וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקופסא אין הפתעות

17.11.2003 / 22:53

מכבי נתניה גברה על הפועל פ"ת 1:2 ועלתה למקום השישי. שער של לירון וילנר מעמדת נבדל, סידר לו אחלה קאמבק ואילו פתח תקווה ששיחקה בעשרה שחקנים, היא קבוצת תחתית נכון לעכשיו

משחק לא רע בקופסא בנתניה הסתיים בניצחון צודק של מכבי נתניה, שכרגיל בקופסא לא מפסידה. הפועל פתח תקווה ששיחקה כל המשחק על נבדל, אכלה את הדייסה שהיא בישלה וספגה שער מטעות שופט שלא ראה אחד מהנבדלים.

מחצית ראשונה

מכבי נתניה פתחה את המשחק מצוין, כבר בדקה השביעית מסר אורי אוזן מצוין ללוברסקי, שמצא את עצמו חופשי ברחבה, אחרי שלא הצליח לכבוש מסר לוברסקי לרביד גזל, שמול שער חשוף בעט חזק פנימה וקבע 0:1 לנתניה. פתח תקווה ניסתה לחזור למשחק, אבל דווקא נתניה הייתה קרובה יותר להגדיל את יתרונה.


דווקא כאשר היה נראה שנתניה תרד להפסקה ביתרון, יצאה פתח תקווה להתקפה, אדרי שלח את קובאצ'ביץ' לרחבה, וקובאצ'ביץ' לא התבלבל, כבש את שער השוויון והוריד את הקבוצות למחצית בשוויון 1:1.

מחצית שניה

מכבי נתניה ניסתה להכריע את המשחק, ובדקה ה- 60 היה גזל קרוב להבקיע את השני שלו, אבל הוא החמיץ את המסגרת, רפי כהן עוד עצר בעיטה של אוזן, והראה לבחוריו של לנדאו שקל לא יהיה להם.
בדקה ה- 71 נותרה פתח תקווה בעשרה שחקנים כאשר יניב לוזון ספג את הכרטיס הצהוב השני וירד לחדרי ההלבשה.

חלפו להן חמש דקות, ונתניה הצליחה לנצל את חסרונו של לוזון, כאשר רביד גזל הכניס כדור עומק מצוין ללירון וילנר, שאמנם היה בנבדל, אבל המשיך הלאה ומול רפי כהן בעט מצוין פנימה וקבע 1:2 לנתניה. שי שטרית והקוונים שלו ישנו בעמידה.

עד לסיום לא הצליחה פ"ת לסכן את טאובר, ובסיום 1:2 לנתניה.

תגובות והרכבים

רביד גזל, שכבש את השער הראשון ובישל את השני של נתניה: "אני שמח שניצחנו. הבנתי שבשער הניצחון וילנר היה בנבדל, זה חלק מהמשחק, והפעם זה היה לטובתנו"

פרדי דוד, מאמן הקבוצה המפסידה: "היו חלקים במשחק, שהיה חסר לנו שקט נפשי, לדעתי זה נובע מכך שאני חייב להרכיב שחקנים לא בתפקידם הטבעי. אני מקווה שאחרי שתעבור מכת הפציעות בקבוצה, גם התופעה הזו תעלם".


הרכב מכבי נתניה: טאובר, שלח, טקלמוטי, אוזן, בוארון, וסיהון, גזל, צרפתי, לוברסקי (זביטי 46), וילנר, אדו.

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, גל כהן (שבחון 82), טומאשיץ', יחיאל, רוזנפלד, עבד רבאח, אוסיבוב (מאיה 69, לוזון (הורחק 71), רצאבי (רצאבי 63), אדרי, קובאצ'יץ'

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully