וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו, זה ליגת על?

10.2.2004 / 8:35

משחק חלש בין שתי קבוצות שחיפשו תיקו, הביא לנו 0:0 בין בני סכנין למכבי פ"ת. ככה זה כשחלוץ אחד (עומר גולן) מתופקד בתור בלם וחלוץ אחר (רפי כהן), מגיע אחרי שכמעט לא שיחק העונה

מי שראה אתמול את המשחק בין מכבי פ"ת לבני סכנין, יכול היה לקבל דוגמה מאוד מאפיינת למה שקורה בליגת העל שלנו בשנים האחרונות. חוסר הרצון להפסיד של המאמנים בליגה (שלווה באובר-טקטיות), פשוט גדול יותר מהרצון לנצח ושוב קיבלנו 0:0 נטול הזדמנויות באחד המשחקים החלשים ביותר העונה, אם לא החלש שבהם.

מהלך משחק

מכבי פ"ת, שהגיעה לאחר ההפסד 3:0 למכבי נתניה, רצתה לחזור למסלול הנצחונות לאחר התצוגות הגדולות מול אשדוד (1:4) ומכבי ת"א (2:0) ובגמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה (0:3). השפעת המורחקים במשחק נגד נתניה, גרמה לגיא לוזון לחשוב על תיקו ולא על ניצחון גם במשחק נגד סכנין. הגנת פ"ת חסרה הערב את מוראד מגמאדוב, סולי צמח ותומר בן יוסף מ"מורחקי תבריזי" ואת שרון צופין הפצוע. אסי משיח ושי בנאי עלו במקומם, כשעומר גולן החלוץ, עזר להם כבלם שלישי שהצטרף מדי פעם לקישור האחורי.

אייל לחמן ביקש השבוע מהסכנינים יותר לחימה וקשיחות וקיבל את מה שהוא רצה. רפי כהן, שפתח במקום אסולין המוצהב, שיתף פעולה עם גבריאל לימה והצמד המהיר היה אמור לספק את העבודה במתפרצות. הבעיה היא שמכבי פ"ת הגיעה מוכנה. גיא לוזון סגר את מרכז ההגנה שלו עם שלושה בלמים והמשחק נגרר לרמה הירודה שמאפיינת את ליגת העל העונה.

באמצע המחצית הראשונה הגיעה סכנין לשני מצבים טובים בכל זאת. פריצה טובה של לימה לתוך הרחבה והורדת כדור נהדרת לרפי כהן, הסתיימה בהחמצה גדולה של החלוץ החלוד. בדקה ה-35 מצא את עצמו אוליבייה בראסר לא מכוסה ברחבה ונגח מקרוב מעל השער. פ"ת סגרה את המחצית עם שני מצבים בלבד, שניהם מבעיטות חופשיות של טועמה.

גם את המחצית השניה פתחה בעיטה חופשית מסוכנת של טועמה (דקה 61), אבל את ההזדמנות הגדולה במשחק החמיץ גבריאל לימה שנכנס למיאוץ עם אסי משיח, כשהוא מנצל טעות בהרחקה של עומר גולן (דקה 74). לימה פרץ לרחבה אך נעצר ללא עבירה ע"י השוער אוהד כהן.

הרכבים

בני-סכנין: שטראוס; גנאים, דנן, אטצ'י, שלעטה; יצ'קביץ', סואן, אליהו, ברסאר; לימה, כהן.

מכבי פ"ת: אוהד כהן; גנון, עמאר, בנאי, משיח; אלברמן, גולן, תקווה, טועמה; דוברובין, מונטיירו.

אבי תקוה: "משחקים כאלה לא מביאים אוהדים"

מאמן בני סכנין אייל לחמן אמר ל'ידיעות אחרונות': "המחצית הראשונה הייתה הרבה יותר טובה מבחינתינו, אבל לא ידענו להכריע את המשחק. מהנסיון בקרית אליעזר, ידענו שאנחנו יכולים לאבד את הנקודות במחצית השנייה".

אבי תקוה ממכבי פ"ת: "משחקים כאלה לא מביאים אוהדים למגרשים, בפעם הבאה אנחנו צריכים להשתפר".

סלים טועמה: "חבל שהטלוויזיה צילמה את המשחק. הם שיחקו עם 10 שחקנים מאחור ויצאו למתפרצות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully