וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד הימים המאושרים ביותר בחיי"

שמרית ברמן

22.11.2003 / 22:23

המשיח, שכבש את שער הניצחון של בית"ר על מ.ס אשדוד כבר בדקה ה-4, אומר: "אי אפשר לבקש יותר מזה. אלוהים היה איתי ועם הקבוצה". רק אוחנה עדיין לא מרשה לעצמו לחייך

אבי נמני העביר אתמול ל-16,000 אלף צופים שיעור בתסריטאות הוליוודית. אחרי שלושה חודשים בהם שיחק רק בטלנובלה של מכבי ת"א, הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במדים של בית"ר ירושלים. אחרי ארבע דקות משחק, הוא כבר כבש ואלי אוחנה, מאמנו החדש, אישר ש"תסריטאי לא היה כותב תסריט כזה. זה נגמר 0-1, כאילו מישהו למעלה החליט שזה יהיה רק נמני במשחק הזה. גם הכושר הפיזי שלו הפתיע אותי", סיכם אוחנה בעניין נמני, ששיחק כמעט תשעים דקות.

גלי מוטיבציה מחודשים

התפאורה היתה מושלמת. איצטדיון מלא באוהדים, שבאו לראות את הכוכב החדש ולתמוך בקבוצתם שעדיין נמצאת מתחת לקו האדום. אוחנה התלבט במשך השבוע אם לכלול את נמני בהרכב הראשון, ההחלטה הסופית - החיובית - נבעה מרצון לנצל את המומנטום: בית"ר ואוהדיה נשענו בחלק גדול מהמשחק על גלי מוטיבציה אדירים. והמוטיווציה גררה שלוש נקודות, ועוד מול הקבוצה של חיים רביבו, עוד כוכב מתחדש.

שחקני בית"ר התמקמו סביב השער האשדודי משריקת הפתיחה, וארבע דקות מאוחר יותר, עופר טלקר הרים כדור מצד ימין, אבי נמני התקדם למרכז הרחבה ולא הותיר סיכוי לשוער הפולני של אשדוד. 0-1 לבית"ר, וערימה של שחקנים צהובים בעיגול האמצע.

זה היה יכול להיגמר בקלות גם בתוצאה גבוהה יותר, אבל נדמה ששער ניצחון של נמני זה כל מה שהתסריטאי רצה אתמול. כנראה שזאת הסיבה לכך שעמיר תורג'מן, שעדיין מחפש את שער הבכורה שלו בקבוצה, ניסה וניסה ושוב ניסה, אבל זה פשוט לא הצליח.

אוחנה עדיין לא מחייך

"אני חוזר על זה יותר מדי פעמים השבוע", אמר נמני הנרגש בסיום, "אי אפשר לבקש יותר מזה. אלוהים היה איתי ועם הקבוצה, והניצחון הזה כל כך מגיע לכולם פה, ובמיוחד לקהל המדהים הזה".

מערכת וואלה! מוסיפה: עוד הוסיף נמני: "זהו אחד הימים המאושרים בחיי. הייתי מאושר ככה כשלקחתי אליפות. הייתי בשכרון חושים באתי במטרה לנצח ואני לא רוצה שכולם כאן ייכנסו לאופוריה. העונה הזו חשוב להישאר בליגה ובעונה הבאה לנסות לקחת אליפות. אני מאמין שתוך שלושה שבועות אהיה ב-60 אחוז מהכושר שלי. הקהל הזה זו חוויה מדהימה, הוא נתן לנו דחיפה אדירה, גם ברגעים הפחות טובים. אני רוצה להודות גם למרות אוהדי מכבי שמאות מהם הגיעו לטדי" (ידיעות)

במחצית השנייה בית"ר נרגעה וחזרה לאחור, לשמור על היתרון. האשדודים נראו חדים יותר מאשר במחצית הראשונה וסיכנו את השער הבית"רי כמה פעמים. "הגיעה לנו לפחות נקודה", אמר הולצמן אחרי המשחק, "אם לא יותר". "זאת התוצאה, אין מה לעשות", משך אלון חזן בכתפיו כשירד לחדר ההלבשה. אופיר עזו ערך גם הוא את הופעת הבכורה, ואפילו הצליח לסכן את שערם של האורחים, כשחברו הטוב, מאור מליקסון, מסר לו כדור, וזה בעט מרחוק, מצד שמאל, אבל לא מספיק חזק.

אחרי שריקת הסיום עמד אלי אוחנה ליד חדר ההלבשה הבית"רי, עדיין לא מחייך, וחיבק כל אחד משחקניו.

הרכבים

ההרכב של בית"ר ירושלים: קורנפיין, פריירה, טלקר, חרמון, דנין, מליחי, מליקסון, נמני, ששון, ארביטמן, תורג'מן

ההרכב של אשדוד: מיידאן, בכר, דומב, מילבסקי, נגר, אופיר, אבוקסיס, ד. רביבו, ח. רביבו, חזן, הולצמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully