וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע העולם בגולף מתחיל היום

דודי כליפא

13.11.2003 / 0:19

24 נבחרות לאומיות בנות 2 שחקנים כל אחת יתמודדו על תואר גביע העולם, בו מחזיקה יפן. 240 מיליון דולר יחולקו בסבב ה-PGA ב-2004

אפשר להסתכן ולנחש שלא הרבה יודעים שאת גביע העולם בגולף מחזיקה יפן. את האליפות השנתית במסגרת טורנירי 'אליפות הגולף העולמי' ניצחו לפני שנה טושי איזאווה ושיגקי מרויאמה, כשפיל מיקלסון ודייויד טומס האמריקנים הסתבכו בגומה האחרונה והגישו ליפנים את הגביע.

באליפות שתפתח היום במסלול 'האוקיאנוס' בקיאווה איילנד, דרום קרוליינה, אחד ממסלולי הגולף הקשים והמרהיבים בעולם, ישתתפו 24 נבחרות לאומיות בנות שני שחקנים כל אחת. ישראל, ששלחה למוקדמות במקסיקו את איתמר כהן וקובי חכם, הגיעה למקום השמיני בתחרות על שני המקומות הראשונים. מקום לא רע למדינה עם מגרש גולף תקני אחד (ביפן כ 15 מיליון גולפאים פעילים ומאות מגרשים).

הטורניר יכלול ארבעה סיבובים. שני סיבובים בפורמט Fourball בו נחשבת התוצאה הטובה ביותר של אחד השחקנים בכל גומה, ובשני סיבובים בפורמט Foursome בו שני הגולפאים חובטים לסירוגין באותו כדור.

את ארה"ב הפייבוריטית, ייצגו ג'ים פיוריק וג'סטין לאונרד. סך הפרסים באליפות הוא 4 מיליון דולר, כאשר מיליון אחד עגול ילך לצמד המנצח.

240 מיליון דולר יחולקו ב-PGA בשנה הבאה

240 מיליון, כמעט רבע מיליארד דולר. סכום דמיוני זה הוא סך הפרסים שיחולקו ב 48 תחרויות סבב ה PGA בעונת 2004. לא פלא שעל כרטיס השחקן בסבב, חולמים רבבות כל לילה.

איוון לנדל נכשל בניסיונו לשחק באליפות ארה"ב הפתוחה בגולף השנה. לייטון יואיט לעומתו, הצליח להיכנס לאליפות ה PGA האוסטרלי. אמנם רק כנושא כלים של גרג 'הכריש הלבן' נורמן האגדי, אך גם זו התקדמות לטניסאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully