וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במגרש כזה לא מאבדים נקודות"

איזי עין דור

6.12.2003 / 17:51

זה מה שאמר ניצן שירזי לשחקני בני יהודה, אחרי שנקלעו לפיגור מול אחי נצרת (נסים, 22). זה עבד: בן לוז ומור גולן הפכו את התוצאה עם הרבה אופי ל-1:2 קשה במגרש המוצף בעילוט

בני יהודה שברה סופסוף רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ועלתה למקום הראשון, אחרי ניצחון 1:2 במשחק חוץ לא קל מול קבוצת התחתית מנצרת, משחק שהתנהל בגשם שוטף בעילוט.

אחרי ניצחון החוץ בנתניה, קיווה שייע פייגנבוים שהיכולת הטובה תימשך ותאפשר לו אולי לצאת מהמקום האחרון בטבלה. הכל גם הלך לפי התכנית של שייע, כשנצרת פתחה טוב את המשחק והגיעה למצבים נוחים של אורן נסים ואשרף סולימן. נדב לוי, השוער המחליף של בני יהודה, שפתח במקום יניב ווהבה המושעה, עמד בפרץ בגבורה עד לדקה ה-23. כדור קרן שהוגבה ע"י גוסטאבו בוקולי, מצא את הראש של אורן נסין וזה הקפיץ את שייע פייגנבוים משמחה.

בני יהודה ניסתה לחזור למשחק בצורה מהירה וטל בנין כמעט והישווה על סף השריקה למחצית. בדקה ה-12 אגב, הוחלף מטה בטורינה באסי בלדוט, בשל פציעה.

ניצן שירזי אמר את מה שאמר בחדר ההלבשה ולמחצית השניה עלתה קבוצה אחרת למגרש. מי שדאג להרגיע את שירזי במהירות, היה בן לוז (50) שהישווה אחרי הדיפה לא טובה של מאיר כהן מבעיטה של בלדוט. בדקה ה-68 החליף מור גולן את אלי אברבנאל ו-2 דקות לאחר מכן, הוא גם כבש את שער הניצחון של בני יהודה באחד על אחד מול מאיר כהן. בסיום, ניצחון מוצדק לבני יהודה, שתקווה לאיבוד נקודות של מכבי חיפה ומכבי ת"א בכדי לשמור על הפסגה.

"ניצחון קשה מאוד, עם הרבה מאוד אופי"

ניצן שירזי, מאמן בני יהודה, שגם הגיע חולה למשחק: "ניצחון קשה מאוד, עם הרבה מאוד אופי. לצאת מפיגור במגרש כזה, מול קבוצה בהתלהבות ובתנאי מזג אוויר קשים. במחצית אמרתי לשחקנים שבמגרש כזה לא מאבדים נקודה אחת ובטח שלא שלוש נקודות וזה עבד בדיעבד. מור גולן הוא ילד חרוץ, ילד רעב שמוכיח שמגיע לו לקבל דקות בקבוצה. הייתי מרוצה גם מהשוער המחליף נדב לוי, שהיה שקט ומלא ביטחון עצמי".

משה גלאם, שחקן אחי נצרת, אמר לאולפן 'שבת של כדורגל': "ירדנו למחצית ביתרון וספגנו שער מהיר בפתיחת המחצית השניה. יצרנו שתי הזדמניות של 100 אחוז לכבוש אבל כשאתה ממחיץ אתה סופג ו-5 דק' מאוחר יותר ספגנו את השני. שייע היה מאד מאוכזב בסיום מההחמצות אבל אני מקווה שנדע להתאושש ולפתוח סיבוב שני טוב יותר"

הרכב אחי נצרת: כהן, סולימן, דנינו, עיוש, גלאם, הדיה, מועד, בוקולי, אוליאנוב, נסים, טובי.

הרכב בני יהודה: נדב לוי, גמאן, אזולאי, גפני, אברבנל, אביחיל, בנין, מרוסלבאץ', בן לוז, בטורינה, אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully