וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם ויפת

30.11.2003 / 22:31

השופט יפת גנב את ההצגה ב-3:3 דרמטי וסוער עם שני מורחקים (נגר ומיידן) מצד אשדוד וקשטן מהקוים. פאפו הישווה לאשדוד בתוספת הזמן אחרי שהפועל כבר הפכה את התוצאה מפיגור בן שני שערים

כשדיברו לאחר המחזור הרביעי על תוצאות התיקו הרצופות של הפועל ת"א וכבר החשיבו אותו לקבוצת האיקסים, אף אחד לא תיאר שגם התיקו באשדוד יהיה כזה מלא באירועים ושערים. לא היה משחק גדול באשדוד, ממש לא, אבל שישה שערים ושלושה מורחקים עשו את המשחק הזה למרתק. תוסיפו עוד שני שערים בדקה ה-90 וקיבלנו כל מה שיכולנו לבקש.

אשדוד כבר הוליכה 0:2 משערים מוקדמים של שי הולצמן וחיים רביבו אבל הפועל ת"א ביצעה מהפך עם שלושה שערים, הרבה בזכות ההרחקות של שוקי נגר והשוער מיידן באשדוד. רק בתוספת הזמן השוותה אשדוד ל-3:3 מדהים.

תקציר המשחק

שי הולצמן העלה את מ.ס אשדוד ליתרון כבר בדקה השלישית. טעות איומה של הגנת הפועל ת"א שהשאירה את הולצמן חופשי לחלוטין והחלוץ הכשרוני לא התקשה לחלוף גם על פני שביט אלימך ולשחרר כדור שהתגלגל לאט לאט אל תוך הרשת.

השער השני של אשדוד נפל בדקה ה-25. מסירה ארוכה של אלון חזן ממחצית המגרש של אשדוד נתקלה בנסיון הרחקה כושל של שמעון גרשון שנגח לאחרור ומצא דווקא את חיים רביבו שלא התקשה מול שביט אלימלך. שחקני הפועל ת"א היו בטוחים שרביבו היה בנבדל אבל מצלמות הטלויזיה הוכיחו אחרת והשופט אלון יפת אישר את השער.

הפועל ת"א חזרה למשחק בדקה ה-37. קרן של האדומים מצד שמאל מצאה את הראש של יגאל אנטבי שנגח בחזקה והכניע את מיידן.

בדקה ה-41 השתולל על הקוים מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן, והעיר לאלון יפת על אחת ההחלטות שלו. אלון יפת לא התחשב במעמדו של המאמן והראה לו את הדרך החוצה ב'דיוק כפי שעשה גם לרוברטו קרלוס לפני כחצי שנה.

הפועל ת"א פתחה את המחצית השניה בסערה אבל לא הצליחה לכבוש עד הדקה ה-58. קלמי סבן, שפרץ מצד ימין הרים כדור בחצי גובה אל תוך הרחבה, מיידן, שוער אשדוד, הדף רע מאד היישר אל הגב של אסי דומב ומשם הכדור התגלגל פנימה. 2:2 במשחק.

בדקה ה-64 אשדוד נותרה בעשרה שחקנים לאחר ששוקי נגר הורחק בכרטיס צהוב שני. יוסי אבוקסיס עלה באותה דקה לשחק, לראשונה מול קבוצתו לשעבר.

דקה מאוחר יותר אלון יפת, באחד המשחקים השנויים ביותר במחלוקת שלו, פסל שער חוקי לחלוטין של הפועל ת"א. מיידן השמיט כדור פשוט ושחקן בשחור דחק פנימה. משום מה יפת טען שמדובר בעבירה על השוער שלא הוכחה במצלמות הטלויזיה.

בדקה ה-72 פרץ אוגבונה לבד לחלוטין ושעט לעבר שער אשדוד. למיידן לא נותר הרבה מה לעשות אלא רק להכשילו. אלון יפת, הפעם בהחלטה נכונה, לא היסס ושלף לו את הכרטיס האדום. רביבו פינה את מקומו מכר הדשא לטובת יניב בן ישי, שוערה המחליף של הקבוצה. במבחן הראשון שלו הוא עצר כדור חזק של אבו לאבן.

שער היתרון המיוחל של הפועל ת"א היה באויר דקות ארוכות ובסופו של דבר הגיע בדקה ה-89. עירבובייה ברחבת אשדוד מצאה את כפיר אדרי שמחמישה מטר כבר לא הותיר שום סיכוי ליניב בן ישי ובעט חזק פנימה.

אשדוד, כך היה נראה, כבר ויתרה על המשחק ולא היה נראה שהיא מסוגל להשוות בשמונה שחקני שדה. אבל אז, עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן, כדור נייח אחרון בהחלט של יוסי אבוקסיס מצא בתוך הרחבה את הרגל של פאפו שדחק ללא הפרעה פנימה וחלוקת נקודות בין שתי הקבוצות.

קשטן: אני מתבייש שהייתי שותף לחוויה כזו

אלון חזן היה מאוכזב מאד בסיום המשחק: "אני יודע לקבל הפסדים ולהעריך קבוצה אבל קשה לי לקבל מצב שאני נותן לקבוצה מתנות. זו אכזבה גדולה מאד שלא ידענו לשמור על יתרון בן שני שערים".

דרור קשטן, מאמן הפועל ת"א, שהורחק אמר: "אני מתבייש שהייתי שותף לחוויה כזו. זו בושה שעל חשבונך רוצים לגנוב את ההצגה".

רמי אבו לאבן אמר: "היינו יותר טובים מאשדוד לכל אורך המשחק. זה שערים שאנחנו מקבלים כבר מתחילת העונה. חזרנו מפיגור כמו גברים, והתוצאה הזו היא הדבר הכי מאכזב"

הרכב מ.ס אשדוד: ראדק מיידן, עמנואל פאפו, אסי דומב, שוקי נגר, משה אבוטבול, דוד רביבו, יוסי אופיר, אלון חזן, ז'אן טלסניקוב, חיים רביבו, שי הולצמן.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, קלמי סבן, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, פבריציו קרבאליו, רמי אבו לאבן, כפיר אדרי, אורי קרגולה, לריאה קינגסטון, יקיר לוסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully