכדור היה כל כך מסובב, שהוא פשוט יצא החוצה מסביב לקורת השער. מקרה מוזר מס' 1.

עד למחצית לא חזינו בכדורגל גדול, כשלאחר ההפסקה ראינו את האדומים מתעוררים לחיים בנסיונות להשיג את השיוויון, שבסופו של דבר הגיע בדקה ה-57: כפיר אדרי הגביה כדור מצד שמאל ובדרך הוא פגע בראשו של אסי משיח וחדר בקשת מעל ידיו של השוער אוהד כהן. מקרה מוזר מס' 2 ו-1:1 במשחק עצמו.

דרור קשטן חיכה עד לדקה ה-75 בכדי להכניס את האס שלו - יוסי אבוקסיס. זה הכניס מעט התלהבות בחבריו, אבל פתח תקווה לא שינתה סגנון משחק גם כשטועמה נכנס כמחליף במקומו של אבי תקווה ואף הגיעה להזדמנות מצויינת, עשר דקות לפני הסיום. בדקה ה-84 גם הצליח גיא לוזון לגזור קופון על הסבלנות ועל מוסר העבודה של חניכיו. סטניסלב דוברובין, המצטיין על הדשא, הוריד כדור מצויין לעומר גולן בתוך הרחבה, זה עוד הספיק לעצור ולכוון כדור שטוח מתחת לידיו של שביט אלימלך. 1:2 ללוזונים.

"המשחק הזה היה סיוט עבורי"

גיא לוזון: "המשחק הזה היה סיוט עבורי, היו יותר מדי משחקים השנה שהגענו למצבים והחמצנו, וראיתי שוב את הסרט השחור הזה חוזר. מצד שני, יש גבר כמו עומר שאמר לי לפני המשחק שהמשחק הזה עליו. דוברובין משחק כבר חודש עם שבר בצלעות, יש לו מוסר עבודה גבוהה ואני שמח מאוד בשבילו. חבל שצריך להיות עם הגב לקיר בכדי להתעורר, אנחנו נאיבים ולא מספיק רעים, ברגע שנהיה יותר רעים נעשה עליית מדרגה. אוהד (כהן, השוער) עבר תקופה מאוד קשה וחשוב מאוד שהקבוצה תהיה ביחד ושכל אחד יעזור לשני".

מאמן הפועל ת"א דרור קשטן אמר ל'הארץ': "לא יכול להיות שהסטטיסטיקה מראה שמכבי פ"ת בועטת שלוש פעמים לשער וכובשת פעמיים. במחצית השנייה פעולה אחת שלהם, או יותר נכון שגיאה אחת שלנו, סגרה עוד הפסד".

מכבי פ"ת: כהן; משיח, בן יוסף, מגמאדוב, גנון; צמח, ג'אן, תקווה (טועמה), מנשה; גולן, דוברובין

הפועל ת"א: אלימלך; סבן, חן, גרשון, אנטבי; קראבליו (כנפו), אבו לאבן (קינגסטון), אבוטבול (אבוקסיס), רוזן, אדרי; אוגבונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully