וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט אלימלך: "הכי חשוב שממשיכים את המומנטום"

31.1.2004 / 16:21

שוער הפועל ת"א שהיה המצטיין על המגרש בניצחון קבוצתו 0:2 על אחי נצרת, מתייחס למאזן הנפלא של קבוצתו בחודש האחרון. בנצרת כבר חושבים כנראה על החזרה לליגה הלאומית

באחי נצרת כבר החלו כנראה להשלים עם הירידה. שייע הוחתם לעוד שנתיים, כאשר בהנהלת הקבוצה דאגו לציין שלא משנה באיזו ליגה תהיה הקבוצה, פייגנבויים יהיה שם. בינתיים בת"א שוב לא שיחק יוסי אבוקסיס, אבל מול יריבה נחותה ממנה בהרבה, חסרונו לא ממש הורגש בסופו של דבר.

אחרי פתיחה שקולה, פרץ בדקה ה-20 כפיר אדרי משמאל לתוך הרחבה והוריד כדור ליוסי רוזן, שהפציץ את הקורה מהפינה הקרובה. בדקה ה-34, ביצעה נצרת חילוף מאולץ שני, אחרי שעבד מוואד נפצע. עלי אמארה נכנס במקומו. עוד קודם לכן נפצע אסי טובי ובמקומו נכנס עבד טיטי.

בדקה ה-37, פבריציו קראבליו קיבל כדור מאוגבונה, העביר על סף הרחבה את המגן שלו ובעט לפינה הרחוקה את ה-0:1 של הפועל ת"א שנשמר עד למחצית.

את המחצית השניה פתחה נצרת בסערה, עד שבדקה ה-50 דמיטרי אוליאנוב ספק הופל ברחבה ומנשה משיח פסק על פנדל. עבד טיטי המחליף בעט מ-11 מ' למרכז השער ושביט אלימלך, המצטיין במשחק, הדף את הכדור.

בדקה ה-65, בעיטה חופשית של גוסטאבו בוקולי, שהיתה למעשה הגבהה, הפתיעה את אלימלך שהדף אותה בקצות האצבעות. חאלד סולימאן לא הצליח להשתלט על הריבאונד ממטר. שלוש דקות מאוחר יותר, שילמה נצרת את המחיר על חוסר המזל שלה. בעיטה חופשית מ-30 מ' של המחליף רמי אבו לאבן (שעלה לקול שריקות בוז של הקהל המקומי), הזכירה לנו את ימיו היפים בהפועל ב"ש. פאלש חזק לפינה הקרובה של מאיר כהן שלא נגע בכדור לכל אורך המשחק, השקיט את דרור קשטן.

המומנטום שהתחיל עם חזרתו של יוסי אבוקסיס נמשך בהפועל ת"א, שהשיגה את ניצחונה הרביעי בחמישה משחקים (ואת נצחון החוץ הראשון שלה), עם מאזן שערים 1:11, בדיוק כמו שקשטן אוהב. בשבוע הבא אגב, יש לו את בני יהודה בבלומפילד.

"יצאנו פה כמו שרצינו"

שוער הפועל ת"א שביט אלימלך אמר בסיום: "הכי חשוב שאנחנו ממשיכים את המומנטום. הם הגיעו למצב של פנדל שזה 80% שער והצלחנו לצאת מזה. היה משחק מאוד קשה. יצאנו פה כמו שרצינו. נתנו 2 שערים חשובים ושמרנו טוב על האפס כמו שאומרים".

הרכב אחי נצרת: כהן, סולימן, בנטו, גלאם, סולימן, מועד (אמארה), עודה (מונטסיניו), אוליאנוב, אוקוגו, בוקולי, טובי (טיטי)

הרכב הפועל ת"א: אלימלך, סבן, גרשון, חן, אנטבי, קראבליו, אבוטבול, קינגסטון (אבולאבן), רוזן, אדרי, אוגבונה (כנפו)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully