וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופה מנצחת גם משחקים כאלה

15.2.2004 / 22:47

משחק חלש של מכבי חיפה הספיק לנצחון 0:2 על מכבי פ"ת רק בזכות שני מצבים נייחים תוצרת רוסו. ושוב יש להם כבר 4 פור

אם מכבי חיפה תזכה השנה באליפות, סביר להניח שרוני לוי יחזור אל המחזור ה-20 בליגה וייזכר איך הקבוצה הרדומה שלו וחסרת ההתקפה, ידעה לצאת עם נצחון חוץ ו-3 נק' יקרות מפ"ת רק בזכות שני מצבים נייחים של ג'ובאני רוסו במשחק לא מבריק במיוחד שלו (שכלל יותר מדי תצוגות בכי כלפי השופט).

אריק בנאדו עם הראשון מכדור קרן של ג'ובאני רוסו ורוסו עצמו בבעיטה חופשית סידרו לרוני לוי את הנצחון 0:2 על מכבי פ"ת בחוץ, נצחון שמאפשר לחיפאים להגדיל את הפער בצמרת ל-4 נק' אבל יכול להדיר שינה מרוני לוי כי לא בטוח שיכולת כזו תספיק אפילו מול סכנין במחזור הבא.

עבור הלוזונים, מדובר באכזבה גדולה אבל מעבר לזה - לא מאפשר להם לברוח מהתחתית ואשדוד כבר התקרבה לכדי 4 נק' ממנה.

תקציר המשחק

מכבי פ"ת פתחה את המשחק מצויין והגיע ללא פחות מ-4 הזדמנויות שיכלו להעניק לה יתרון מוקדם. בדקה השנייה, הזדמנות מצויינת לפ"ת לעלות ליתרון מוקדם אבל עומר גולן לא הגיע לכדור נגיחה שהגובה מצד ימין. בדקה ה-11: סלים טועמה, בבעיטה מהאויר, כמעט ומכניע את דוידוביץ' שירד מצויין לכדור בשניה האחרונה. ודקה ה-29: שוב מכבי פ"ת ושוב התקפה מצויינת אבל שוב הסיומת חלשה ודוידוביץ' הדף כדור מסוכן לקרן. בדקה ה-33 אולי המצב המסוכן ביותר של פ"ת: אבי תקוה פרץ מימין ומצא את עצמו לבד מול דוידוביץ' אבל השופט קבע שתקווה עשה עבירה במהלך. מצלמות הטלויזיה הוכיחו אחרת.

עד אז חיפה בכלל לא היתה במשחק אלא שאז, בדקה ה-40, ההתקפה אולי היחידה של מכבי חיפה במחצית מסתיימת בקרן. ג'ובאני רוסו מגביהה כדור קשתי שמוצא את אריק בנאדו חופשי ולא מכוסה כדי לנגוח פנימה. 0:1 לחיפה.

גם במחצית השניה, בדקה ה-55, מכבי פ"ת, בהתקפה מצויינת עם דוברובין אבל כדור העומק שלו היה ארוך מדי, דוידוביץ' קרא את המהלך ויצא מצויין כדי לבלום את החלוץ. בדקה ה-68: ג'ובאני רוסו קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הסתובב מצויין ונפל. חיפה דרשה פנדל, השופט קבע שלא היה כלום.

השער השני של חיפה הגיע בדקה ה-84 ושוב, איך לא, ג'ובאני רוסו, המומחה של מכבי חיפה בבעיטות חופשיות, עוקף את החומה בבעיטה מ-20 מטר ולא משאיר לאוהד כהן שום סיכוי.

תגובות והרכבים

אריק בנאדו אמר בסיום המשחק לערוץ הספורט: "הוכחנו שאנחנו גברים. מזל שג'ובאני שם את השני ולא הכניס אותנו לצרות. הדרך לאליפות עוד רחוקה".

רוני לוי נשמע רגוע: "קבוצות תמיד באות נגדנו באובר מוטיבציה, אבל הצלחנו להתגבר על כך ואנחנו כבר חושבים על סכנין בשבוע הבא".

מהצד השני אמר אבי תקווה: "כדי להגיע למקומות שאנחנו רוצים להגיע אליהם אנחנו צריכים לשחק בהתאם והיום לא עשינו את זה. בליגה כל כך ארוכה יש עוד אפשרות לתקן, וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות בשבוע הבא".

גיא לוזון נשמע יותר עצבני: "לא מספיק להיות טובים וסימפטים. אני מעדיף להיות פחות טוב ולנצח. יש קלישאה שאומרת שמי שלא כובש מקבל וזה מה שקרה לנו".


מכבי פ"ת: אוהד כהן, מוראד מגמאדוב, תומר בן-יוסף, איסמעיל עאמר (סולי צמח 42 - רובנילסון מונטיירו 53), קובי גנון, אסי משיח, גל אלברמן, אבי תקוה, סלים טועמה, סטניסלב דוברובין (שלו מנשה 77), עומר גולן.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אבישי ז'אנו, אריק בנאדו, אריק אג'יפור, אדורם קייסי, פאולו אלבס, וואליד באדיר (עידן טל 58), פאבל זבדיל (אלון חרזי 86), ג'ובאני רוסו, יניב קטן ואליניב ברדה (זוראן זקיץ' 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully