וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: הצגנו משחק שוטף

10.1.2004 / 18:23

הפועל ת"א אמנם ניצחה 0:2 (אנטבי ואוגבונה) את נתניה, אבל ספק אם אבוקסיס צריך להתלהב כל כך. ערן פרוסט הרחיק את לוברסקי ואת לנדאו ולמעשה פירק את היהלומים

טוב, אז מאז שאבוקסיס בהפועל האדומים עומדים על מאזן של שני ניצחונות. אבל נדמה שכדאי לשים לב לעובדה אחרת והיא שמאז שטל חן נכנס להרכב הראשון במקום שמעון גרשון השמנמן, ההגנה של הפועל מתייצבת לאט לאט. עדיין לא מדובר במשהו שאפשר לבנות עליו אליפות, אבל טל חן נותן שקט להגנה האדומה, שקט בלתי מוכר מתחילת השנה.

ממול יש לנו את נתניה. מה נגיד מה נאמר. לפי איך שהם שיחקו, נדמה שהמקום שהם נמצאים בו מקפח אותם אבל בכל מקרה ברור שהקבוצה חייבת להתחזק. גיא צרפתי אחד ועוד חצי אדו לא יספיקו במאבקים נגד הירידה מול בית"ר.

אה ועוד דבר, מי שחושב לשחרר שם את השוער טאובר כדאי שיבדוק אם הוא בענף הנכון. השוער הזה היה היום ההבדל בין תבוסה להפסד מכובד.

מחצית ראשונה

מפתיחת המשחק דאבל פס של רוזן ואדרי השאיר את אדרי במצב טוב. בן מוחא גלש לרגליו של חלוץ הפועל ותיקל אותו באופן נקי. אדרי דרש פנדל אך השופט, ערן פרוסט, אמר להמשיך לשחק.

בדקה ה-32 נשארה נתניה בעשרה שחקנים אחרי שלוברסקי פגע ביוסי אבוקסיס, שהצדיקה אולי צהוב אבל יחד עם הגילגול של אבוקסיס, הפכה לאדום. למרות הנחיתות המספרים נתניה החלה לאיים על שערו של אלימלך ובדקה ה-37 בעט בן מוחא כדור שטוח מצוין, אך אלימלך עצר.

בהנהגתו של גיא צרפתי, נתניה המשיכה לקבל קרנות שלא נוצלו להבקעת שערים. בדקה ה-42 הורחק מאמן מכבי נתניה, גילי לנדאו, מתחומי המגרש בעקבות טענותיו המגמתיות של לנדאו כלפי השופט. דקה לסיום המחצית ניצלה הפועל ת"א משער בטוח. שילוב מצוין של אדו וצרפתי השאיר את הקשר הישראלי חופשי ברחבת הפועל ת"א. צרפתי בעט טוב אך אינסטינקט מצוין של שוער הפועל ת"א, שביט אלימלך מנע יתרון נתנייתי. 0:0 במחצית.

מחצית שניה

בדקה ה-49 הזדמנות ראשונה להפועל ת"א. קארבליו בעט מצוין מחוץ לרחבה אך זינוק מצוין של טאובר השאיר את התוצאה מאופסת. הפועל ת"א המשיכה ללחוץ וזכתה בקרנות נוספות. הפועל ת"א באה על שכרה בדקה ה-52 כשיגאל אנטבי כבש את שערו השלישי העונה. הרמה של קינגסטון חלפה מעל כל ההגנה והגיע לאנטבי שהפציץ לחיבור בשער שהזכיר את השער שלו מלפני כמה שנים מול מכבי חיפה.

אדו כמעו והשווה את התוצאה בהתקפה בהתקפה לאחר מכן ולנדאו הרגיש הוא יכול לגנוב שוויון. הוא הכניס למגרש את קובי חסן שהפך את כל המשחק של נתניה וקרב אותה לשער שוויון. בדקה ה-73 פס של חסן השאיר את אדו חופשי מול אלימלך. אדו עבר את שוער הפועל, אך תיקול מצוין של טל חן מנע את השוויון.

בתוספת הזמן קארבליו מרים מצויין לאוגבונה, החלוץ עצר את הכדור ולשם שינוי גם השכין אותו ברשת לשער רביעי בשני משחקים וחמישי מתחילת העונה.

הרכבים ותגובות

הפועל ת"א: שביט אלימלך, רמי חליס, אלון חלפון, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, פבריציו קארבליו, יוסי רוזן (שי אבוטבול/83), לריאה קינגסטון, כפיר אדרי, איבזיטה אוגבונה (אורי קרגולה/90).

מכבי נתניה: ניקולאס טאובר, אמיר שלח (ליואק גניש/57), אסף בן-מוחה, אורי אוזן, אילן בוארון, רביד גזל, אסי וסיהון (קובי חסן/74), ישראל זביטי (לירון וילנר/80), גיא צרפתי, רוסלאן לוברסקי (הורחק - 31), ישמעאל אדו.


מאמן מכבי נתניה, גילי לנדאו: "מגיע לשחקנים שלי חיבוק גדול. הם נתנו משחק כדורגל מצוין. כשהינו באחד עשר שחקנים הפועל ת"א לא היתה במשחק. ההרחקה שלי היא משל – היא מסמלת את חוסר הכבוד שיש לשופטים כלפי מאמנים. פרוסט הכריע את המשחק. היה לנו מה להציע וההרחקה של השופט היתה פזיזה. אני ממשיך הלאה עם השחקנים הללו. אלילת המזל היתה חסרה לנו".

קפטן הקבוצה המנצחת, יוסי אבוקסיס: "אני שמח שהיום סוף סוף הצגנו כדורגל שוטף. רוב הדברים שעשינו הלכו לנו טוב ואני שמח שהכל מתחיל ללכת כמו שצריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully