וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה שכונתית בקופסא

צח אשנר, אתר ספורט 5 בשיתוף

15.12.2003 / 22:31

נתניה הוליכה 0:3 מול הגנת בני יהודה המפורקת, לוז החזיר את הכתומים למשחק תוך 7 דקות ל-3:3. לנדאו היה מרוצה וראה את "חצי הכוס המלאה". שירזי לא רצה להיות חזיר. אנחנו נהנינו

ליגת העל שלנו נעה בין משחקים חלשים נטולי מצבים ושערים, לבין משחקים מטורפים עם הרבה שערים ואירועים דרמטיים. המחצית הראשונה של המשחק העצבני הזה בין שתי קבוצות שהיו צריכות את הנקודות, התנהלה בקצב איטי ובשליטה נתנייתית מוחלטת. לעומתה המחצית השניה סיפקה לנו אירועים משני צדי המגרש עם הגנות חלשות מאוד של שתי הקבוצות. הניצחון שהיה צריך גילי לנדאו בכדי להיחלץ ממצבו הלא נעים בתחתית והרצון לתוצאה דומה של עמיתו, ניצן שירזי, שבסה"כ חיפש לחזור למקום הראשון, הביאו בסופו של דבר לשיוויון ולחלוקת נקודות.

מחצית ראשונה משעממת

נתניה פתחה את המחצית הראשונה בצורה טובה, ושלטה בדקות הראשונות. השליטה במגרש הגיעה לידי ביטוי בדקה ה- 12 כאשר נתניה הגיעה להזדמנות הראשונה שלה. אוזן בעט בעיטה שטוחה לעבר השער, ווהבה הצליח רק להדוף, הכדור הגיע לישמעאל אדו חמישה מטר מהשער, אבל אדו בעט לחוץ.

בדקה ה-39 הראה ווהבה, שיש לו מה להציע כאשר הצליח להדוף לקרן, בעיטה חזקה של צרפתי. אותו צרפתי, לא התייאש, וממש בתוך תוספת הזמן לקח כדור בצד ימין של ההתקפה של נתניה, התקדם איתו לתוך הרחבה, ובמקום למסור בעט מזווית קשה, בעיטה שהפתיעה את ווהבה וקבעה 0:1 לחניכיו של לנדאו. בני יהודה, לא הצליחה לסכן את שערו של טאובר אפילו פעם אחת במהלך המחצית הראשונה

מחצית שניה משוגעת

שתי דקות בתוך המחצית השניה, ניסה צרפתי שוב להפתיע את והבה, אבל השוער הצליח להדוף את הבעיטה החזקה של צרפתי לקרן. בדקה ה-53 שלח רביד גזל כדור עומק גדול לישמעאל אדו, שעצר את הכדור טוב בנגיעה ראשונה, התקדם והשחיל בין רגליו של ווהבה את הראשון שלו העונה.

הגנת בני יהודה עדיין לא התאוששה ובדקה ה-54 כבר איבדה כדור נוסף. הפעם זביתי בישל לקובי חסן, שלא נכשל מול השוער התל אביבי המסכן. אבל אז התעורר בן לוז ולקח את ההתאוששות של בני יהודה על עצמו. שער שלו במבצע אישי צימק את התוצאה בדקה ה-60ובישול מצויין לבטורינה, עשה 2:3 כעבור דקה.

כעבור שלוש דקות בני יהודה דרשה פנדל אחרי שהכדור שיחק בידו של אורי אוזן מנגיחה של אודי, אבל השופט סימן להמשיך במשחק. אח"כ הגיעה הגבהה לרחבה, גפני הוריד בראשו לעמי אזולאי וזה המשיך מקרוב פנימה 3:3 ואנחנו רק בדקה ה-67. חילופים בשתי הקבוצות האטו את קצב המשחק, למרות הזדמנויות מצויינות של שני מחליפים, לירון וילנר וחזי שירזי משני צידי המגרש.

בדקה ה-80 הורחק אילן בוארן על פגיעה חזקה בבן לוז, כשהשופט חיים יעקב אפילו לא היסס לגביו. במקום לנצל את ההגבהה לשער, דחף חזי שירזי את אורי אוזן ללא כדור תוך כדי מאבק על מיקום. הקוון זטלמן ראה את מה שהשופט לא וקרא ליעקב אליו. אחרי שיחה קצרה ביניהם, הורחק גם שירזי והשאיר רק 20 שחקנים על הדשא.

"השארנו את פורטונה אלילת המזל בבית"

גילי לנדאו: "כבר הרבה זמן שאנחנו משאירים את פורטונה אלילת המזל בבית. זה היופי של המשחק הזה, שמ-0:3 קבוצה יוצאת ל-3:3. ראיתי היום הרבה דברים טובים אצלנו, ואני מעודד אבל גם נצטרך ללמוד מהטעויות. אין לנו הרבה זמן לחשוב על המשחק הזה כי עוד יומיים יש לנו כבר משחק בגביע הטוטו, שחשוב למועדון מבחינה כלכלית. בכל מקרה אני רואה את חצי הכוס המלאה".

ניצן שירזי: "זה היה משחק משונה. לחזור מתוצאה כזאת, בלי להתפרק ולצאת עם תחושת אכזבה זה מוזר, אבל אני לא רוצה להיות חזיר. אני גם קצת שמח וגם קצת עצוב, על המשחק. חזי איבד את הראש ואיבד לנו את היתרון המספרי, מה שמנע מאתנו להמשיך ואולי לנצח. הוא ייענש במלוא חומרת הדין כי הוא עשה מעשה לא ראוי".

ההרכב של מכבי נתניה: טאובר, שלח, טקלמוטי, אוזן, בוארון (הורחק 80), וסיהון, גזל, צרפתי, זביטי, חסן (תייר 82), אדו (אוחנה 90).

ההרכב של בני יהודה: והבה, אברבאנל, גמאן, אזולאי (ששון 78), גפני, אביחיל, בנין, מרוסלבץ' (בלדוט 58), לוז, בטורינה (שירזי 74, הורחק 82), אודי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully