וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיח לא בא. מזל שאדרי הגיע

7.12.2003 / 22:49

למרות שהשופט משיח פסל לה שער חוקי, הפועל פ"ת הוכיחה שלפעמים יש צדק בכדורגל ושלומי אדרי עשה 0:1 בדקה ה-88. למכבי ת"א, שעלתה בהרכב חסר ואיבדה גם את דגו, זהו הפסד שני ברציפות

השופט מנשה משיח הפך לסיפור של המשחק. זה התחיל עם פסילת שער בנבדל (החלטה שדווקא היתה מוצדקת), המשיך עם אי שריקה לפנדל (מקרה גבולי) ונגמר עם פסילת שער נוסף בנבדל (טעות של הקוון, אבל עדיין טעות גדולה). כל ההחלטות היו נגד הפועל פ"ת ובעד מכבי ת"א. למזלו, שער הניצחון של שלומי אדרי, מנע ממנו אי נעימויות גדולות יותר בדקה ה-88.

האלופה שרצתה להיצמד למכבי חיפה בפסגה, הגיעה עם הרכב חסר מאוד, כשהיא ללא צמד הבלמים טל בן חיים וגדי ברומר הפצועים וללא צמד המורחקים, ג'ון פנטסיל וברונו הייס. גם החלוץ אנדז'י קוביקה פצוע ולא משחק. הפועל פתח תקווה, שדווקא קיבלה את ברק בכר בחזרה, רצתה לברוח מהתחתית וקפצה למקום החמישי.

המחצית הראשונה היתה שקולה, עם יתרון קל לקבוצה המקומית. אחרי נסיונות לא מדוייקים מצד שתי הקבוצות, הצליח טומיסלאב ארצג להרים כדור גדול עם העקב לראשו של יוסי שבחון בדקה ה-23. זה כבש, אבל היה בנבדל ולכן שער היתרון של פ"ת נפסל. לא חלפה דקה ופ"ת טענה לפנדל, כשמשה מישאלוף ספק דחף את מנור חסן ברחבה. בדקה ה-28 השתחרר ראובן עובד בצורה מצויינת, חתך למרכז ומ-20 מטר שיחרר פצצה שנעצרה רק במשקוף של רפי כהן. ביטון השתלט על הריבאונד אך לא הצליח לכבוש.

הטעות של משיח והשער

בפתיחת המחצית השניה, עלתה מכבי נחושה יותר והיתה קרובה לכבוש את היתרון. כדור רוחב טוב של המגן השמאלי, ארז מסיקה, מצא את עובד במצב קורץ, אך גם הפעם כהן ניצח בקרב והדף מצויין.

עד הדקה ה-79 לא היו אירועים של ממש, מלבד חילופים של שני המאמנים שניסו כל אחד להכריע את המשחק בדרכו שלו. אבל אז הוגבה הכדור מעל הגנת מכבי ת"א, חלף מעל ראשו של ארצג שהיה בנבדל והגיע למנור חסן. בשלב זה הניף הקוון את הדגל, אך חסן שהגיח מאחור ולא היה בנבדל, המשיך לשחק ומסר כדור רוחב ל... ארצג, שכבש מקרוב ללא הרבה בעיות. השופט אישר את השער, אך בלחץ שחקני מכבי ת"א הלך לבירור אצל הקוון והחליט לפסול אותו. שלומי אדר, אותו אחד שהחמיץ מול שער ריק במחזור האחרון נגד אותה מכבי ת"א בעונה שעברה, נכנס כמחליף במקומו של יוסי שבחון. בדקה ה-88 הרים אבי יחיאל כדור גובה ואדרי עלה אליו לפני לירן שטראובר, שיצא גרוע. 0:1 לפ"ת מול מכבי ת"א שחסרה למעשה חמישה שחקני הרכב קבועים (ולכך יש להוסיף גם את הפציעה של דגו) וספגה הפסד שני ברציפות.

"השופט אמר לי שהוא טעה"

ראובן עובד, שחקן מכבי תא שהיה מהטובים על הדשא: "חבל שהצטיינתי דווקא במשחק כזה. באמת חבל. אני מקווה שבשבוע הבא נוכל לתקן".

לירן שטראובר, שוער מכבי ת"א שטעות שלו ביציאה, גרמה לשער, דיבר דווקא על החוליה ההתקפית: "קשה מאוד לתרץ את המחץ בהתקפה. נפלנו למשחק בו היה חסר חצי הרכב. הרבה מהצעירים נתנו פה חומר למחשבה למאמן. ההחלטה של השופט ללכת לקוון היתה נכונה לדעתי, בשביל זה יש עוזרים".

ניר קלינגר, מאמן מכבי ת"א: "אני מנסה להיזכר במצבים של פ"ת, חוץ מהשער, הכל נבע משגיאות שלנו. אבל אם אני הולך לשורה התחתונה, אז אני מאוכזב מהסיבוב הראשון מבחינת נקודות. עברנו את רוב הסיבוב בצורה יפה וחבל שהפסדנו פעמיים בסוף".

מנור חסן, קשר הפועל פ"ת, בחר גם הוא לדבר על השופט משיח: "השופט בא ואמר לי שטעה. אנחנו סולחים לו, אבל יכול היה להיות 0:2". מאמנו, פרדי דוד, ניסה לא לגרור את עצמו לדיבור על השיפוט.

הרכב מכבי תל אביב: שטראובר, מוסא, מישאלוב, סטרול, מסיקה, עובד, תמיר כהן, זיתוני, דגו, עובד, ביטון, אדורנו

הרכב הפועל פתח תקווה: כהן, בכר, טומאסיץ', יחיאל, ראבח, לוזון, אוסביבוב, לוזון, חסן קובאציץ', ארצג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully