וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט הגעיל את שייע, המשחק אותנו

8.11.2003 / 19:52

הפועל תל אביב ניצחה בדקה ה-90 את אחי נצרת 0:1. קרגולה כבש את השער לאדומים מול האורחים ששיחקו רוב המשחק ב-10 שחקנים. שייע חזר ובגדול: "השיפוט הגעיל אותי"

אז זה לא שהפועל תל אביב הייתה כזו גדולה, אבל בכל זאת ניצחון דחוק של 0:1 מראה אולי על אופי מתגבש, של הקבוצה הבינונית מאד של דרור קשטן שמגיעה בשבוע הבא לשכונת התקווה.

מצד שני, אחי נצרת עם משחק הקרבה מתובל בביזבוזי זמן מבית היוצר של שייע פייגנבויים נראתה לא רע, אבל העובדה ששיחקה בעשרה שחקנים הקשתה עליה לשמור על תיקו מכובד.

מחצית ראשונה

בדקה ה- 4 נשרקה בעיטה חופשית לת"א, מרחק 17 מ' משער נצרת, אבל יוסי רוזן בעט חזק וגבוה מעל השער. בדקה ה- 15 הגביה סבן כדור אל תוך רחבת ה- 16 של נצרת ויקיר לוסקי בעט מהאוויר סמוך לקורת שערו של מאיר כהן. בדקה ה- 22 איבדה הפועל ת"א כדור במרכז המגרש והכדור הגיע לאלון מזרחי, שדהר אל השער של אלימלך בעט מקצה הרחבה גבוה מעל השער. בדקה ה- 27 הוחלף יוסי רוזן, שנפצע, על-ידי שי אבוטבול בשורות הפועל ת"א. בדקה ה-43 נותרה אחי נצרת בעשרה שחקנים לאחר שוילמוש שאבוק נכנס בצורה חריפה באוגבונה, כניסה שהובילה לצהוב שני. אחי נצרת עם מורחק שלישי מתחילת העונה.

מחצית שניה

טל חן החליף את שמעון גרשון שנפצע בקרסול במהלך המחצית הראשונה, אבל הפועל תל אביב המשיכה להראות זוועה. הלחץ לא היה רציני ואילו אחי נצרת הסתגרה בהגנה מבלי לנסות לעקוץ את הפועל תל אביב.

בדקה ה-69 ביצע קשטן את החילוף השלישי שלו כשהכניס את יאיר כהן צדק במקום יקיר לוסקי. בדקה ה-90 לאריה קינגסטון שעד אז התקשה למצוא את המסגרת, בעט כדור אדיר מ- 25 מ' שפגע במשקוף שערה של נצרת, הגנת האורחים לא הצליחה להרחיק ואורי קרגולה דחק מקרוב את שערו הראשון בליגת העל. הפועל עדיין ללא הפסד, אחי נצרת נשארת במקום האחרון.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, קלמי סבן, שמעון גרשון (טל חן, 46), אלון חלפון, יגאל אנטבי, יוסי רוזן (שי אבוטבול,27), כפיר אדרי, לריאה קינגסטון, יקיר לוסקי (יאיר כהן-צדק, 69), אורי קרגולה, איבזיטו אוגבונה.

אחי-נצרת: מאיר כהן, אשרף סולימן, קובי דנינו, וילמוש שאבוק (הורחק 42), משה גלאם, אדהם הדיה, גוסטבו בוקולי, דמיטרי אוליאנוב, חאלד סולימאן, אורן נסים, אלון מזרחי (דודי חודידה, 82).

תגובות

דרור קשטן, מאמן הפועל ת"א: "זה היה מסוג המשחקים הקשים. אחי נצרת משחקת על מוטיבציה וסגור עם שמירות אישיות וזה היה ברור מראש. אנחנו היום פשוט לא היטבנו לשחק ולכן המשחק לא התעלה בכלל לרמה נאותה, אבל אני חושב שבסופו של דבר נעשה איזשהו צדק. הקבוצה שיזמה יותר ורצתה יותר, אמנם לא הבריקה ושיחקה טוב - היא זאת שבסופו של דבר יוצאת עם שלוש נקודות חשובות מאד. קשה מאד לשחק גם נגד עשרה שחקנים שמסתגרים כולם, להוציא אלון מזרחי, בהגנה. היום לא היינו יצירתיים ולא היינו טובים, אבל ניצחנו ולקחנו שלוש נקודות חשובות".

שייע פייגנבוים, מאמן אחי נצרת: "במשך כל המשחק השופט (יעקב בן חמו) התנכל לנו ואני אומר: 'אני יודע לאן לפנות והשופט הזה לא מגיע לו להיות במשחק כדורגל'. נגעלתי היום שאני עומד פה, רציתי כ"כ לחזור לאמן כדורגל. מה שראיתי היום מבחינת שיפוט הגעיל אותי. אני מצדיע לשחקנים שלי. לא היה מגיע להפועל ת"א לנצח את המשחק בכל מקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully