וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלה? סוף?

25.1.2004 / 22:45

מכבי חיפה, עם בכורה מבטיחה של אלבס והופעה מקיימת של רוסו, שסידר 3 נשיקות לטל, קטן ובירוק, ראשונה בסטייל. בני יהודה נשברה אחרי פציעה של לוז וה-3:0 בצירוף הברוגז של הבלבוסים מריח לא טוב

דיברו על כך שמדובר במשחק צמרת, אבל מה לעשות שכשקבוצה בנויה בעיקר על שחקן אחד, שנפצע תוך שמונה דקות מהפתיחה, ועוד ללא החלוץ הכשרוני שלה שמוביל את טבלת המבקיעים, המשחק הזה היה פשוט לא כוחות. אולי הכי חד צדדי של המחזור.

מכבי חיפה, עם אלבס בהופעת בכורה (סבירה), אבל עם רוסו בגדולתו, לא התקשתה הערב להביס את בני יהודה 0:3 הרבה "בזכות" תנועה לא נכונה של בן לוז, שניסה להטעות ובמקום זה הסתבך עם הברך, נפצע ולא חזר מאז. עידן טל (32), יניב קטן (67) ושי בירוק (86) החזירו את חיפה למקום הראשון עם אותו מספר נקודות כמו לב"ש. ובני יהודה? שם קודם כל צריכים לטפל בבעיות בהנהלה בין גפני לדמאיו. אח"כ כדאי להם להתכונן טוב טוב לבית"ר, אחרת הם ימצאו את עצמם עם הפסד שלישי ברציפות.

תקציר המשחק

כבר עם פתיחת המשחק, השופט אסף קינן נאלץ להפסיקו לשתי דקות בעקבות לא פחות משלושה רימוני עשן ירוקים שנזרקו אל כר הדשא. כמו במערכות של הגשש - המשטרה פיזרה העשן. כבר בדקה השלישית, רוני גפני, בהתקפה מתפרצת, מצא את עצמו לבד מול ניר דוידוביץ' אבל שוער חיפה הקדים אותו. מהצד השני, בדקה החמישית, באדיר, בהזדמנות כפולה, פעם ברגל פעם בראש, לא הצליח להכניע את והבה.

הדקה השמינית עשתה בעצם את ההבדל הגדול של המשחק: בני יהודה ספגה מכה קשה כשבן לוז עשה תנועה לא נכונה עם הברך, סובב אותה ונאלץ לפרוש. אח"כ הוא ניסה לחזור, אבל בדקה ה-11 הוחלף על ידי אסי בלדוט שרק החלים משפעת ולא היה כשיר במאת האחוזים.

בדקה ה-15, ג'ובאני רוסו, ממרחק 20 מטר, בוחן את והבה אבל שוער בני יהודה היה דרוך על הקו. בדקה ה-26 בטורינה השאיר מאחרו את כל הגנת חיפה ורץ לבדו מול דוידוביץ' אבל עד שהוא החליט מה לעשות, יצאה לו בעיטת 'דרדלה'. השער הראשון של חיפה נפל בדקה 32: עידן טל, בהתקפה מתפרצת, כבש את הראשון לזכות חיפה. אליניב ברדה הוביל את המתפרצת, יכל לבעוט בעצמו אבל החליט לפרגן ועידן טל לא איכזב בדרך לכבוש את הראשון. שתי דקות אח"כ וואליד באדיר מצא את עצמו לבד חמישה מטרים מול השער אבל הכדור פגע בבטנו והשופט החליט שמדובר בנגיעת יד.

במחצית השניה ראינו רק קבוצה אחת על המגרש. בדקה ה-62 יניב והבה דחף בתוך הרחבה את ברדה. השופט שרק וכולם היו בטוחים שהוא שורק לפנדל אבל מסתבר שהוא שרק לנבדל של ברדה עוד לפני כן. לא עברו להן 5 דקות וזה כבר 0:2 למכבי חיפה. ג'ובאני רוסו, שהוביל את התקפת חיפה בצורה מסודרת, השאיר ליניב קטן שמ-18 מטר נעץ כדור אדיר לשער של והבה. גולאסו.

בדקה ה-82 חזי שירזי, שנכנס כמחליף, ניסה עוד לעשות משהו עבור הכתומים אבל ללא קישור שידחוף אותו, שלושה שחקני חיפה חטפו לו לו עוד לפני שבעט לשער. בדקה ה-86 הגיע השלישי של חיפה. שי בירוק הצעיר שמשחק טוב יותר כמחליף, עשה זאת שוב כשקיבל כדור מול האין הגנה של בני יהודה, עוד הספיק להקפיץ פעם אחת על הרגל, לשנות כיוון ולהכניע ללא קושי את והבה. 0:3 החלטי לזכות חניכיו של רוני לוי, שהחליף את הספסל הקבוע שלו מאחורי יציע ג'.

"ג'ובאני עושה את ההבדל"

ג'ובאני רוסו, שסיים את המשחק עם שלושה בישולים ומשחק שמח בדיוק כמו שהוא אוהב, אמר לספורט 5 בסיום: "זה היה ניצחון חשוב, אבל לא רק שלי אלא של כל הקבוצה. כשכל הקבוצה טובה גם אני טוב, כמו בכל קבוצה. לפני מכבי ת"א יש לנו בגביע הטוטו את מכבי פ"ת, אח"כ נחשוב על המשחק הבא" רוסו התייחס גם לזר הברזילאי פאולו אלבס, שערך הערב בכורה מבטיחה, למרות שלא היתה לו יותר מדי עבודה: "הוא משוגע ולכן הוא מתאים לנו. אני מתקשר איתו בפנטומימה וקצת באיטלקית, אבל אסור לשכוח שהוא לא שיחק חודש וחצי ואנחנו עוד נראה ממנו יותר".

אדורם קייסי לא הפסיק להתלהב בסיום המשחק מחברו לקבוצה: "ג'ובאני לכל אורך העונה הוא פנטסטי והוא עושה את ההבדל. כשהוא טוב אז הוא סוחף את כולנו עם היכולת". רוני לוי כהרגלו היה רגוע ושלו: "סה"כ מה שחשוב זה שהשחקנים עשו את מה שציפיתי מהם והניצחון הגיע לנו וחשוב להמשיך את זה". יניב קטן, שבסה"כ כבש את השער השלישי שלו ב-45 משחקים: "לא הבקעתי כל כך הרבה זמן וזה הגיע במשחק כל כך חשוב. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות".

בן לוז הפצוע, שרק מחר תתברר חומרת פציעתו, אמר לספורט 5: "יכול להיות שבאמת הפציעה שלי השפיעה על הקבוצה, על השחקנים, סה"כ כולנו חברים". מאמן בני יהודה, ניצן שירזי: "בן לוז נפצע והמצב שלו מטריד אותי יותר מהתוצאה, למרות שגם את זה אני לא שוכח. סה"כ קיבלנו סטירת לחי מצלצלת, אבל אני מאוד מאוד מקווה שהוא יחזור מהר".

ההרכב של מכבי חיפה: דוידוביץ', ז'אנו, אג'יפור, בנאדו, קייסי, אלבס, עידן טל, באדיר, רוסו, קטן, ברדה

ההרכב של בני יהודה: והבה, אביחיל, גמאן, אזולאי, גפני, מרוסלבץ, בטורינה, אברבנל, בנין, מור גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully