וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הוכחנו אופי אחרי הדרבי"

3.1.2004 / 17:27

גיא לוזון נהנה משער יפהפה של איסמעיל עמאר מבעיטה חופשית, שהעניק למכבי פ"ת ניצחון 1:0 ושלוש נקודות יקרות על חשבונה של נצרת שנשארת במקום האחרון

למכבי פ"ת היה חשוב לשמור על המומנטום שאחרי הניצחון הגדול בדרבי (1:4), רגע לפני המפגש שעשוי להחזיר אותה למאבקי הצמרת, מול בני יהודה בשבוע הבא, והיא עשתה זאת עם 0:1 קטן מול נצרת, שבאה גם היא אחרי 3:5 על אשדוד.

המשחק החל באיחור של כעשר דקות, מאחר והאמבולנס של מד"א איחר בהגעתו לעילוט. השופט חיים יעקב החליט לחכות לו ולקבוצות לקח זמן להיכנס למשחק כנראה. רק בדקה ה-26 נרשם האירוע הראשון במשחק, כשרוביל סרסור המצויין, נגח מקרוב את היתרון של הלוזונים. אלא שהשופט יעקב החליט לפסול את השער בטענה כי מוראד מגמאדוב שהגביה את הכדור, חצה את קו הרוחב של המגרש תוך כדי כך.

לא חלפו 3 דקות ופ"ת היתה יכולה להאשים שוב את השופט, לאחר שסרסור נדחף ברחבה ללא תגובתו של חיים יעקב. זה התחיל בבעיטה מסוכנת של דוברובין, נמשך בהדיפה לא טובה של השוער מאיר כהן ונמשך בריבאונד שנפל לרגליו של סרסור, אלא שזה נפל ספק נדחף מאחרו והגנת נצרת יכולה היתה להרחיק.

בדקה ה-41 נפסקה בעיטה חופשית לזכות מכבי פ"ת, טווח 25 מטרים משערו של כהן. עיסמאיל עמאר סובב באמנות לחיבורים וסידר סוף סוף את היתרון של הלוזונים. על סף המחצית, מצא את עצמו אסי טובי בהזדמנות האמיתית הראשונה של נצרת, לבד מול השוער אוהד כהן, אבל בעט גבוה מעל השער.

המחצית השניה היתה משעממת, מלבד בעיטה אחת לקורה של סלים טועמה, כשרק לקראת הסיום היא התעוררה עם לחץ נצרתי בלתי פוסק. בדקה ה-87 גוסטבו בוקולי יכול היה להשוות בבעיטה חופשית ובדקה ה-90 החמיץ המחליף עבד טיטי 5 מ' מהשער אחרי שגלאם הוריד לו כדור גדול. גל אלברמן, שסבל מעומס על שרירי הבטן בעקבות מחנה האימונים של הנבחרת באילות, שיחק כ-20 דקות והיה טוב. גם החלוץ האורוגוואי מונטיירו הרשים כשנכנס כמחליף - שניהם במכבי פ"ת.

"מכבי פ"ת יכולה לנצח כל קבוצה בארץ"

גיא לוזון לוואלה! ספורט: "באנו אחרי הדרבי והיה חשוב לנו להוכיח המשכיות ואופי. זה היה הכי חשוב מבחינתי ואני שמח שהשגנו את זה. אלברמן חזר לכושר וזה טוב". לקראת המפגש מול בני יהודה בשבוע הבא, אמר לוזון כי הוא אינו מייחס לו חשיבות יתרה משום "שכל משחק בליגה הוא משחק חשוב מבחינתי באותה מידה. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בארץ".

מכבי אחי-נצרת: מאיר כהן, אשרף סולימן, קובי דנינו, חמודי עלוש, משה גלאם, עבד מועד (עבד טיטי 63), גוסטבו בוקולי, דנדי אוקוגו, אדהם הדיה (ניר צביאלי 80), אורן נסים, אסי טובי.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, תומר בן-יוסף, קובי גנון, סולי צמח, סלים טועמה (אנגוי אנסומבו 83), אבי תקוה (גל אלברמן 72), עומר גולן, סטניסלב דוברובין, רוביל סרסור (רובנילסון מונטיירו 62).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully