וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משולש ברמודה

22.2.2004 / 22:46

שם נעלמה אשדוד, שאחרי שלושה מחזורים לא רעים, חטפה שלישיה קלילה (חן, קרבאליו ואוגבונה) מהפועל ת"א בבלומפילד. אה, והיתה גם אצבע משולשת של קרבאליו לאוהדים שלו

הפועל ת"א קיבלה הערב אחלה יריבה להתאושש על חשבונה מההפסד בדרבי - אשדוד, שדווקא השיגה שני ניצחונות (על סכנין ובית"ר) ותיקו (מול חיפה) בשלושת המחזורים האחרונים, ונראה היה כאילו היא בדרך לצאת מהמשבר. החבר'ה של יוסי מזרחי לא הגיעו הערב לבלומפילד, ולמעט בעיטה חופשית מסוכנת אחת של זוהר, גם לא איימו על אלימלך. ההגנה שלהם היתה רדומה, ולאדומים הספיק משחק בהילוך נמוך מאוד לניצחון קליל 0:3. המשחק היה כל כך חד צדדי, עד שהסיפור המרכזי שלו הוא התקרית שבה קראבליו החזיר לאוהדי הפועל, שעיצבנו אותו השבוע באימונים, באיזה קטנה עם האצבע אחרי השער שכבש. קראבליו עצמו לא רצה להגיב על התקרית, הוא את שלו כבר אמר.

בעקבות ההפסד אשדוד נשארת במקום העשירי עם 23 נק', נקודה פחות מבית"ר ושש מעל נתניה והקו האדום. הפועל ת"א מטפסת למקום השני על חשבונה של ב"ש (בזכות הפרש שערים) עם 35 נק', שש פחות מלחיפה המוליכה.

תקציר המשחק

איזה הבדל בין הפועל ת"א של הערב לבין זו של הדרבי. אומנם מ.ס. אשדוד אינה מכבי ת"א, אבל בניגוד לדרבי בו נראו האדומים אבודים על כר הדשא של אצטדיון ר"ג, היום הם שלטו ללא עוררין. בדקה ה-9 יוסי רוזן הפציץ מרחוק, אבל ויאנדר זינק והדף את הכדור בקצות האצבעות לקרן. בדקה ה-12 קלימי סבן איים מצד ימין בספק מסירה ספק בעיטה לשער, אלא שהשוער הפיני יאני ויאנדר התמתח היטב והדף את הכדור. שבע דקות עברו והפעם הכדור גם מצא את הרשת, לאחר שטל חן הקדים את השוער ונגח היטב לאחר הגבהה מצוינת של רמי אבו-לאבן, שהפגין משחק נמרץ ואף בעט בדקה ה-38 למסגרת של אשדוד, אך הפעם השוער לקח. רק 0:1 במחצית להפועל ת"א, כשאלימלך נרדם ליד השער.

גם במחצית השנייה נמשך השעמום בצד של אלימלך, למעט הזדמנות בודדת של איציק זוהר בבעיטה מ-30 מטרים בדקה ה-66, אך אלימלך התמתח מצויין והצליח להדוף את הכדור, רביבו ג'וניור הגיע לריבאונד אבל הכדור שלו נבלם לקרן. עוד קודם לכן, בדקה ה-53, הגיע כפיר אדרי ששיחק מצוין הערב להזדמנות של אחד על אחד מול השוער והחמיץ. דקה לאחר מכן היה זה אוגבונה לעשות את המהלך בתוך הרחבה. הניגרי נבלם אומנם על ידי ההגנה, אך הכדור החוזר נהדף לעברו של פבריציו קראבליו שלא התקשה ונעץ את הכדור ברשת של ויאנדר ו-0:2 לאדומים. לאחר השער רץ קראבליו לעבר האדומים לעשה לעברם אצבע משולשת, זאת לאחר שאוהדים קיללו אותו באימון הקבוצה השבוע. בסיום המשחק לא היה מוכן קראבליו להתייחס לכך.

אשדוד נראתה מפורקת לחלוטין, לא שקודם לכן היא נראתה טוב, אבל בדקות האחרונות זה כבר היה ממש מביש, ובדקה ה-79 כבש אוגבונה את אחד השערים הקלים ביותר בקריירה שלו, תוך שהוא מנצל חולשה בלתי מוסברת בהגנה האשדודית, ובסיום 0:3 להפועל ת"א.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, טל חן, שמעון גרשון, קלמי סבן, יגאל אנטבי, פבריציו קארבליו, שי אבוטבול, רמי אבו-לאבן, יוסי רוזן, כפיר אדרי, איביזיטו אוגובונה.

הרכב מ.ס. אשדוד: יאני ויאנדר, אילן בכר, בלגויה מילבסקי, יוסי אופיר, אדיר טובול, אלון חזן, ז'אן טלסניקוב, משה אוחיון שוקי (שוקי נגר 46), איציק זוהר (אושרי אלפסי 81), אורן ניסים (דוד רביבו 51), שי הולצמן.

"התוצאות מדברות בעד עצמן"

דרור קשטן, מאמן הפועל ת"א, התייחס בסיום המשחק לכל הפרשנים שמאשימים אותו בכדורגל הגנתי וטאקטי מדי למרות שלושת השערים ואמר לספורט 5: "טקטיקה זה חלק מהכדורגל, הגנה זה חלק מהכדורגל, כמו גם להבקיע. השאלה איך מחברים את כל הדברים יחד ולדעתי אנחנו יודעים לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. התוצאות מדברות בעד עצמן ואין לי כל כוונה להתייחס לדיבורים על מאמן בונקריסטי וכדומה".

שביט אלימך, שעלה לא בריא במאת האחוזים לשחק, אמר בסיום: "אני שמח שעברתי את המשחק הזה בשלום. רציתי להרגיש 100 אחוז כשיר ואם לא הייתי מרגיש ככה לא הייתי עולה. זה נכון שלא היתה לי הרבה עבודה היום אבל דווקא משחקים כאלה הם הכי מסוכנים".

כפיר אדרי: "אשדוד באה להילחם על החיים שלה ואסור לטעות בגלל התוצאה שהיה לנו משחק קל. חשוב שכבשנו מוקדם כי זה מה שנתן לנו אפשרות להשתלט על המשחק ביתר קלות".

ליוסי מזרחי, מאמן אשדוד, לא היה הרבה מה לומר אחרי התצוגה של קבוצתו: "כל מה שיאמר על המשחק שלנו יהיה לשון המעטה. פשוט לא הופענו וצריך לדעת גם לעבור משחקים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully