וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרו הקסמים בקופסא

29.11.2003 / 20:18

רצף של 22 משחקים ללא הפסד בקופסא, הסתיים הערב בהפסד נתנייתי לאחרונה בטבלה מנצרת (2:1). אוקונגו כבש צמד וצרפתי רק צימק. לנדאו יצא בליווי משטרתי. שייע: "הגיע לנו"

אחרי 22 משחקים ללא הפסדי בית, נחלה הערב מכבי נתניה את הראשון שלה, דווקא מול האחרונה בטבלה, מכבי אחי נצרת. הרצף, שהתחיל בעונת 2001/2002 במשחק מול מכבי ת"א ואיים לשבור את רצף השיא של מכבי חיפה מודל 93' (26 משחקי בית ללא הפסד), נשבר בגלל דנדי אוקונגו, שהוצע לפני כמה חודשים ע"י שלמה שרף למכבי נתניה.

אוקונגו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-24 לאחר יציאה לא טובה לכדור קרן של השוער הארגנטיני של נתניה, ניקולס טאובר. נתניה האפרורית של העונה, המשיכה ביכולת לא משכנעת עד לסיום המחצית ובדקה ה-58 ראתה את אוקונגו, עושה את השני שלו מ-20 מטר, כשהוא מנצל טעות גדולה של טאובר, שעמד רחקו מקו שערו. גיא צרפתי, מנקודות האור היחידות של נתניה הערב, ובכלל, הספיק רק לצמק בדקה ה-72 בבעיטה מרחוק, איתה לא הצליח מאיר כהן להסתדר, ובדקות שנותרו לחצו הביתיים בניסיון להשוות. הלחץ הביא למצבים טובים דווקא מהכיוון השני, כשאחי נצרת עוד יכלה להבטיח את הניצחון מוקדם יותר.

"אני מבין את הקהל, אבל זה מתחיל להיות מסוכן"

בסיום לווה אשר אלון, מבעלי הקבוצה, בחסות המשטרה כשיצא ביחד עם המאמן גילי לנדאו, לגביו אגב, היו הדיעות של אוהדי נתניה חלוקות. חלקם שרו לו שירי הלל, וחלקם קראו לו להתפטר. נתניה הפכה לקבוצת תחתית ואלון היה היחיד שדיבר בסיום, כשהתראיין לתכנית 'שבת של כדורגל': "האוהדים היו ממש מתוסכלים. צריכים להבין שלגבי חיזוק אפשר יהיה לעשות את זה רק בחודש ינואר. אני מבין את הקהל אבל לא מבין את התופעה הזאת. זה באמת מתחיל להיות מסוכן כל הסיפור. העונה עוד ארוכה, אין גדולות ואין קטנות בליגה הזאת. גילי יסיים את העונה, אני מקווה שנדע לסיים את זה מהר ואני מקווה שאם הפסדנו בבית, אולי גם המאנחוס יילך וננצח במשחקי החוץ. לגבי זוהר, היו דיבורים אבל בגלל מה שהיה איתו בעונה שעברה, החלטנו לא להביא אותו".

מי שהתקבל במחיאות כפיים אצל האוהדים המקומיים, היה שחקן העבר של עיר היהלומים, משה גלאם, שנתן משחק מצויין הערב במדי אחי נצרת. גם מאמן הקבוצה האורחת, שייע פייגנבוים התקבל בהתלהבות והגיב: "הם כנראה זוכרים לי חסד נעורים. אני הייתי כאן בפעם האחרונה שנתניה התמודדה על האליפות. אבל אם נתייחס למשחק אז ברור שהיינו טובים יותר והגיע לנו לנצח. לקחנו 8 נקודות כמו בית"ר ירושלים ולצערי על שולחן ירוק לקחו לנו את הנקודות. זה ספורט ואם מישהו עשה משהו הוא צריך להיענש ואפילו בסכומים כבדים. חבל שהשחקנים צריכים לשלם על כך".

ההרכב של מכבי נתניה: טאובר, שלח, טקלמוטי, אוזן, בוארון, וסיהון (צוקול 57), גזל, זביטי (אלפסי 57), צרפתי, וילנר, אדו (אוחנה 78).

ההרכב של מכבי אחי-נצרת: כהן, דנינו, עלוש, גלאם, סולימן, הדיה, אוקונגו (חודידה 87), אוליאנוב, בוקולי, נסים (סעיד מועד 90), טובי (עבד מועד 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully