וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר הגרמני תקף בירושלים

11.1.2004 / 22:59

גוטמן הזכיר לירושלמים הלבביים על מה הם ויתרו, כשהוביל הפועל ב"ש תכליתית ל-0:1 בטדי והשאיר את בית"ר עמוק בתחתית. ב"ש שניה רק לשכונה. מזרחי, עם מס' 193 ברשת, שני רק למכנס

זה לא היה משחק גדול של הפועל באר שבע, בכלל לא. אבל היה משהו במשחק הזה שמסמן דרך של קבוצה. 1,000 האוהדים שהגיעו מבאר שבע ראו קבוצה לוחמת, עוקצת וכזאת שבאמת מסוגלת ללכת עד הסוף בעונה מטורפת שכזאת.

צעירי בית"ר ירושלים יכולים להתבייש בעצמם. כשמסתכלים על יריבות בית"ר לתחתית מוצאים שם קבוצות לוחמות שהסתגלו למצבן. בבית"ר עוד חיים בסרט שאבי נמני הוא המשיח. והמשיח? "יושבים שעות מחכים שמשיח יבוא".

תיאור המשחק

לאחר מחצית ראשונה עם אפס בעיטות למסגרת מצד שני הצדדים, עלו הפועל ב"ש ובית"ר ירושלים למחצית שנייה טובה במעט באצטדיון טדי.

כדורגל גדול כפי שכבר הבנתם לא היה, אבל רגע גדול לאלון מזרחי שהולך ומתקרב לעודד מכנס בראשות מלכות השערים של כל הזמנים, היה גם היה. על הדרך מזרחי גם הביא לבירת הנגב ולאלי גוטמן שלא נהנה יתר על המידה מעלייה לירושלים, את שלוש הנקודות.

הרגע הגדול הגיע בדקה ה-66 כאשר אלעד בונפלד מצא את האווירון בכדור עומק מצוין, והאווירון שם קטנה לאיציק קורנפיין ששכח לסגור את הרגליים. למזרחי כעת 193 שערים והוא עבר את קיש רומנו ועלה למקום השני, שלושה שערים אחרי מכנס. אלי אוחנה ניסה לחזור למשחק והכניס את עמיר תורג'מן ואבירם ברוכיאן, אלא שהמשחק הטקטי של גוטמן שעיבה את ההגנה הספיק לנקודות של באר שבע שעולה למקום השני בטבלה, עם אותו מספר שערים כמו לבני יהודה שיכולה מחר לפתוח פער של שלוש נקודות במשחק החוץ מול מכבי פ"ת. בית"ר עמוק בתחתית עם 13 נקודות מ-15 משחקים.

הרכבים

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, אינדיו פריירה, גולן חרמון, עופר טלקר (אבירם ברוכיאן 88), דוד אמסלם, דניאל היידמן, עידן מליחי (ברק יצחקי 73), מאור מליקסון, אבי נמני, שלומי ארבייטמן, חנן פדידה (עמיר תורג'מן 67).

הפועל ב"ש: אסי רחמים, תומר חליבה, מירוסלב וייס, עוז יפרח, דדי בן-דיין, סתיו אלימלך, אלעד בונפלד (יניב אלול 83), דיוגו סיסטון, רמיק יז'רסקי (אורן סגרון 71), אופיר חיים, אלון מזרחי (אביתר אילוז 87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully