וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית גיל הזהב באשדוד

25.10.2003 / 17:35

אמרו שהם קצת מבוגרים, שרביבו בא להכין שווארמה אבל בינתיים אשדוד עם ניצחון שני רצוף והפעם בהצגה של 0:4 על נתניה. רביבו: "אני מקווה שמי ששילם 19.90 נהנה"

המחצית הראשונה באצטדיון הי"א באשדוד התנהלה בשליטה מלאה של המארחת.

חיים רביבו, המצטיין במגרש, איים על השער פעמיים בתוך 10 דקות מתחילת המשחק - פעם אחת בבעיטה מצד שמאל שהלכה החוצה, ופעם שנייה בבעיטה חופשית על סף הרחבה מצד ימין שהלכה גבוה. באיום השלישי הצליח רביבו להכניע את טאובר לאחר חילוף מסירות יפה בין שחקני אשדוד. בדקה ה-21 חדר רביבו מימין לרחבה, אלון חזן סידר לו בישול יפיפה עם העקב, ורביבו סובב אל הפינה הרחוקה ופנימה. 0:1 למ.ס אשדוד.

לוברסקי, שסבל מפציעה בקרסול, לא היה יכול להמשיך ולנדאו נאלץ להחליפו ולהעלות במקומו את קובי חסן. נתניה ניסתה לרוץ למתפרצות מפעם לפעם, אבל חוץ מכדור רוחב שעבר על סף הרחבה ופגש ברגל של מגן אשדוד וטס מעל השער, לא הגיעה למצב איום ממשי על מיידן.

דקה 31 - עבירה על סף הרחבה של נתניה. אלון חזן בבעיטה חופשית שמאלה סחט זינוק מטאובר, שהדף גרוע וקדימה, דוד רביבו השתלט על הריבאונד וכבש מקרוב, 0:2 לאשדוד.

דקה 37 - חיים רביבו בבעיטה חופשית מצד ימין הקשית כדור מסובב לכיוון השער, אילן בכר עמד קרוב לשוער, זינק ושפשף את הכדור בראשו והכדור המשיך פנימה, 0:3 לאשדוד.

בדקה ה-44 שוב פריצה מהירה של אשדוד, רביבו ראה את חזן פנוי בצד ימין של הרחבה ושלח לו כדור נפלא ומדויק ממרכז המגרש. חזן הוריד בחזה ובעט מדויק פנימה, 0:4 אשדוד. נתניה נראתה מפורקת לחלוטין וההגנה שלה פשוט לא הייתה קיימת במחצית הראשונה.

מחצית שנייה:

אסי וסיהון עלה כמחליף במקומו של תומר תייר במטרה לנסות ולסגור את המסננת בהגנה, אבל שש דקות בתוך המחצית הולצמן כמעט כבש את השני שלו והחמישי של אשדוד, לאחר שהתקדם לרחבה מצד ימין ושחרר טיל אדיר מ-20 מטר, שנעצר רק במשקוף של טאובר.

חיים רביבו המצוין הוחלף בדקה ה-62 על ידי אושרי אלפסי, וכשירד מהדשא קיבל את מחיאות הכפיים שלו מהקהל של אשדוד.

אשדוד הורידה הילוך והמשחק נרגע, אבל חוץ מנסיון של אדו בדקה ה-76 מכדור שהכניס לו וסיהון לאחד על אחד מול מיידן שיצא ובלם בגופו את הגנאי, נתניה לא ממש הצליחה להגיע למצבים מסוכנים ליד שערו של מיידן.

לקראת הסיום רביבו ג'וניור קיבל גם הוא את מחיאות הכפיים שלו כשהוחלף על ידי עידן שריקי. בדקה ה-81 שריקי עבר יפה את בן-מוחה והגביה, אבל אוחיון נגח לידיים של טאובר.

הרכבים:

מ.ס. אשדוד: מיידן, בכר, דומב, מילבסקי, פפואה, אופיר (אוחיון 69), חזן, דוד רביבו (עידן שריקי 78), אבוקסיס, חיים רביבו (אלפסי 62), הולצמן.

מכבי נתניה: טאובר, טוקלמוטי, בן-מוחה, בוארון, אוזן, גזל, אלפסי (נחייסי 68), תייר (וסיהון 46), צרפתי, לוברסקי (חסן 21), אדו.

"מקווה שמי ששילם 19.90 נהנה היום"

גילי לנדאו, מאמן מכבי נתניה: "צריך לשמור על פרופורציות, בסה"כ הפסדנו לאשדוד, שהיא קבוצה מעולה.

"זה נכון ששיחקנו משחק הגנה מביש במחצית הראשונה, אבל צריך לפתור את הבעיות במרכז ההגנה, החכמה שלנו תהיה לצאת מהמשברון הזה".

"בשלב הזה אני צריך למצוא פתרונות מסגל השחקנים הקיים, אבל אם ההנהלה תיתן לי אישור אני אביא שחקנים נוספים שיעזרו לנו".

לנדאו נשאל האם הוא יזומן לשיחת הבהרה עם ההנהלה וענה: "נער הייתי וגם זקנתי בכדורגל שלנו אני מוכן לכל האפשרויות אבל אני בטוח שההנהלה לא תזמן אותי לשיחה".

חיים רביבו, כוכב המשחק: "גם במשחקים האחרונים שלנו שיחקנו באותו קצב, היום נכנסו הכדורים וזה היה הרבה יותר קל. אני מקווה שמי ששילם 19.90 נהנה היום, אבל אני מקווה שבפעם הבאה נשחק במוצ"ש, ויותר אוהדים של מ.ס. אשדוד יוכלו ליהנות מהיכולת שלנו".

רביבו נשאל למה חזר לארץ ואמר: "השגתי את כל המטרות שלי בחיים, והגעתי לאשדוד על מנת ליהנות מהכדורגל עם האוהדים שלי".
על אחיו דוד שהיה אחד מהמצטיינים במגרש אמר: "לדוד יש את הכדורגל, היום הוא עשה את מה שהוא צריך, אבל הניצחון היה בזכות כולם והוא מוקדש לכולם".

אלישע לוי, מאמן הקבוצה המנצחת: "הקבוצה נראית טוב, אני לא זוכר מחצית כזאת, שיחקנו יפה, היו שערים יפים וצירופים יפים, היום הכל התחבר לנו, ואני מקווה שנמשיך לשחק ככה".
"הקבוצה יודעת מה היא רוצה מעצמה, יש לנו שילוב מצוין של צעירים וותיקים. אף פעם אליפות היא לא מילה גסה, אנחנו נהיה בצמרת תוך תצוגות כדורגל חיוביות ונביא הרבה קהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully