וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו כבר בריא, מכבי עדיין פצועה

26.10.2003 / 22:28

ברוך דגו עלה לשחק עשר דקות לסיום וכבש שער בכורה בתיקו 2:2 שמונע ממכבי ת"א הפסד שני ברציפות. שער בכורה גם לקוביקה. עמאר ואנסומבו כבשו למכבי פ"ת. קלינגר: זו נקודה שאני רוצה לשמוח איתה

מבול השערים של המחזור החמישי בליגת העל המשיך גם הערב במגרש בפ"ת כשמכבי ת"א ומכבי פ"ת נפרדו בתיקו 2:2 במשחק מצויין עם הרבה אירועים אבל כזה ששולח את האלופה לחשבון נפש לאחר שני מחזורים ללא נצחון ורק מקום חמישי בטבלה.

שתי הקבוצות הפסידו במחזור הקודם (מכבי ת"א בביתה לאשדוד ופ"ת בשכונה), ולכן עוד הפסד היום היה עלול להוות בעיה גדולה ולחץ לא בריא. הנקודה משאירה את שניהם עדיין עם הראש מעל המים. מכבי ת"א צריכה להיות המרוצה יותר לאחר שפעמיים ידעה לחזור מפיגור.

איסמעיל עמר פתח את חגיגת השערים בדקה ה-11, שער שהחזיק מעמד דקה בדיוק עד שקוביקה השווה. אנסומבו העלה את מכבי פ"ת ליתרון שני בדקה ה-61 אבל ברוך דגו, שעדיין לא כשיר במאת האחוזים ועלה כמחליף מהספסל, סידר לקלינגר שיוויון שתי דקות מהסיום וחלוקת נקודות בין השתיים.

מחצית ראשונה

דקה 5: הזדמנות ראשונה למכבי ת"א. הכדור טייל ברחבת פ"ת וקפץ מספר פעמים על הדשא אבל אף שחקן צהוב לא היה שם כדי לדחוק פנימה והגנת פ"ת הרחיקה לחוץ.

דקה 11: אסימעיל עמר העלה את פ"ת ליתרון ראשון לאחר תרגיל קרן קצר. הכדור הגיע אל עמר שמחוץ לרחבה שלח כדור אדיר שפגש את המשקוף ומשם נחת עמוק לרשת.

דקה 13: קוביקה החזיר את מכבי ת"א חזרה למשחק. הגנת פ"ת נותרה שאננה ומבולבלת מהיתרון המוקדם, קוביקה ניצל חוסר עירנות רגעי כדי לנגוח מקרוב פנימה ולהשוות את התוצאה.

דקה 29: קוביקה חטף כדור במרכז המגרש ושוב מצא הגנה פתח תקוואית חולמת. כדור אלכסוני מושלם השאיר את אדורנו כמעט חופשי לחלוטין מול אוהד כהן אבל עד שהארנבון החליט מה הוא עושה, הגיע שחקן כחול והרחיק.

דקה 38: קובי גנון ניסה להפתיע את שטראובר בבעיטה מממרחק של חצי מגרש וכמעט גם הצליח. הכדור שלו היה רחוק מטר מהמסגרת.

דקה 44: כדור קרן של מכבי מצד שמאל מצא את הראש החבוש של הייס לאחר שנפצע קודם לכן וחלף סנטימטרים בלבד מעל שערו של אוהד כהן.

מחצית שניה

דקה 51: סלים טועמה פספס הזדמנות פז לעלות את המקומיים ליתרון נוסף כשהכדור שלו כבר היה מאוחרי שטראובר אבל התגלגל לו לאיטו החוצה. קרן של מכבי פ"ת באותה ההתקפה ננגחה מעל המשקוף.

דקה 57: עוד התקפה מסוכנת של מכבי פ"ת שהשתלטו על המגרש בפתיחת המחצית. כדור קרן חולף לאורך כל השער אבל אף שחקן לא מצליח לדחוק אותו פנימה ומכבי ת"א נחלצה ממצב לא נעים.

דקה 61: השער השני של פ"ת נופל. שחקני פ"ת, בהתקפה מסודרת עם מספר רק של שחקנים, מצאו הגנה של מכבי ת"א לא מאורגנת. שני שחקנים ניסו לבעוט, פעמיים הגנת מכבי ושטראובר הצילו, אבל בנסיון השלישי אנסומבו בעט חזק שטוח ולהגנת מכבי כבר לא היתה תשובה.

דקה 66: דגו נכנס למשחק לראשונה העונה למרות שאינו כשיר עדיין במאת האחוזים במקומו של זיתוני. אנסומבו יכל להגדיל את היתרון של פ"ת אבל הפעם שטראובר היה דרוך ועצר את הכדור בקושי.

דקה 75: אלי ביטון החליף את קוביקה אבל דווקא פ"ת היתה זו שהמשיכה ללחוץ. קובי רפואה, מזוית קשה, שיחרר בעיטה חזקה אבל הכדור פגש רק את הרשת החיצונית.

דקה 88: ברוך דגו מצא את הדרך לנגוח מעל שני מגינים ברחבה של מכבי פ"ת. סולי צמח וקובי גנון לא הצליחו להגיע לכדור שהועלה מצד שמאל ע"י אדורנו ונגיחה קשתית של דגו לא הותירה לאוהד כהן סיכוי. עד לסיום נהנו שתי הקבוצות משתי קרנות מסוכנות, בנסיונות אחרונים להכריע את המשחק מכבי פ"ת, אבל השופט מאיר לוי (חלש) שרק לסיום וסימן על חלוקת נקודות בין השתיים.

קלינגר: החילופים עשו את ההבדל

מאמן מכבי ת"א, ניר קלינגר, לערוץ 2: "אני לא חושב שהיינו שווים הפסד הערב. לטעמי, היו רגעים שהיינו עדיפים, בעיקר במחצית הראשונה. במחצית השנייה, לפחות עד החילופים, לא היינו טובים. החילופים הוסיפו דומיננטיות בחלק הראשון של המחצית השנייה לא היינו טובים, אבל אני לא חושב שהיינו שווים הפסד היום. זו נקודה שאני רוצה לשמוח איתה, אני מרוצה מהיכולת שלנו והרצון של השחקנים, לעומת השבוע שעבר שהיה קטסטרופלי".

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון: "בסה"כ, שיחקנו מול האלופה, הובלנו פעמיים, ספגנו שער שוויון רק בדקות הסיום, אז אני מרוצה מהיכולת. אני צריך להוריד את הכובע בפני החניכים שלי".

ההרכב עימו פתחה מכבי ת"א: לירן שטראובר, קובי מוסא, גדי ברומר, טל בן-חיים, אבי סטרול, תמיר כהן, אורן זיתוני, ברונו רייס, לירן כהן, אלדו אדורנו ואנדז'יי קוביקה

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, תומר בן-יוסף, קובי גנון, סולי צמח, גל אלברמן, שלו מנשה, אנגוי אנסומבו,עומר גולן וקובי רפואה

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully