וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד כבר כאן?

27.10.2003 / 23:24

החבורה הצעירה של בית"ר עם ניצחון ראשון העונה: 0:2 על הפועל פ"ת. ארבייטמן (3) ומליקסון (15) השאירו את אוחנה עם טעם של עוד: "היינו צריכים לכבוש שישייה"

6,000 צופים בטדי הקריר משהו הגיעו כדי לצפות בבית"ר ירושלים רגע לפני שמגיעים אליה אופיר עזו ועוד שני זרים נוספים. הם יצאו משם מבסוטים ועם המון תקווה לעתיד.

תיאור המשחק

כבר בדקה השלישית מאור מליקסון השאיר עקב מצויין לטלקר. המגן הגביה כדור מדויק לראש של ארבייטמן, שעמד חופשי ונגח משמונה מטרים את ה-0:1. דקה 16: תורג'מן שולח כדור למליקסון שעומד שלושים מטר מהשער. מליקסון מתקדם ומ-18 מטר משגר בעיטה חכמה לפינה של רפי כהן. דקה 22: ארבייטמן מקבל כדור ומשלושים מטר מקשית מעל רפי כהן שיוצא מולו. שחקני פ"ת מצליחים להדוף את הכדור.

פ"ת ניסתה לצמק ובדקה ה-30 נאלץ קורנפיין לצאת מהרחבה כדי להרחיק כדור. טומאשיץ' הרים מעל לקורנפיין אבל דנין הצעיר שעלה במקום אמסלם הפצוע, הרחיק מהקו ומנע שער. שתי דקות לאחר מכן, אז אליאב פיספס את השער בסנטימטר לאחר מבצע מרהיב ברחבה הירושלמית.

בדקה ה-41, ארצג נגח החוצה מחמישה מטרים ופתח תקווה ירדה למחצית מבואסת, ואילו אוהדי בית"ר כבר הפכו את אוחנה למשיח.

במחצית השניה הצעירים של בית"ר המשיכו להחטיא ממצבים קורצים, פרדי דוד ערך חילוף כפול בהפועל פ"ת בדקה ה-74 כשמנור חסן ושלומי אדרי נכנסו במקום לוזון וארצג במהלך שעורר למשך 10 דקות את ההתקפה של הכחולים, אבל ללא הועיל.

הרכבים ותגובות

מאמן בית"ר ירושלים אלי אוחנה, אמר לערוץ 10: "אחרי כל ניצחון אתה תראה ממני אנחת רווחה, בוודאי אחרי פתיחה לא טובה של העונה, עם 3 הפסדים ותוצאת תיקו. היינו חייבים את הנקודות, שיחקנו נגד הפועל פ"ת בבית, קבוצה ניצחה את מכבי חיפה, עם קהלה שנתן תמיכה מדהימה. הייתה לנו פתיחה טובה, האמת היה משחק מצוין שלנו. מי שראה יגיד שיכולנו להבקיע 4, 5, או שישה שערים, אמנם פ"ת יצאו קדימה כי לא הייתה להם ברירה, ואם הינו מרוכזים יותר, היינו כובשים הרבה יותר משני שערים. בסה"כ אנחנו מרוצים, היינו צריכים את הנקודות אני מקווה שזה יהיה סימן להמשך"



בית"ר י-ם: איציק קורנפיין, אינדיו פריירה, גולן חרמון, עופר טלקר, אלירן דנין, אלי ששון (רענן דרעי 79), עידן מליחי, אבירם ברוכיאן, שלומי ארבייטמן (עמית בן-שושן 88), מאור מליקסון (ברק יצחקי 83), עמיר תורג'מן.

הפועל פ"ת: רפי כהן, ברק בכר, איגור טומאשיץ', אבי יחיאל, עבד רבאח, יניב לוזון (מנור חסן 74), מריו אוסיבוב, לירון זרקו (דוד רצאבי 84), ארז אליאב, מילנקו קובאצ'יץ, טומיסלב ארצג (שלומי אדרי 74).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully