וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז רוני לוי קיבל שכל

25.10.2003 / 22:30

ג'ובאני רוסו איחר בחצי שעה למפגש הקבוצתי ורוני לוי לא פתח איתו בהרכב. בוקולי העלה את האורחים ליתרון מפתיע והמאמן הצעיר הכניס את רוסו שלבד עשה 1:4

רוני לוי ושי שטרית דאגו להפוך את המשחק המשעמם על הנייר למשחק מעניין, שבסופו של דבר הסתיים בתוצאה הצפויה (פלוס- מינוס) 1:4 למכבי חיפה על אחי נצרת.

רוני לוי בחר להתחיל עם ג'ובאני רוסו על הספסל מכיוון שאיחר בחצי שעה לאסיפת הקבוצה. הירוקים נראו רע ושי שטרית בעוד משחק עם שיפוט גרוע רק חימם את האווירה.

תיאור המשחק

בדקה ה-13 עבירה של עידן טל הובילה לבעיטת עונשין מ-19 מטר אותה תירגם גוסטאבו בוקולי הסימפטי ל-0:1.

שלוש דקות אחרי השער המפתיע בוקולי ניסה שוב להפתיע את דבידוביץ', אבל השוער החיפאי לא התקשה לקלוט את הבעיטה של בוקולי.

מכבי חיפה התאוששה במהירות והחלו לתקוף. אבל רק ארבע דקות הצליחו הירוקים לכבוש. יניב קטן פרץ בצד ימין נכנס לרחבה, מסר לבאדיר, שמקרוב הצליח להכניע את מאיר כהן ולקבוע את תוצאת המחצית 1:1.

ג'ובאני רוסו עלה לשחק במחצית השניה וכבר בדקה הראשונה של המחצית השניה חיפה מצאה את הרשת עם כדור של קטן לקייסי שהכניס לרחבה ומצא את רגלו של חאליד סולימאן שדחק את הכדור לשערו שלו, עצמי ו-1:2 לחיפה. שש דקות עברו והפעם רוסו מעורב לגמרי עם בישול נפלא לעברו של וואליד באדיר שכבש את השני שלו במשחק מול מאיר כהן שהדף גרוע ופנימה. בדקה ה-58 הורחק שחקנה של אחי נצרת אדהם הדיה בכרטיס אדום ולמעשה סגר את העסק באופן סופי. שער של שי בירוק הצעיר בנגיחה מבישול חכם של רוסו קבע את תוצאת המשחק 1:4 למכבי חיפה על מכבי אחי נצרת. מכבי חיפה עולה למקום השני בטבלה. אחי נצרת נותרת אחרונה בטבלה וללא נקודות

"אנחנו לא מתכוונים להעניש את רוסו"

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי: "נקלענו לפיגור מהר מהר, המשחק בהתחלה החל קשה, הם היו עם הרבה מוטיבציה והמון התלהבות. אבל חזרנו לשחק טוב בעיקר בחצי השני, כי בחצי הראשון היינו קצת בלחץ". מה שקרה עם רוסו זה משהו פנימי לא מתכוונים להעניש אותו. הוא איחר למפגש הקבוצתי ולכן לא פתח בהרכב".

לגבי בני יהודה בשבוע הבא: "משחקים בשכונה הם תמיד קשים מאד, אנחנו מצפים למשחק קשה. הכי חשוב שנתקדם ונשתפר".

מאמן אחי נצרת, עזמי נאסר: "הפסדנו עוד משחק, זה חלק מהמשחק אבל זה לא יחסי כוחות. אין חילופים ואין אפשרויות. יש הבדל עצום, אבל אני לא מתרגש, נמשיך לעבוד. אף אחד לא הודיע לי שאני מסיים את העבודה. אני לא מתרגש מזה, זה חלק מהחיים שלנו, לפעמים על הגדר ולפעמים מתחת לגדר. אני לא פגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully