וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשה להם טירונות

14.12.2003 / 22:30

שלומי ארבטמן בכלל היה אמור להיות בשעה זו בטירונות צה"לית אחרי שהתגייס אמש לצבא. בשחרור שהוא קיבל, הוא ניצח את מכבי חיפה 0:1 בשער נפלא והעלה את בית"ר מעל לקו האדום

אם תשאלו את שחקני ואוהדי בית"ר מתי הם רוצים לקבל את חיפה למשחק ליגה, סביר להניח שהם יענו לכם תשובה אחת: אחרי משחק שלה באירופה. בעונה שעברה בית"ר קיבלה את חיפה שאננית אחרי ה-0:3 על מנצ'סטר יונייטד ונתנה לירוקים 4 בראש. אז דיברו בחיפה על שאננות. הפעם, אחרי ההפסד מול ולנסיה, שוב הגיעה חיפה לטדי כשהתירוץ של שאננות לא עבר הפעם ובית"ר ירושלים שוב ניצחה.

שלומי ארבטמן, הוא גיבור המשחק של בית"ר שכבש את השער היחיד בדקה ה-48 בנצחון 0:1 אבל הסיפור היה שטוראי ארבטמן, שהתגייס אמש לצה"ל, קיבל שחרור למשחק רק מספר שעות קודם לכן ובמקום ללכת לטירונות צה"לית, הוא עצמו העביר טירונות לרוני לוי וחניכיו. חיפה אמנם נשארה במקום הראשון מחזור נוסף אבל עם יכולת כזו עלובה, שום תירוץ לא יכול לתפוס, גם לא עייפות.

תקציר המשחק

בית"ר פתחה את המשחק בסערה כשכבר בדקה 3 ניר דוידוביץ' הציל את חיפה ממבוכה אחרי טעות איומה של ההגנה שלו. כדור רוחב של נמני לא מצאה שחקן ביתר"י חופשי לחלוטין. בדקה ה-14, דנטה לופז, בהזדמנות הראשונה של חיפה במשחק בעט מרחוק. קורנפיין היה במקום כדי לקלוט את הכדור החלקלק. חלפו להן 13 דקות והפעם היה זה תורו של חורחה בריטס שמצא את עצמו חופשי מרחק 18 מטר מהשער אבל בעט סנטימטרים מעל למשקוף.

בית"ר, עוד לפני המחצית ניסתה לעשות משהו בדקה ה-38 מבעיטה חופשית שנבלמה בחומה אבל בנסיון החוזר של מליחי דוידוביץ' הציל את חיפה רק בקצות האצבעות.

ואז, עם פתיחת המחצית השניה, הגיעה השער של בית"ר בדקה ה-48. אלירן דנין פרץ מצד משמאל והעביר כדור רוחב שחתך את כל הגנת חיפה. שלומי ארבטמן היה במקום כדי לגלוש ולדחוק פנימה.

חיפה נזכרה לשחק ובדקה ה-55 עידן טל פרץ צמד שמאל עד קו הרוחב ומסר כדור רוחב. קורנפיין לא הגיע לכדור אבל שחקן בצהוב הרחיק במקומו לפני קו השער. בדקה ה-68, בעיטה חופשית של רוסו עקפה במומחיות את החומה והלכה אל החיבורים אבל קורנפיין היה במקום כדי לאסוף את הכדור בזינוק נפלא. עוד התקפה מסוכנת של חיפה הגיעה בדקה 79: ואליד באדיר, שעד כה כמעט ולא הורגש, נגח כדור קשתי מצויין. קורנפיין לרגע חלם אבל התעשת וקלט את הכדור על קו השער.

בסיום בית"ר בעיקר העבירה את הזמן, חנן פדידה ערך הופעת בכורה בדקות הסיום עד שדני קורן שם את המשרוקית בפה ושלח את הירושלמים לחגוג עוד נצחון על מכבי חיפה ולראשונה מעד לקו האדום, לפחות עד מחר בו תארח נתניה את בני יהודה.

"בית"ר במצב אחד כבשה שער"

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי בסיום: "שלטנו ב-80 אחוז מהמשחק. בית"ר במצב אחד כבשה שער. הבעיה שלנו היא הסיומת. אנחנו מחזיקים בכדור ולא מצליחים ליצור מצבים. חבל אבל צריך להמשיך".

בית"ר י-ם: קורנפיין, פריירה, חרמון, טלקר, דנין, היידמן, מליחי, מליקסון (יצחקי, 88), ארבייטמן (דרעי, 74), נמני, תורג'מן (פדידה, 89)

מכבי חיפה: דוידוביץ', עזריה, קינן, בנאדו, קייסי, באדיר, טל (זנדברג, 78), בריטס, רוסו, לופז, קטן (בירוק, 65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully