וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ברקוביץ' יהיה בפורמה יש לנו מה למכור"

11.2.2004 / 15:24

קבוצת המליונרים של רומאן אברמוביץ' תגיע היום לפראטון פארק ותפגוש את פורטסמות' הענייה של אייל ברקוביץ' ואיגביני יעקובו (22:00, 5+). שרינגהאם דווקא אופטימי

הערב ב-22:00 (ספורט 5+), נפגשות להן פורטסמות' וצ'לסי במפגש שבכל המובנים הוא מפגש קצוות. צ'לסי חייבת נקודות במאבק על התואר, כשהיא מרוחקת 9 נקודות כבר מהראשונה, ארסנל. פורטסמות' לאחר ההפסד הצורב לטוטנהאם 4:3, בדקה ה- 92, חייבת נקודות תחתית יקרות. בנוסף פורטסמות' סולדת מכל מה שצ'לסי מייצגת: העושר הלונדוני, הקהל הסנובי.

בראיון שהעניק טדי שרינגהאם ל"חדשות הספורט" התייחס החלוץ הוותיק, למשחק הגורלי.

"אני נפצעתי במשחק נגד טוטנהאם ולצערי לא אשחק מול צ'לסי. אחרי ההפסד בשבת לטוטנהאם המנג'ר ינסה להעלות את המוראל ולהחזיר את הבטחון לשחקנים, כי זה משחק קשה. נתכונן בצורה הכי נאותה כדי לתת הצגה טובה, אנחנו משחקים טוב בבית שלנו ומקווים שזה יצליח נגד צ'לסי כי זה משחק גדול ואנחנו חייבים להתחיל לצבור נקודות".

- אתה שחקן עם הרבה נסיון, איך אתה מביא אותו?

"כל אחד מביא את הנסיון שלו, גם אם אתה צעיר וחסר נסיון או שחקן זר, כולם רוצים לתת הופעה טובה, אין יותר מדי מה להגיד לשחקנים חוץ משיתנו את כל מה שיש להם".

- איך אתה מסתדר עם ברקוביץ'?

"ברקוביץ' שחקן חכם, ראיתי אותו לאורך כל השנים באנגליה. במשחק בשבת מול טוטנהאם הוא היה הכי טוב. הוא משחק חכם ויודע למסור לחלוצים, אם הוא יהיה בפורמה מול צ'לסי, יש לנו סיכוי, נקווה שהחלוצים ידעו לנצל את זה".

- איך יעקובו?

"אני חושב שהוא שחקן יוצא מן הכלל, אני עדיין לא מאמין שהוא בן 21 או 22. הוא שחקן גדול ואנחנו נראה ממנו עוד הרבה באנגליה ואם יהיה לו קצת מזל והוא יבקיע עוד גולים נוכל לראות שחקן מדהים שיכנס לתודעה, יש סיכוי שבעתיד הוא ישחק באחד המועדונים הגדולים כי יש לו כל מה שכדורגלן צריך".

שאר המשחקים

במשחקים נוספים בליגה האנגלית תארח מנצ'סטר יונייטד סוג של כבשה שחורה, כאשר תשחק מול מידלסבורו. ליברפול תשחק מול מנצ'סטר סיטי במה שעל הנייר מבטיח משחק מסקרן.

משחקים נוספים

פולהאם -אסטון וילה

בירמינגהאם - אברטון

בלקבורן - ניוקאסל

צ'רלטון - טוטנהאם

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully