וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, הבית מתפרק

18.1.2004 / 22:57

מכבי פ"ת ניצחה 0:2 (עומר גולן עם שער ובישול לשלו מנשה) את מכבי ת"א שרושמת הפסד בית רביעי העונה. הייס קיבל אדום וקלינגר אמר: "הקהל מקלל בלי שום קשר לתוצאה"

למכבי ת"א יש עד עכשיו חמישה הפסדים. ארבעה מתוכם בבית, בבלומפילד. מה זה אומר? זה אומר שהקהל של מכבי צריך לקחת את עצמו בידיים. לא יכול להיות שהשחקנים נהנים יותר לשחק בחוץ מאשר בגיהנום בבלומפילד בו שטראובר זוכה להסתלבטויות, שאר השחקנים לבוז גדול ונמני שישב ביציע, זוכה לשירה מטעם הקומץ.

כל זה לא אמור לגרוע כמובן מההישג המכובד של גיא לוזון. החבורה המוכשרת בהנהגתו של עומר גולן, השיגה ניצחון שלישי בארבעה משחקים (ושני בחוץ) תוך הצגת כדורגל מצויינת כאשר כל שחקן יודע בדיוק מה הוא עושה על המגרש. פ"ת יכולה בכיף להתחיל לחשוב צמרת, כי בליגה כמו השנה, האחים לוזון יכולים לחזור לתוכנית המקורית, ולחשוב על מקום באירופה.

תיאור המשחק

הפתיחה היתה של מכבי פתח תקוה, היא לחצה את מכבי המבולבלת וזכתה לגמול ראוי בדקה השמינית. אחרי שאף אחד משחקני מכבי ת"א לא הפריע לסטניסלב דוברובין להגביה לרחבה. עומר גולן השתלט על הכדור כשהוא מנצל כיסוי לא טוב של גדי ברומר, שמעד כהרגלו, החלוץ המוכשר הסתובב ובעט שטוח פנימה.

קבוצתו של ניר קלינגר, נראתה מבולבלת, רק לקראת סיום המחצית יצאה מכבי ת"א מההלם והחלה לתקוף את שער מכבי פ"ת בלי מחץ מיוחד.

מכבי תל אביב הפסידה בדקה ה-68 את ברונו הייס שפגע בצורה מכוערת ואופיינית בעומר גולן והורחק. בדקה ה-77 ניצלה מכבי פתח תקוה את היתרון המספרי שלה, עומר גולן, הטוב במשחק פרץ לרחבת מכבי תל אביב תוך שהוא משאיר אחריו את כל ההגנה הצהובה. ברומר ניסה להרחיק אבל הכדור הגיע לשליו מנשה שהקפיץ בצורה מצויינת, סטייל שלום תקווה, אל הקורה של שטראובר ופנימה.

"שחקנים שלא יעמדו בלחץ הקהל, לא יהיו פה"

ניר קלינגר, נראה גמור בחדר ההלבשה: "לא רוצה להגיד דברים קשים מדי, אבל הקללות של האוהדים ילכו איתי עד שאני אסיים את הדרך שלי במכבי ת"א. כל האוהדים שמקללים את השחקנים ושגורמים להם לרדת שפופים מהמגרש, צריכים להבין שהם יורים לעצמם ברגל. השחקנים ירדו לחדר ההלבשה מהחימום שלפני המשחק כאשר הם שפופים מהקללות ביציע. הם צריכים להבין שהקהל מקלל בלי שום קשר לתוצאה. הם קיללו אותי גם במשחק האליפות. אבל אני חוזר ואומר ששחקנים שלא יוכלו להתמודד עם הקללות, לא יהיו במכבי ת"א".

עומר גולן, שהסתובב עם סימן אדום, זכר לפגישה עם הייס אמר: "הגיע אדום להייס. אבל מה שחשוב הוא שגיא ביקש ממני לקחת אחריות ואני עשיתי את זה עם שער וחצי בישול".

מכבי ת"א: שטראובר, פנטסיל, ברומר, בן חיים, מוסא, זיתוני, תמיר כהן (עובד 52), הייס, ביטון (קוביקה 46), דגו (סטרול 73), אדורנו.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, עאמר, מגמדוב (בנאי 46), בן יוסף, גנון, צמח, משיח, אנסומבו (מנשה 68), גולן, מונטיירו, דוברובין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully