וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונססאו שוחרר מלאציו וחתם בפורטו

אורי גולדנברג

17.1.2004 / 14:16

סרג'יו קונססאו הפורטוגלי הבינלאומי סיים את ההרפתקאה האיטלקית שלו וחזר למולדתו כדי לחתום בפורטו. אודינזה שומרת על הכוכבים שלה

סרג'יו קונססאו, קשרה הפורטוגלי של לאציו, החליט לסיים את הקדנציה שלו בקבוצה בהחלטה משותפת שקיים עם המועדון. קונססאו, שלא הצליח למצוא את מקומו בהרכב של רוברטו מנצ'יני, חתם אתמול בפורטו על חוזה עד לסיום העונה עם אפשרות להאריכו מייד בסיומה. "פורטו נמצאת אצלי במקום מיוחד בלב, וזה מה שהשפיע על החלטתי להמשיך את קריירת המשחק שלי דווקא בפורטו", אמר הקשר בן ה-30.

הפורטוגלי קיבל הצעות ממועדונים נוספים בינייהם מארסיי וספורטינג ליסבון אבל החליט לחזור לקבוצה אותה עזב ב-1998 לאיטליה, הוא יוצג רשמית במועדון ביום שני. "זו הרגשה נהדרת לחזור הביתה", הוסיף קונססאו שלא יוכל ליטול חלק במשחקי הקבוצה בליגת האלופות. "לא אוכל לעזור להם בליגת האלופות אבל אעזור להם לזכות בליגה".

מאז עזב את פורטו שיחק קונססאו בפארמה, אינטר ובשתי קדנציות בלאציו. הוא יצטרף לפורטו שממוקמת במקום הראשון בליגה הפורטוגלית, 5 נקודות מספורטינג ליסבון. לקונססאו יש 56 הופעות בנבחרת הפורטוגלית עם 12 שערים.

בינתיים באודינזה ממשיכים לשמור על שחקניהם החשובים, אחרי כל הספקולציות שדיברו על פרידה מהכוכבים. פר קרולדרופ הוא השחקן השלישי שמאריך את חוזהו באודינזה השבוע. הבלם הדני חתם על חוזה שישאיר אותו בפריולי עד 2008. את השבוע התחיל הקשר הצ'ילאני דוויד פיזארו שחתם על חוזה חדש עד 2007, מיד אחריו חתם גם הקשר הדני מארטין יורגנסן, חוזהו של בן ה-29 הוארך בשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully