וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד ההצלחה של מוטו

איזי עין דור

2.12.2003 / 6:28

מורן אטיאס, דוגמנית חיפאית שמצליחה בגדול באיטליה, הפכה ל'ויקטוריה' של אדריאן מוטו, חלוץ צ'לסי המכונה "דייויד בקהאם הרומני". איזי עין דור עושה לכם היכרות עם השחקן ובת זוגתו

אדריאן מוטו צוחק תמיד כשקוראים לו "דייויד בקהאם הרומני". "בקס הוא שחקן נהדר, יש לו סטייל, אבל אנחנו שונים מאוד אחד מהשני. זה בטוח", אמר לאחרונה מוטו בהתייחסו למושא השוואתו. כמו כוכב הכדורגל האנגלי, גם מוטו מדגמן לעתים קרובות (שניהם אפילו משתתפים בלוח השנה הנמכר ביותר באיטליה בימים אלו), יודע להתלבש לפי צו האופנה ויוצא עם דוגמנית מפורסמת. ולא סתם דוגמנית, אלא אחת משלנו - מורן אטיאס החיפאית, שמגישה 2 תכניות בידור בטלוויזיה האיטלקית. אבל אל סיפור האהבה הזה עוד נחזור בהמשך.

כמו בקהאם, גם מוטו יודע לשחק כדורגל. בחודש שעבר הוא אפילו נכנס לרשימת 50 המועמדים לתואר כדורגלן השנה באירופה של אופ"א. "זה כבוד גדול בשבילי להיות מועמד לצד שמות כמו של זינאדין זידאן ורונאלדו". מי זוכר שב-99' הוא היה אחד מעשרה שחקני רכש שהגיעו לאינטר ובמשך שתי עונות נלחם על מקומו בהרכב ובקושי נכלל בסגל של הקבוצה. אחרי שבגיל 18 סומן כגיאורגי האג'י הבא עם 18 שערים ב-18 משחקים בדינמו בוקרשט, הגיע מוטו למצב שאפילו הקבוצה הקטנה מורונה, אליה הוא הושאל ב-2001, לא היתה מעוניינת בשירותיו.

הכל השתנה כשאלברטו מלסאני הגיע לורונה ונתן למוטו את ההזדמנות להוכיח מה הוא שווה. הרומני החזיר לו כשכבש 12 שערים בחצי עונה, וכמעט הצליח למנוע במו רגליו את ירידת הקבוצה לליגה השניה. כמעט. אינטר עשתה נסיון נוסף עימו, אך בסופו של דבר השאילה אותו לפארמה וזו היתה שמחה לקבל קשר/חלוץ גדול, שכמעט והיה מלך השערים בליגה האיטלקית בעונה שעברה, עם 21 כיבושים. "הייתי חייב לקחת את ההזדמנות שקיבלתי ואני שמח שהצלחתי עם פארמה. הלב שלי עדיין נשאר שם", אמר מוטו רגע לפני ששוב ארז את המזוודות, כשהוא מתייחס לעונה היחידה שלו בקבוצה האיטלקית שנתנה לו את ההזדמנות להוכיח מה הוא באמת שווה.

הקהל המקומי הוא כבר קנה וכיום הוא אחד השחקנים האהודים ביותר בסטאמפורד ברידג'. ברומניה הוא קיבל את הכינוי "המבריק" בשל סגנון המשחק שלו. מאמנו בצ'לסי, קלאודיו ראניירי, התייחס אליו כאל נחש קטלני. מוטו אהב את שני הכינויים, "אני כבר רגיל שקוראים לי 'המבריק', אבל גם את הכינוי של ראניירי אני אוהב - אולי אפשר לשלב ביניהם ולקרוא לי 'הנחש המבריק', מה דעתכם?", אמר מוטו, שלא שכח את אלילו, אדריאן איליה, חלוץ ולנסיה לשעבר שכונה "הקוברה". רק דבר אחד היה חסר לו בכדי להפוך את כל מה שעבר עליו בקיץ לסיפור מהאגדות - אהבה.

טוב להיות כדורגלן צמרת, ולא רק בגלל הבחורה...

בקיץ שלף רומן אברמוביץ' את פנקס הצ'קים שלו והביא את מוטו לצ'לסי תמורת 10 מיליון ליש"ט, כשהוא מצטרף לשחקני רכש אחרים שנחתו בקבוצה באותה תקופה, וביניהם וויין ברידג', דמיאן דאף, הרנן קרספו, חואן ורון, ג'ו קול, גלן ג'ונסון, ג'רמי ומאקללה. בכדי שיוכל להתאקלם בקלות בלונדון, היו מוכנים אנשי המועדון לצאת מגידרם עבור היהלום בן ה-24. בחודש שעבר הם אפילו הטיסו במיוחד את אמא שלו, וזו מכינה לו את הארוחות האהובות עליו בתנור הביתי שהביאה עימה מבוקרשט. בינתיים, "הקיסר אדריאן" לא מאכזב והעונה כבר מצא את הרשת 5 פעמים כשגם בליגת האלופות ניכרת תרומתו על הקבוצה שמוליכה את הליגה האנגלית.

למרות שמריו, בנו בן השנה מאישתו הקודמת, הדוגמנית הרומנייה אלכסנדרה דינו, מסתובב עם אימו בין איטליה לרומניה (בחודש טס מוטו למילאנו ביום חופש, רק בכדי לבלות עימו 4 שעות), נהנה מוטו מהחיים בלונדון, אחרי תקופת גירושין קשה שעברה עליו בקיץ. "יש כל כך הרבה דברים שאני אוהב כאן - אני אוהב את החברים שלי. האיצטדיון כאן נהדר, את האוהדים. אני מרגיש אדם חשוב כשעוצרים אותי ברחוב לחלק חתימות. אני גאה לשחק במועדון כמו צ'לסי. אני רוצה להבקיע כאן הרבה שערים ולעשות את העבודה שלי, בשביל זה הביאו אותי לכאן".

אגב, החברים של מוטו לקבוצה, מעידים כי מדובר באדם צנוע ביותר, תכונה נדירה בקרב כוכבי הכדורגל של זמננו. מה שבטוח, את לב האוהדים הוא כבר קנה, כשכבש במשחק הבכורה שלו והפך במהרה לחביב הקהל בסטאמפורד ברידג'. ראניירי קורא לו 'נחש קטלני', אבל הכינוי שלו ברומניה היה 'המבריק'. מוטו אוהב כנראה את שני שמות החיבה שהודבקו לו, "אני רגיל לכינוי שלי מרומניה, אבל גם הכינוי של ראניירי מתאים לי. אולי אפשר יהיה לחבר ביניהם ולקרוא לי 'הנחש המבריק', מה דעתכם?". אבל אחרי שנה קשה והתאוששות מפליאה, בכל זאת היה חסר דבר אחד בכדי להפוך את העלילה ההפכפכה של מוטו לסיפור שכאילו לקוח מהאגדות - אהבה.

מורן ואדריאן

האהבה הגיעה בסופו של דבר, אבל מכיוון לא צפוי בכלל. "אני שמחה שהצלחת להתאקלם, אחרי התקופה הקשה שעברה עליך בחודשים האחרונים". זו היתה לשון הודעת SMS שנשלחה לטלפון הסלולארי של מוטו לפני כשלושה חודשים. המספר לא היה מוכר לכוכב הכדורגל שרק נחת בלונדון והוא התקשר לבדוק את מקורו. על הקו היתה זו מורן אטיאס. דוגמנית ישראלית שמצליחה בזכות עצמה באיטליה בשנתיים האחרונות. אטיאס בת ה-22, היתה סגנית מלכת היופי הישראלית ב-96' ובשנה שלאחריה גם זכתה בתחרויות יופי ברחבי העולם. לדבריה מוטו תפס אותה מהפעם הראשונה שהיא ראתה אותו, עוד כששיחק במדי פארמה האיטלקית.

"הוא ג'נטלמן אמיתי", היא אומרת על כוכב הכדורגל עימו היא יוצאת כיום. "הופתעתי והתרשמתי מאוד מהיחס שהוא נתן לי מאז שהכרתי אותו. אני אוהבת כל דבר אצלו, אבל יותר מהכל אני אוהבת את החיוך שלו. הוא יכול לגרום לכל נערה בעולם להשתגיע. הוא גם מאוד סקסי כשהוא מבקיע שערים". בינתיים, יוצאים השניים כבר מעל לשלושה חודשים ונראים מאושרים במיוחד, למרות הטיסות הרבות בקו-לונדון-מילאנו.

השניים הפכו לזוג המלכותי של רומניה ולסיפור חם גם באיטליה ואנגליה, אבל את מוטו המלצמות לא מדאיגות, למרות שהוא ידוע כ'חיית מסיבות' לא קטנה. "אני שמח מאוד עכשיו. גם כשאני רואה את צלמי הפפראצי אני לא מתרגש. אין לי מה להסתיר. אני יוצא למועדוני לילה רק אחרי משחקים ואני לא רואה שום דבר פסול בזה". אטיאס נמצאת באיטליה כבר כמה שנים ומככבת בטלוויזיה ובעיתונים שם, כששמה מוכר לכל אזרח מקומי כמעט. בין מחזריה הקודמים היה גם הבוס של חברת מירוצי הפורמולה 1 'רנו', פלביאן בריאטון. ובלי שום קשר, הערב ב-22:00 יוקרן בערוץ 10 סרט מיוחד על סיפור ההצלחה של אטיאס. אנחנו בכל אופן, מפרגנים... למוטו כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully