וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלומפילד חזר להיות מבצר"

24.1.2004 / 16:31

כפיר אדרי חגג שער וניצחון 0:3 על הפועל פ"ת. אוגבונה הוסיף עוד שניים וקשטן שלח מזל טוב לנכד החדש. פתח תקווה הגיעה ל-30 הדקות הראשונות בלבד

בהפועל ת"א מדברים עכשיו על צמרת ועל מבט לאליפות, אבל במחצית הראשונה, לפחות ב-30 דקות הראשונות פתח תקווה הייתה טובה יותר ועם מנור חסן היה עסוק בלשחק כדורגל ולא בשטויות הרגילות, פתח תקווה הייתה עולה ליתרון שהיה משנה את המשחק. מהדקה ה-30 הייתה רק קבוצה אחת במגרש

תיאור משחק

מחצית ראשונה חלשה של שתי הקבוצות. מנור חסן וארצג היו קרובים לשער, אבל לקראת סיום המחצית השניה האדומים התחילו ללחוץ. אוגבונה שיחרר כדור לחיבורים שנעצר ע"י רפי כהן (הפעולה החיובית היחידה שלו במשחק) ויוסי רוזן הדביק כדור למשקוף.

הפועל ת"א פתחה את המחצית השנייה בהתקפות על שער פ"ת והגיעה לשתי הזדמנויות טובות של פבריציו קרבאליו ושמעון גרשון בדקה ה- 47. כעבור דקה הגיע השער הראשון של האדומים: יוסי רוזן, בנגיעה, השאיר את איזביטו אוגבונה לבד מול רפי כהן והחלוץ הניגרי לא התבלבל, כבש את שערו השישי העונה וקבע 0:1 למארחים. כעבור חמש דקות יצאה ת"א למתפרצת: יוסי רוזן מצא את יגאל אנטבי באגף שמאל, הגנת פ"ת קפאה, וכפיר אדרי, שקיבל את הכדור מאנטבי וניצב לבד מול כהן, גלגל פנימה וקבע 0:2 להפועל ת"א. אפילו קשטן חייך.

בדקה ה-65 קראבליו קיבל כדור חוזר מהגנת האורחים לאחר כדור קרן, ושיחרר מהאוויר פנימה. מאיר לוי שרק ליד מוצדקת של הברזילאי רגע לפני הבעיטה.

אוגבונה השלים את הצמד שלו בדקה ה-84 והכריע את המשחק. קראבליו הרים את הכדור מצד שמאל והחלוץ, שהגיע בצליעה ממרכז השדה לאחר שמתח שריר, השתלט על הכדור, עבר את השוער(?) ושלח את הכדור מחצי שכיבה פנימה.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, רמי חליס (קלמי סבן 85), שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, פבריציו קאבליו, שי אבוטבול, יוסי רוזן, לריאה קינגסטון (רמי אבו לאבן 78), כפיר אדרי, איבזיטו אוגבונה (אבי כנפו 85).

הפועל פ"ת רפי כהן, עבד רבאח, אמיר אלקריף (שלומי אדרי 57), גל כהן, איגור טומאשיץ', מריו אוסיבוב, נג'ואן גרייב, לירון זרקו, יוסי שבחון, מנור חסן, טומיסלב ארצג.

קשטן שלח מזל טוב למשפחה

בסיום המשחק אמר דרור קשטן לערוץ הקבוצות: "אנחנו מאד מאושרים. אני רוצה לשלוח מסר להילה ונועם ( שהביאו השבוע נכד שני למאמן) ולסבתא ציפורה וגם לסבא". לגבי המשחק עצמו אמר קשטן: "אמרנו לשחקנים לפני המשחק שזה משחק שיקבע את הכיוון שלנו לתקופה הקרובה. פ"ת הגיעה בכושר טוב ואני שמח שהוכחנו שהכיוון שלנו הוא למעלה במשחק שהיה צריך לנצח בו".

כפיר אדרי, שהופך לסגן מלך השערים של הפועל ת"א: "דרור הבהיר לי בתחילת השנה שהוא מצפה ממני לא רק להגנה אלא גם להתקפה ואני עושה את זה. הפכנו את בלומפילד למבצר. אנחנו משתפרים מדי שבת והיום הוכחנו שיצאנו לדרך חדשה".

יגאל אנטבי שנמצא בכושר מצויין הוסיף: "הכי חשוב שנגלה המשכיות. אני חושב שבמחצית השניה הצגנו יכולת משכנעת".

וסיכם האיש שייצב את ההגנה, טל חן: "אני חושב שהעבודה שאנחנו משחקים עם שלושה קשרים אחוריים עוזרת לנו בהגנה, לעשות את העבודה כמו שצריך. אנחנו נערכים לפני כל משחק בהתאם ולפעמים זה מסתדר לנו ולפעמים לא. היום זה הסתדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully