וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו מוכנים למשחק ברוטלי"

איתי ביאליק

21.2.2004 / 18:39

במכבי חיפה לא נתנו כדורגל גדול מול סכנין (0:1), והאשימו בכך את היריבה שכיסחה. כמו שזה נראה עכשיו האליפות כבר נמצאת על כביש החוף בדרכה צפונה

לאחרונה דובר רבות על המשחק החזק והברוטלי של בני סכנין. במכבי חיפה היו צריכים לשבור את הראש איך להתמודד מול סגנון המשחק הזה, ואיך לצאת ממנו בשלום ועם נצחון. לרוני לוי היו למעשה שתי דרכים "להפריע" לסגנון האגרסיבי של סכנין. שחקני חיפה היו יכולים לשחק בנגיעה אחת ובמהירות, ולמעשה לא לתת לשחקני סכנין הזדמנות לתיקולים נקיים יחסית. אבל בחיפה בחרו להתמודד עם משחק חזק במשחק חזק משלהם.

מה קיבלנו? משחק רע רע רע, חלש מאד, שהמנצחת בו, מכבי חיפה, עושה זאת רק בזכות הרחקתם של שני שחקני סכנין. יניב קטן אחראי על הנצחון שמבטיח לחיפה את המקום הראשון בתום הסיבוב, כלומר היא זו שתארח את זו שתסיים במקום השני ותתארח אצל זו שבמקום השלישי.

תקציר המשחק

המחצית הראשונה הייתה דלה בהזדמנויות ליד השערים, אבל מרובה בעבירות וכרטיסים צהובים(7). בדקה ה-8 פרץ רוסו באגף ימין, ומסר כדור רוחב מצויין ליניב קטן שבעט מ16 מטרים כדור חזק ששטראוס הצליח להדוף לקרן. לאחר 4 דקות, הצליחה חיפה להגיע להזדמנות נוספת, כשקטן הצליח למצוא ברחבה את זבאדיל שניסה לבעוט, אך הגנה טובה של שלאטה מנעה מחיפה שער.

מהר מאוד המשחק הפך לקטטת רחוב, עד שלאלון יפת לא נותרה ברירה, ותוך שלוש דקות הוא שלף לחיפה שני כרטיסים צהובים(רוסו-25 וקייסי-26) ועוד כרטיס אחד לאטצ'י(27) מסכנין. בדקה ה-34 שוב מוצא רוסו את קטן שבועט לא רע, אבל ישר לידיו של שגיא שטראוס.

המחצית השניה נפתחה בלחץ חזק של חיפה, שהשתלטה על המגרש. לאחר 4 דקות הגיע מכבי חיפה להזדמנות ראשונה. קייסי פרץ באגף שמאל והרים כדור מצויין לרחבה, אך זוראן זקיץ', שנכנס במחצית במקום ברדה, נגח גבוה מעל השער.

בדקה ה-57 החליט אייל לחמן לנסות להפתיע את חיפה במתפרצות, והכניס למשחק את גבריאל לימה. לצערו של לחמן, ליאור אסולין ניפץ לו את האשליות בדקה ה-59, והורחק בצהוב שני, בשל נגיעת יד מכוונת.האדום נתן את האות לשחקני חיפה, שניסו ללא הצלחה לפרוץ את הבונקר האלים של בני סכנין.

בדקה ה-80 הצליחה חיפה לשבור את הגנת הברזל של סכנין ולהבקיע את שער הנצחון. עידן טל פרץ משמאל ומצא את רוסו במרכז. רוסו התעורר להברקה אחת, ובמסירה נהדרת הוא מצא את יניב קטן בתוך הרחבה. קטן הסתובב ושלח כדור שטוח מ-10 מטרים לתוך השער.
סכנין ניסתה לצאת קדימה ולהשוות, אך בדקה ה-87 נשארה בתשעה שחקנים, לאחר שאטצ'י עשה עבירה גסה על זקיץ', והורחק גם הוא בצהוב שני. בחיפה עוד ניסו לצאת למספר התקפות, אך עד סיום המשחק לא נרשמו אירועים נוספים. עוד משחק חלש של מכבי חיפה שמספיק לה לנצחון נוסף ומבטיח לה את המקום הראשון בסיום הסיבוב השני.

בסיום המשחק ארעו מספר תקריות אלימות, כשאוהדי סכנין המאוכזבים תקפו את אוהדי מכבי חיפה. מחנות האוהדים הופרדו על ידי כוחות המשטרה.

כ-6000 צופים בקרית אליעזר.

הרכבים

הרכב מכבי חיפה: ניר דווידוביץ', אלון חרזי, אריק בנאדו, אריק אג'יפור, אדורם קייסי, פאולו אלבס, עידן טל, פאבל זבדיל (ערן לוי 75), ג'ובאני רוסו, יניב קטן (וואליד באדיר 89), אליניב ברדה (זוראן זקיץ' 46).

הרכב בני-סכנין: שגיא שטראוס, נידאל שלאעטה, אבי דנן, ארנסט אצ'יטי, באסם גנאים, דריוס יצ'קביץ', תומר אליהו (אוליביה ברסר 86), חאלד חלאילה (גבריאל לימה 57), נידאל חוג'ראת, ליאור אסולין (הורחק 59), רפי כהן (חוסאם אבו-סלאח 73).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully