וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך: האוהדים חשובים לנו, אבל לא נשנה את הדרך

28.2.2004 / 19:08

קפטן ב"ש היה מרוצה מה-1:2 באשדוד, שסידר להם גם מקום שני, ושכח את הביקורת מהשבוע האחרון. זוהר: הגיע לנו תיקו

מאז התיקו אפס המשמים מול מכבי ת"א, לא הפסיקו לספוג בהפועל באר שבע חיצי ביקורת על צורת המשחק ההגנתית שהיתווה המאמן אלי גוטמן. היום ניסתה הקבוצה להגן על מאמנה בדמות משחק פתוח עם מערך התקפי כביכול, וזכתה גם ב-3 נקודות יקרות במאבקי הצמרת, אחרי 1:2 לא קל מול קבוצת כוכבי התחתית של אשדוד.

באר שבע גם פתחה חזק את המשחק. בדקה ה-15 הגביה רמי אליהו מימין, אלעד בונפלד הסיט בראשו ואלון מזרחי, שהמתין לטעות בכיסוי בהגנה האשדודית, כבש ממטר מול ויאנדר את היתרון הבאר שבעי, שהפך גם לשערו ה-194 (רק שניים מהשיא של עודד מכנס). אשדוד לא חיכתה, וכעבור דקה כבש איציק זוהר את השיוויון כשקיבל כדור גדול מהולצמן עם הגב לשער, הסתובב ובעט חד פנימה.

המחצית הראשונה החלה להיכנס לקצב מסחרר, כשבדקה ה-26 נגע יניב אלול בכדור בידו, אבל השופט שי שטרית סימן להמשיך. על הריבאונד עט משה אוחיון שנפל וטען להכשלה. שטרית סימן לו לקום ושלף לעברו את הכרטיס הצהוב על התחזות. הספסל האשדודי התחמם. בדקה ה-30 קיבל יז'רסקי כדור ברחבה, גבר על שני מגינים ומזווית קשה שמר על שיווי משקל בכדי לבעוט בצורה מסוכנת כדור שחלף רק כמה סנטימטרים מהקורה הרחוקה.

דקה לסיום המחצית, ולדימיר אנדונוב לקח על עצמו את ביצוע בעיטת העונשין של באר שבע ובעט טיל מסובב מ-30 שהכניע את ויאנדר, שוער אשדוד, שהתמקם לא טוב. 1:2 לבאר שבע. אשדוד היתה שוב קרובה להשוות בהתקפה שלאחר מכן, כשמי אם לא איציק זוהר חדר לרחבה כששני בלמים על גבו, התייצב מול השוער רחמים ובעט לבסוף לגופו.

עם הירידה למחצית כעסו ג'קי בן זקן, נשיא מ.ס. אשדוד וחיים רביבו, שכנראה כבר לא יחזור לשחק העונה, על השופט שטרית וצעקו לעברו: "אין לכם בושה, היו שני פנדלים שלא שרקתם עליהם. אתם תורידו אותנו ליגה".

ההרחקה הכפולה יצרה רק בלאגן

אחרי דקות טובות של אשדוד עם פתיחת המחצית השניה, הגיע שי הולצמן למצב נהדר כשחלף על פני חליבה ובעט כדור מסובב מתוך הרחבה מעל השער. ואז הגיעה הדקה ה-56: אסי דומב, שחגג השבוע יומולדת והציע נישואין לחברתו, ביצע עבירה קשה באיזור קו מחצית המגרש רחוק מאוד מאיזור השער, שטרית הזהיר אותו ולאחר חילופי מלים בין השניים, החליט השופט לשלוף לעברו את הכרטיס האדום.

יוסי מזרחי הגיב בחילוף כפול ועבר לשחק עם חלוץ אחד. באשדוד היו עסוקים הבוקר בבעיית הבלם החדשה שנוצרה לאחר שהמאמן יוסי מזרחי החליט שלא להכליל את בלגויה מילבסקי בסגל, מאחר וזה לא ביצע את הוראותיו במשחק נגד הפועל ת"א. עמנואל פאפו, שלא שיחק נגד האדומים מתל אביב, פתח כבלם במקומו והיה טוב, אבל עם הרחקתו של דומב, נאלץ מזרחי לשחק עם טובול כבלם והכניס את שוקי נגר לשחק כמגן שמאלי.

בדקה ה-66 אלון מזרחי קיבל כדור גדול מאליהו, עבר את טובול בקלות וסחט הצלה גדולה מויאנדר. לא חלפה דקה ובן דיין בעט פעמיים מקרוב - אבל ויאנדר שוב היה במקום. בדקה ה-72 אלון מזרחי איבד כדור ברחבה האשדודית ליוסי אופיר והכשיל אותו. שטרית שלף לעברו את הצהוב השני, השאיר גם את באר שבע בעשרה שחקנים והמשחק החל להתבלגן.

בלסינג קאקו חזר לשחק נגד קבוצתו עד לפני כחודשיים, אחרי שנעדר גם הוא מהמשחק בשבוע שעבר והלחיץ ביחד עם זוהר והמחליף שריקי את ההגנה הבאר שבעית. גוטמן הכניס את אורן סגרון ועד לסיום גם האורחים נהנו משלל החמצות מסמרות שיער.

"מצבנו לא מזהיר אבל לא כזה גרוע"

סתיו אלימלך, קשר הפועל באר שבע: "יש לנו דרך, יש לנו תכניות מתחילת העונה. לפעמים אנחנו סוטים קצת ימינה שמאלה. חשובים לנו האוהדים - ההצלחה שלנו נובעת מהגעתם, הם חשובים לנו, אבל אנחנו לא יכולים לשנות את התכניות שלנו. הם תומכים בנו. היה קומץ שדיבר אחרי מכבי, אבל באנו היום והראינו שיש לנו דרך ושיטה ומטרות ויהיה לנו סיבוב שלישי מותח ומהנה לכל מי שאוהב כדורגל".

איציק זוהר, קשר מ.ס. אשדוד: "מצבנו לא מזהיר אבל לא כזה גרוע. לא חושב שהגיע לנו להפסיד, אני חושב שהיינו ראויים לפחות לתיקו וחבל".

אשדוד: ויאנדר; בכר, דומב (הורחק 56), פאפו, טובול; קאקו, אופיר, אוחיון (נגר, 57), זוהר; נסים (חזן, 57), הולצמן

ב"ש: רחמים; חליבה, וייס, אלול, בן דיין; אלימלך, אליהו, בונפלד, אנדונוב (סגרון, 76); יזרסקי (חיים, 66), מזרחי (הורחק 72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully